проблем с м30б28

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.11.2008
Местоположение: varna

проблем с м30б28

Мнение от Tjankata » 10 Фев 2013, 10:06

Здравейте колеги имам една вече изцяло реставрирана е30-ка и посочения двигател,но тои има аксиален луфт в коляновия вал от 0,3мм,та въпросът ми е къде може да е проблема защото биелните лагери са стандартни с щампа на бмв и изглеждат непокътнати?Благодаря Ви предварително!
The world isn't enough!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: проблем с м30б28

Мнение от M10 » 10 Фев 2013, 13:56

Какво общо имат биелните :mhihi: "лагерите са като нови" или "цилиндрите са супер - със хонинга" нищо не значат, тия неща се мерят принципно...
Последна промяна M10 на 03 Мар 2013, 17:36, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: проблем с м30б28

Мнение от zlatko_baretata » 10 Фев 2013, 14:33

Не знам за М30, но при М20 аксиалния луфт трябва да е в границите на 0.080 - 0.170 мм.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e30 '88 & e34'95

Re: проблем с м30б28

Мнение от Turbonetics » 03 Мар 2013, 13:22

проблема е в аксиалните пластини които се намират на някои от петите на коляновия вал (петите с основните лагери),пластините приличат на полумесеци :yes:
B.M.W. Motorsport

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook