Една операция по смяна на уплътнителните гумички на дюзите..
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Една операция по смяна на уплътнителните гумички на дюзите..
всичко е елементарно:
1. Откача се кабела който свързва дюзите с инсталацията - намира се под дроселната клапа на блока на специялна стойка
2. Откача се от дюзите и се изключва от двата датчика на тялото на термостата
3. След като се махне се виждат 4 болта 6 мм с който рейката за бензина е хваната за всмукателните колектори.
4. Сваляте маркуча за бензина идващ от помпата и връщащия, както и вакуума за регулатора на бензина.
5. С леки и финни движения дърпате рейката нагоре, като е по хубаво, ако можете да извадите само рейката от дюзите а не рейката със все дюзите
6. Сменяте гумички или там дюзи и както сте решили и после леко намазвате гумените упплътнения със масълце за да може да флезнат лесно в рейката както и във колекторите.
7. По лесно е да забиете първо дюзите в колекторите и после да се мъчите с рейката.
Продължавате по обратен ред!
Свалени нещата изглеждат ей тъй:
Ето ги и главните механици - както виждате работата не е сложна и баш майстора си я върши с бялата фанелка
Ето и как изглежда местото на двигателя дето са били дюзите
Ето така се работи....
в българия....
Всичко изглежда много лесно... ако не сте карък!
Обаче ми падна едната от пластмасовите шапчици на дюзите....
Търсих търсих и накрая след упорито търсене реших че какъвто съм карък и е паднала във онази съвсем малка дупчица за дюзата във смукателния колектор...
Е не се чудих дълго и:
Колкторите бяха долу:
бях доволен че въпреки всичката каръщина... не съм чак такъв карък добре че вмускателния клапан не беше отворил хубаво че иначе щеше пластмасовата шапчица да иде в цилиндъра и тогаз трябваше и глава да свалям
Е сглобих я като накрая беше тъмно и няма снимки но при мен проблем няма - вече нещата ги знам и със вързани очи мога да действам
1. Откача се кабела който свързва дюзите с инсталацията - намира се под дроселната клапа на блока на специялна стойка
2. Откача се от дюзите и се изключва от двата датчика на тялото на термостата
3. След като се махне се виждат 4 болта 6 мм с който рейката за бензина е хваната за всмукателните колектори.
4. Сваляте маркуча за бензина идващ от помпата и връщащия, както и вакуума за регулатора на бензина.
5. С леки и финни движения дърпате рейката нагоре, като е по хубаво, ако можете да извадите само рейката от дюзите а не рейката със все дюзите

6. Сменяте гумички или там дюзи и както сте решили и после леко намазвате гумените упплътнения със масълце за да може да флезнат лесно в рейката както и във колекторите.
7. По лесно е да забиете първо дюзите в колекторите и после да се мъчите с рейката.
Продължавате по обратен ред!
Свалени нещата изглеждат ей тъй:

Ето ги и главните механици - както виждате работата не е сложна и баш майстора си я върши с бялата фанелка


Ето и как изглежда местото на двигателя дето са били дюзите

Ето така се работи....

в българия....




Всичко изглежда много лесно... ако не сте карък!
Обаче ми падна едната от пластмасовите шапчици на дюзите....

Търсих търсих и накрая след упорито търсене реших че какъвто съм карък и е паднала във онази съвсем малка дупчица за дюзата във смукателния колектор...
Е не се чудих дълго и:


Колкторите бяха долу:

бях доволен че въпреки всичката каръщина... не съм чак такъв карък добре че вмускателния клапан не беше отворил хубаво че иначе щеше пластмасовата шапчица да иде в цилиндъра и тогаз трябваше и глава да свалям

Е сглобих я като накрая беше тъмно и няма снимки но при мен проблем няма - вече нещата ги знам и със вързани очи мога да действам


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
страхотна тема
това и аз съм го запланувал + смяна на регулатора на горивото и обещавам да има снимки... за коя пластмасова шапчица става въпрос?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
отпред на дюзите има едни такива шапчици
Като погледнеш д'зата отпред, позиция 4 е гумичка и пред нея е една такава шапчица пластмасова дето е оформена много специфично

Като погледнеш д'зата отпред, позиция 4 е гумичка и пред нея е една такава шапчица пластмасова дето е оформена много специфично

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани