Придърпване...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Придърпване...

Мнение от RonSuN » 07 Юни 2006, 23:06

Случва ми се да ми придърпва когато съм на скорост ... независимо коя>примерно включвам 2-ра и ако я държа на 1.5-2 хил оборота ми придърпва.След 2.5-3 хил. няма проблем ,но на ниски обороти се получава и незнам от какво е ... сменил съм висящия лагер,тампоните на скоростната кутия също.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Юни 2006, 23:20

Ами така както го описваш не е нищо механично, а е по горивната система или запалването. Съдя по това, че го описваш да става когато закрепиш някакви константни обороти и нито набираш нито забавяш. В този случай на хубав път (всмисъл качествена настилка) никакви тампони не играят.

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 07 Юни 2006, 23:28

Да то4но така е ... и на мен това ми беше мисълта .Цялата работа се получава то4но когато нито настъпвам нито намалям.Незнам какво е ,но определено трябва да се провери и да се види.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 07 Юни 2006, 23:57

Ако съдя по това което си написал "'87 316i" трябва да става въпрос за 3-ен стоп, М10В18 с L-Jetronic с катализатор и ламбда сонда.

Имал съм подобен проблем, не беше с BMW, ами с Форд Сиера '87 2.0i с L-Jetronic. След като се чудих известно време дали е от горивоподаването или от запалването (така и не отидох на диагностика, но проблемът не се проявяваше редовно) му сложих една газова и се оказа, че е било от горивоподаването. Т.е. на газ никога не направи този проблем, докато на бензин продължи да го прави.

Това ти го споделям като информация по въпроса.
Ако откриеш какво е - пиши че и на мен ми е интересно.
Успех!

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Юни 2006, 0:04

Провери си ТПС-а, другото което евентуално може да е, ако ти е отворен дебитомера да се навлажнил това онова и да става тази игра(на мен ми се случи днеска това, само, че моята кола направо изгасваше когато дебитомера покаже 3.5в примерно), другото което се сещам е много богата смес. ама преди това основните работи, кабели свещи филтри и т.н. ;)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 08 Юни 2006, 1:23

И при мен придърпваше до около 2000 оборота и като му сипах OMV 100 + една яка добавка се оправи... Да не би да е от скапан бензин?
BMW only!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Юни 2006, 11:23

Има още един момент, който забравяте - износено делко... :idea:

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 08 Юни 2006, 22:42

Трябваше да кажа още в началото,че я карам на газ.С газова съм...прави го и на газ и на бензин.Като се замисля може и от делкото да е наистина ,но ще проверя и ще пиша допълнително.А иначе БМВ-то ми е троен стоп М10Б18.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 09 Юни 2006, 10:21

момчета като чета много се съмнявам дае от делкото за да не се лутате като мен.направете едно просто нещо отворете капака и от страната на шофьора има една голяма и една малка букса наместете голямата добре или най-добре я извадете почистете и я сложете обратно.много съм се мъчил и никой не можа да ми каже от какво е.най-накрая сам си го открих.успех!

кандидат ентусиаст
Мнения: 85
Регистриран на: 20.03.2006
Местоположение: София

Мнение от RonSuN » 10 Юни 2006, 20:33

Карадимов,бате изобщо си нямам и идея кои точно са тия 2 букси днес гледах ,но там няма една или две повече са. :uups: Кажи по-конкретно къде се намират точно от къде излизат и къде влизат.Мерси предварително ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 6.07.2003
Местоположение: София

Мнение от maggkrabar » 10 Юни 2006, 22:10

Иди да ти премерят и проверят TPS-a, дебитомера и дроселната клапа - както ти казва Турболаг. колата може изпада в режим на fuel cut - аз имах подобен проблем и никакво ходене по майстори не помогна докато не зарових нос в менюъла - моят ТПС(както и повечето) има освен потенциометър още и сензор за отворен/затворен дросел. подобно придърпване ми правеше само когато е загряла добре колата и карам със съвсем малко отворена клапа - между 1000 и 2000 оборота. оказа се, че ТПС-а е леко разместен и се получава отваряне на дроселната клапа, но сензорът продължава да отчита че е затворена. а това е диагностичен режим дали ти работи прекъсвача - при загрят двигател окъсяваш клемата на сензора за отворен/затворен дросел(да показва винаги затворен), отваряш леко с ръка дросела и ЕКУ-то прави fuel cut между 1400-2000 оборота - затова този ефект го имах само когато е загряла колата, на студено го нямаше.

при теб не знам каква е схемата, но моите симптоми бяха абсолютно същите - една добра центровка на ТПС-а и дроселната клапа и може да изчезне проблемът.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: СМОЛЯН

Мнение от тодор » 07 Авг 2006, 18:59

аз имам същия проблем,но само на бензин,с газта работи перфекно.сменях свещи,филтри промяна няма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Мнение от Griffin » 07 Авг 2006, 19:13

:OT:

karadimov написа:момчета като чета много се съмнявам дае от делкото за да не се лутате като мен.направете едно просто нещо отворете капака и от страната на шофьора има една голяма и една малка букса наместете голямата добре или най-добре я извадете почистете и я сложете обратно.много съм се мъчил и никой не можа да ми каже от какво е.най-накрая сам си го открих.успех!


Карадимов бате, ти всичко ли така оправяш? :lol: :mhihi:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=36944

karadimov написа:Добре дошъл при страдалите. Отваряш капака и от страната на шофьора има малка и голяма букса вадиш голямата с леко дърпане и я почистваш добре(спирт или нещо друго),после изсъхва добре и я слагаш(да прилепне добре), да видим какво ще стане след туй!!!! Преди да я извадиш виж дали с натискане леко можеш да я набуташ на вътре ако потъне 1000% е от там проблема.
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 07 Авг 2006, 20:50

На мене нещо ми дърпа надясно тряа да видя и аз тез букси 1000% е там проблема :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 07 Авг 2006, 23:15

Имах го този проблем преди време. Особено по магистралата ако закрепиш на постоянна скорост и след известно време придърпваше. Консултации, проверки, и нищо. Накрая в Дару ме посъветваха да си сменя четирипроводните свещи с обикновени Бош. Ефекта беше мигновен, а двигателя заработи много по-спокойно. Освен това се оказа, че двигателите на БМВ, произвеждани по времето на производство на моята кола, са . . .нискооктанови!!! Нека не ми се нахвърлят колегите на врата, наистина е така. От доста време зареждам 92, но само от Лукойл. Един път съм зареждал от ОМВ и колата спря!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook