проблем с м30б28
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с м30б28
Здравейте колеги имам една вече изцяло реставрирана е30-ка и посочения двигател,но тои има аксиален луфт в коляновия вал от 0,3мм,та въпросът ми е къде може да е проблема защото биелните лагери са стандартни с щампа на бмв и изглеждат непокътнати?Благодаря Ви предварително!
The world isn't enough!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: проблем с м30б28
Какво общо имат биелните
"лагерите са като нови" или "цилиндрите са супер - със хонинга" нищо не значат, тия неща се мерят принципно...

Последна промяна M10 на 03 Мар 2013, 17:36, променена общо 2 пъти
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: проблем с м30б28
Не знам за М30, но при М20 аксиалния луфт трябва да е в границите на 0.080 - 0.170 мм.

- Turbonetics
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30 '88 & e34'95
Re: проблем с м30б28
проблема е в аксиалните пластини които се намират на някои от петите на коляновия вал (петите с основните лагери),пластините приличат на полумесеци 

B.M.W. Motorsport
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани