ПРОБЛЕМ .....

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

ПРОБЛЕМ .....

Мнение от GOGY » 25 Юни 2006, 0:03

проблема е следния при потегляне когато отпускам педала на съединителя има леко притрисане и незнам от какво е :help:

зна4и смених висящ лагер преди 3 месеца и гумените карета и пак няма разлика съществена пак си го има този проблем и незнам какво да правя даите идея от какво може да е ... :roll: :?:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 25 Юни 2006, 1:20

И при мен го имаше, оказа се че е от малко ГАЗ. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.03.2006

Мнение от simatoha » 25 Юни 2006, 1:29

Защо не погледнеш тампоните на двигателя? До колкото знам проверява се, като един гледа мотора, а този, който кара се опитва да тръгне на първа скорост и дръпната ръчна спирачка. Тогава мотора се опитва да се завърти и ако има скъсан или разхлабен тампон се вижда. Аз съм чул, че и това може да е причина за претрисането на колата при тръгване.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ПРОБЛЕМ .....

Мнение от vld » 25 Юни 2006, 9:49

GOGY написа:проблема е следния при потегляне когато отпускам педала на съединителя има леко притрисане и незнам от какво е :help:

зна4и смених висящ лагер преди 3 месеца и гумените карета и пак няма разлика съществена пак си го има този проблем и незнам какво да правя даите идея от какво може да е ... :roll: :?:

И предполагам се засилва ,когато висиш в някое задръстване тръгнеш,спреш и така по продължително :?:
Ако е така най-вероятно проблема ти е в съединителя.
Твърд ли ти е педала?Ако да :arrow: 100% Съединител ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 25 Юни 2006, 10:53

не несе засилва а и от съединителя неможе да е щото и тои е на 10хил. км и миналата седмица като сваляхме скоростите го прегледахме и него и нищо тампоните на двг. и те са ОК оба4е има и един 6ум които идва отзаде от към дифа маи на4и като пусна по рязко педала и има едно похлопване ... :roll:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Юни 2006, 17:22

GOGY написа:не несе засилва а и от съединителя неможе да е щото и тои е на 10хил. км и миналата седмица като сваляхме скоростите го прегледахме и него и нищо тампоните на двг. и те са ОК оба4е има и един 6ум които идва отзаде от към дифа маи на4и като пусна по рязко педала и има едно похлопване ... :roll:

Това похлопване ако го чъваш и когато спираш,може да са тампони на заден мост.
А съединителят не е задължително да е стар за да тресе.
Има един семеринг на коляновия вал ,който като протече и омазва съединителя и почва да тресе при отделяне.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 25 Юни 2006, 19:52

е добре този семеринг го смених миналата седмица , 4е ми изби и наистина като свалихме скоростите изте4е малко масло оба4е в такъв слу4аи проблема как да го ре6а .... :confused: :help:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 25 Юни 2006, 19:59

абе и аз май го имам това ама в доста по-лек вариант
Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Юни 2006, 8:11

GOGY написа:е добре този семеринг го смених миналата седмица , 4е ми изби и наистина като свалихме скоростите изте4е малко масло оба4е в такъв слу4аи проблема как да го ре6а .... :confused: :help:

Решението е да смениш феродовия диск ,ако е бил омазан ама щом е протекъл семеринга .
Просто няма от какво друго да е тресенето при тръгване освен от това ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 26 Юни 2006, 8:58

не е омазано ни6то просто се е стекло съвсем малко и нито фердодовиа нито притискателния диск бяха в масло
jba jbu jbadu jmuc bajuu

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Юни 2006, 10:22

А какво си сменил? Само феродов диск или цял комплект?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Юни 2006, 10:52

Ако е сменил всичко не би трябвало да има каквито и да било грижи.
Ако не го е запалил след това естествено :mhihi:
Като гледам неговата е с М20 там няма гумено тампон на маховика така че,остава единствен вариант да са му набутали менте.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Юни 2006, 12:06

Ако е сменил само феродовия диск - със сигурност е от Съединителя!

Ако му е текъл семеринга на коляновия вал - пак е почти сигурно че е от съединителя!

Щото то му трябва съвсем малко масълце и като пропие и ще го праи ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 26 Юни 2006, 14:33

Предполагам най-удачно е да се свали скоростната кутия и да се види!
И най-малки признаци на масло да има Дилян каза как влияе то.
Притискателя може да се измие хубаво и да се смени само феродовия.
Не вярвам някой като си сменя съединителя да сменя само феродовия ,като изключим такива случаи.Но все си мисля че този семеринг трябва да се сменява задължително при сваля не на скорости,за да не създава ядове!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 26 Юни 2006, 14:36

абе съединителя е немски "саш " пи6е на него ... :idea: а ина4е е сменян целия съединител по думите на стария собственик ма колко е верно само тои си знае но нали това ви казвам , 4е като свалихме скоростите има6е малко масло но не бе6е омазано ни6то бе6е се стекло по кожуха ли е и аз незнам как се казва то4но ... :uups: и това е а ина4е като ги огледахме и махожика и притискатела и феродовия са доста добри ох... :( ми добре мерси на си4ки за съветите пък като разбера от какво е 6е споделям ...
jba jbu jbadu jmuc bajuu

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook