Придърпване...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Придърпване...
Случва ми се да ми придърпва когато съм на скорост ... независимо коя>примерно включвам 2-ра и ако я държа на 1.5-2 хил оборота ми придърпва.След 2.5-3 хил. няма проблем ,но на ниски обороти се получава и незнам от какво е ... сменил съм висящия лагер,тампоните на скоростната кутия също.
Ако съдя по това което си написал "'87 316i" трябва да става въпрос за 3-ен стоп, М10В18 с L-Jetronic с катализатор и ламбда сонда.
Имал съм подобен проблем, не беше с BMW, ами с Форд Сиера '87 2.0i с L-Jetronic. След като се чудих известно време дали е от горивоподаването или от запалването (така и не отидох на диагностика, но проблемът не се проявяваше редовно) му сложих една газова и се оказа, че е било от горивоподаването. Т.е. на газ никога не направи този проблем, докато на бензин продължи да го прави.
Това ти го споделям като информация по въпроса.
Ако откриеш какво е - пиши че и на мен ми е интересно.
Успех!
Имал съм подобен проблем, не беше с BMW, ами с Форд Сиера '87 2.0i с L-Jetronic. След като се чудих известно време дали е от горивоподаването или от запалването (така и не отидох на диагностика, но проблемът не се проявяваше редовно) му сложих една газова и се оказа, че е било от горивоподаването. Т.е. на газ никога не направи този проблем, докато на бензин продължи да го прави.
Това ти го споделям като информация по въпроса.
Ако откриеш какво е - пиши че и на мен ми е интересно.
Успех!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Провери си ТПС-а, другото което евентуално може да е, ако ти е отворен дебитомера да се навлажнил това онова и да става тази игра(на мен ми се случи днеска това, само, че моята кола направо изгасваше когато дебитомера покаже 3.5в примерно), другото което се сещам е много богата смес. ама преди това основните работи, кабели свещи филтри и т.н. 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И при мен придърпваше до около 2000 оборота и като му сипах OMV 100 + една яка добавка се оправи... Да не би да е от скапан бензин?
BMW only!
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
момчета като чета много се съмнявам дае от делкото за да не се лутате като мен.направете едно просто нещо отворете капака и от страната на шофьора има една голяма и една малка букса наместете голямата добре или най-добре я извадете почистете и я сложете обратно.много съм се мъчил и никой не можа да ми каже от какво е.най-накрая сам си го открих.успех!
- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
Иди да ти премерят и проверят TPS-a, дебитомера и дроселната клапа - както ти казва Турболаг. колата може изпада в режим на fuel cut - аз имах подобен проблем и никакво ходене по майстори не помогна докато не зарових нос в менюъла - моят ТПС(както и повечето) има освен потенциометър още и сензор за отворен/затворен дросел. подобно придърпване ми правеше само когато е загряла добре колата и карам със съвсем малко отворена клапа - между 1000 и 2000 оборота. оказа се, че ТПС-а е леко разместен и се получава отваряне на дроселната клапа, но сензорът продължава да отчита че е затворена. а това е диагностичен режим дали ти работи прекъсвача - при загрят двигател окъсяваш клемата на сензора за отворен/затворен дросел(да показва винаги затворен), отваряш леко с ръка дросела и ЕКУ-то прави fuel cut между 1400-2000 оборота - затова този ефект го имах само когато е загряла колата, на студено го нямаше.
при теб не знам каква е схемата, но моите симптоми бяха абсолютно същите - една добра центровка на ТПС-а и дроселната клапа и може да изчезне проблемът.
при теб не знам каква е схемата, но моите симптоми бяха абсолютно същите - една добра центровка на ТПС-а и дроселната клапа и може да изчезне проблемът.

karadimov написа:момчета като чета много се съмнявам дае от делкото за да не се лутате като мен.направете едно просто нещо отворете капака и от страната на шофьора има една голяма и една малка букса наместете голямата добре или най-добре я извадете почистете и я сложете обратно.много съм се мъчил и никой не можа да ми каже от какво е.най-накрая сам си го открих.успех!
Карадимов бате, ти всичко ли така оправяш?


http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=36944
karadimov написа:Добре дошъл при страдалите. Отваряш капака и от страната на шофьора има малка и голяма букса вадиш голямата с леко дърпане и я почистваш добре(спирт или нещо друго),после изсъхва добре и я слагаш(да прилепне добре), да видим какво ще стане след туй!!!! Преди да я извадиш виж дали с натискане леко можеш да я набуташ на вътре ако потъне 1000% е от там проблема.
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Имах го този проблем преди време. Особено по магистралата ако закрепиш на постоянна скорост и след известно време придърпваше. Консултации, проверки, и нищо. Накрая в Дару ме посъветваха да си сменя четирипроводните свещи с обикновени Бош. Ефекта беше мигновен, а двигателя заработи много по-спокойно. Освен това се оказа, че двигателите на БМВ, произвеждани по времето на производство на моята кола, са . . .нискооктанови!!! Нека не ми се нахвърлят колегите на врата, наистина е така. От доста време зареждам 92, но само от Лукойл. Един път съм зареждал от ОМВ и колата спря!!!
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани