320 IS ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
320 IS ?
Здравейте! Знае ли някой колко вървят тези коли. От три месеца имам 320 IS, вървя заедно с голф 2 KR направо да умреш от мъка
за сметка на това ми харчи 20 в града започнах да пътувм с градския транспорт. Ако някой има идея какво може да се направи че да тгръгне тая кола ще му бъда много благодарен 


- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
я се замисли колко БМВ-та 3-ки е30 като изключим м-ките вървят с голф КР наравно
ами погледни си надписа М-паур и не се чуди защо ти гори 20

ами погледни си надписа М-паур и не се чуди защо ти гори 20

ТДС - Турбо Див Селянин
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
в четвъртък ако не се лъжа видях как 325 върви наравно или повече от КР, така че според мен определено трябва да върви дООООста повече
ама нека разбирачите да кажат 


- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе разликата между 325i и 320iS не голяма,даже на 400 метра минимална - ставали сме свидетели на такава гонка в 3 поредни старта ,като и двете коли бяха доста добри и в общия случай ,който вземеше старта при потеглянето той завършваше първи
stefo, виж си компресията по цилиндрите,попровери го основно мотора,все си мисля ,че на 400 метра е нормално да си пред голф-а
Возил съм се в много читав и трябва да ти кажа,че ми направи впечатление - тръгва много добре от ниските а след 5000 мин-1 направо ми изкарваше въздуха
В друга такава кола,просто не беше същото - личеше си ,че беше смазана от каране и просто нямаше живот в нея
Главата как е от към херметизация на клапаните
направи един задълбочен преглед и после ще кажеш какво-що
Георги Пенчев

stefo, виж си компресията по цилиндрите,попровери го основно мотора,все си мисля ,че на 400 метра е нормално да си пред голф-а


В друга такава кола,просто не беше същото - личеше си ,че беше смазана от каране и просто нямаше живот в нея



Георги Пенчев
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Наистина най-честия проблем е главата! Едно припасване на клапаните и всичките му там операций по освежаването и доста добре влияят на вървежа 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Новини
-
Penchev написа:Абе разликата между 325i и 320iS не голяма,даже на 400 метра минимална - ставали сме свидетели на такава гонка в 3 поредни старта ,като и двете коли бяха доста добри и в общия случай ,който вземеше старта при потеглянето той завършваше първи![]()
Зарежи тази работа. Виждал съм пазен и глезен сток 320iS как върви... Колата беше на 80 000 реални километра (дълга история) и ни направи такъв ластик, че чак шофьора на Голфетката с която бяхме престана да се гордее, че кара ВР6. Апропо действието се разви в Москва.... Братушките за разлика от нас не страдат от синдрома на "алтернативната" поддръжка на автомобилите си но това е друга тема. Пазен такъв автомобил ще прати Голф КР да си играе в някой пясъчник докато му порастне двигателчето за да застане до двулитровия ИС и да си помечтае на пътя поне да може да му разчита цифрите на задния номер. За съжаление в пределите на милата ни родина няма да се намери такъв екземпляр за да се уверите лично в това. Тук всичко е побългарено, газифицирано, експлоатирано из кърове и т.н.


!!Asen_X написа:Penchev написа:Абе разликата между 325i и 320iS не голяма,даже на 400 метра минимална - ставали сме свидетели на такава гонка в 3 поредни старта ,като и двете коли бяха доста добри и в общия случай ,който вземеше старта при потеглянето той завършваше първи![]()
Зарежи тази работа. Виждал съм пазен и глезен сток 320iS как върви... Колата беше на 80 000 реални километра (дълга история) и ни направи такъв ластик, че чак шофьора на Голфетката с която бяхме престана да се гордее, че кара ВР6. Апропо действието се разви в Москва.... Братушките за разлика от нас не страдат от синдрома на "алтернативната" поддръжка на автомобилите си но това е друга тема. Пазен такъв автомобил ще прати Голф КР да си играе в някой пясъчник докато му порастне двигателчето за да застане до двулитровия ИС и да си помечтае на пътя поне да може да му разчита цифрите на задния номер. За съжаление в пределите на милата ни родина няма да се намери такъв екземпляр за да се уверите лично в това. Тук всичко е побългарено, газифицирано, експлоатирано из кърове и т.н.![]()
Много си прав, просто на момчето 320ИС-а не е читав, все пак кола със задно 200 коня да падне от кола с предно 139 коня, не е реално.
Ако ти харесва колата и отвори мотора и направи всичко с нови ориганлани части и тогава вече ще се убедиш в качествата и вървежа на този автомобил.
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
В поста на Асен е 100%-товата истина.
Ето го сега и тоя пич пуснал се с ГолфКР и пада и брато оправи си колата че от тва излиза име че БМВ-тата за нищо не стават.Гори ти 20 в града. Тая кола над 12-13градско не трябва да лизва!!!
Този мотор е доста чувствителен не само в главата а в целия газоразпределителен механизъм. Зъбни колелета верига обтегачи валове клапани и т.н.Ремонта да знаеш е МНОГО СОЛЕН ама много!!! И ако и на теб ти е солен по-добре продай колата и не се мъчи с нея и тя с теб.
По някога като слушам и чета тук какви неща се пишат ме е срам че съм имал 325ца и то доста читава в последния си сетъп.Същото се отнася и за 320iS! Разликата между 325 и 320ис не е голяма не хич не е голяма около 3 коли растояние за 300м в полза на ИС-а.Толкова е голяма че свят може да ти се завие.Скоро Това лято един много СИН ис ще е отново на пистата и знам тест срещу коя 325ца да направя! Не че досега не е правенPenchev написа:Абе разликата между 325i и 320iS не голяма,даже на 400 метра минимална
Георги Пенчев

Ето го сега и тоя пич пуснал се с ГолфКР и пада и брато оправи си колата че от тва излиза име че БМВ-тата за нищо не стават.Гори ти 20 в града. Тая кола над 12-13градско не трябва да лизва!!!
Този мотор е доста чувствителен не само в главата а в целия газоразпределителен механизъм. Зъбни колелета верига обтегачи валове клапани и т.н.Ремонта да знаеш е МНОГО СОЛЕН ама много!!! И ако и на теб ти е солен по-добре продай колата и не се мъчи с нея и тя с теб.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: 320 IS ?
stefo написа:Здравейте! Знае ли някой колко вървят тези коли. От три месеца имам 320 IS, вървя заедно с голф 2 KR направо да умреш от мъказа сметка на това ми харчи 20 в града започнах да пътувм с градския транспорт. Ако някой има идея какво може да се направи че да тгръгне тая кола ще му бъда много благодарен






jba jbu jbadu jmuc bajuu
мерси за съветите, но имах предвид нещо друго дали някой от вас знае как мога да се оттърва от дебитомера да сложа map sensor и друга електроника ама по евтинко, иначе не съм казал че падам от голфа а че вървиме на равно същото е и със 325ца 24v, като цяло моторчето ми е добро клапаните са регулирани веригата е сменена и тн.
Не мога да му премеря компресията щот не ми влиза компресомера много е дълбока дупката, но при положение че не пуши не тропа не харчи масло не мисля да отварям мотора, имам чип с него влиза в 8000 оборота ама се набира по бавно та съм го махнал много ми се ще ако има някой с такава кола да ги пуснем тогава ще си проличи най добре дали върви или не
- Sami99
-
Street Disorder Workshop
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
С тоя чип най много да си строшиш мотора
Имам доста наблюдения над с14 и както каза Мадпетьо има някакъв проблем в газоразпределителния механизъм за да не върви и да харчи толкова 


street disorder workshop


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Идвай на Сбирката сега и ще я видим колата
в 15-15:30 на еко-то на бул.българия и от там ще се местим някъде другаде че там няма нищо за консумация вече!


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
madpetio написа:По някога като слушам и чета тук какви неща се пишат ме е срам че съм имал 325ца и то доста читава в последния си сетъп.Същото се отнася и за 320iS! Разликата между 325 и 320ис не е голяма не хич не е голяма около 3 коли растояние за 300м в полза на ИС-а.Толкова е голяма че свят може да ти се завие.Скоро Това лято един много СИН ис ще е отново на пистата и знам тест срещу коя 325ца да направя! Не че досега не е правенPenchev написа:Абе разликата между 325i и 320iS не голяма,даже на 400 метра минимална
Георги Пенчев
Пеца може и да бъркам това за кои 2 коли си мислиш, но ръчката за която говори Пенчев е м/у бившата кола на Алекс 320 Кабрио (която някои хора казаха, че е доста читава) и 325цата на Мегов (за която знаем, че е читава) и разликата когато Сами седна да кара беше сравнително малка в полза на ИС'а..

35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани