zashto do 3000 rpm e malko spunata no sled tova...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
zashto do 3000 rpm e malko spunata no sled tova...
zna4i trogvam .... karam karam ... davam gazz ..da lamarinata .....ama ni6to zamislq se i 4ak togava trugva da uskorqva ..... vurvi ima predi 3000 oborota vse edno raboti na polvin dvigatel ..v momenta v koita stralkata mine nad 3100 me lepi za sedalkite ..moje li tova da se koregira i dali ne e normalno povedenie za 320i troen stop ????
не мисля че е от горивния филтър...
не мисля че е от горивния филтър...просто е сменян ... може ли да е от мотроника нещо ,, човека от които я купих ми каза нещо че му пипали в Германия ,, за да харчи по-малко ....
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Малки уточнения
1.) 320 от 1989 посмъртно няма Ванос, защото е с М20В20
2.) М20Б20 (Мотроник 1.1) е 129к.с при 6100 оборота и само 164Nm при 4200 оборота.Докато стигнат дотам са си малко спънати...(Все пак и аз има(х)м перфектно такова)
3.) На този Мотроник не се регулира аванс!!!
Провери си Дебитомера за въздух, вакумните маркучи по инжекциона за изпускане на въздух и гарнитурите на смукателните колектори. Свещите и тяхните кабели също може да са виновни.
Мотроник 1.1 не може да се пипа да гори по-малко освен, ако някой идиот не е правил побългаряване да гори по-бедна смес и затова да я чувстваш като спъната.
Надявам се да съм ти бил полезен...

1.) 320 от 1989 посмъртно няма Ванос, защото е с М20В20
2.) М20Б20 (Мотроник 1.1) е 129к.с при 6100 оборота и само 164Nm при 4200 оборота.Докато стигнат дотам са си малко спънати...(Все пак и аз има(х)м перфектно такова)
3.) На този Мотроник не се регулира аванс!!!

Провери си Дебитомера за въздух, вакумните маркучи по инжекциона за изпускане на въздух и гарнитурите на смукателните колектори. Свещите и тяхните кабели също може да са виновни.
Мотроник 1.1 не може да се пипа да гори по-малко освен, ако някой идиот не е правил побългаряване да гори по-бедна смес и затова да я чувстваш като спъната.
Надявам се да съм ти бил полезен...
Power is Nothing Without Insanity
Alex 320i Cabrio - ...приятелю, не само на този, но и на никой друг Мотроник не се регулира аванс (мотроник е с-ма за впръскване на гориво, при която ECU на горивовпръскващата с-ма управлява и запалителната с-ма). Но е вероятно да е от дебитомера - до определено положение на сондата да речем дава грешен сигнал (за по-малко навлязло количество въздух) и сместа се обеднява...възможно е това да е било пипано, макар че аз лично не се досещам как са го направили...но мисля че не е от свещи или кабели - ако те са неизправни това влияе на всички режими (не може да е само до 3000об/мин
)...според мен е дебитомера, а понякога се случва и някой просто да си въобразява че "колата нещо не върви както беше преди"...колегата startx да не се обижда, но го има и този вариант при някои BMW-ентусиасти 


- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Държанието което описваш е типично за многоклапанов двигател, особено за 320-ка без ВАНОС, просто няма много въртящ момент при ниски обороти. Над 4000 е екшъна
Дори Е46 се държи по същия начин.

и мойта 320-ка е леко спъната до 3000 рпм, ама след т'ва рита!
само дет в момента над 3к ми превърта съединителя и му предстои смяна с нов. дано изтрае до края на семестера, че ся от към времево отношение не мога да си позволя да я оставя в сервиз :x
само дет в момента над 3к ми превърта съединителя и му предстои смяна с нов. дано изтрае до края на семестера, че ся от към времево отношение не мога да си позволя да я оставя в сервиз :x
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
kay, тука става въпрос за М20/В20, той е с по 2 клапана на цилиндър... Не съм сигурен че това спада към определението "много-клапанов" двигател... Проблема по-скоро в това че при 320i-ската с двигател М20/В20, примерно 85% от максималния въртящ момент се достигат едва при 2800 об./мин, докато при М20/В23 и М20/В25 кривите са малко по-различни и те достигат 85% от максимума още при 1900 об./мин. Да не говорим за М20/В27, които ги достига още при 1400 об./мин (но пък той е специално конструиран така!). Това е посочено в самия Betriebsanleitung за Е30... Не бих казал че и 325-цата (троен стоп, с мотроник) изглежда супер бърза на ниски обороти... Да чувства се като мощна кола (все пак още на 1000 об/мин въртящия момент е малко над 170Нм), но пък след 3000 об/мин става ЛУ-У-УДНИЦА...
Та като цяло като че ли на повечето обикновени редови шестаци основната им сила е след 3000 оборота, но специално на М20/В20 кривата на въртящия момент е по-особена и при него като че ли най-силно се чувства това...
Та като цяло като че ли на повечето обикновени редови шестаци основната им сила е след 3000 оборота, но специално на М20/В20 кривата на въртящия момент е по-особена и при него като че ли най-силно се чувства това...
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
LandShark написа:става ЛУ-У-УДНИЦА...
:mha:
Искам я тази ЛУ-У-УДНИЦА ...


CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
LandShark написа:kay, тука става въпрос за М20/В20, той е с по 2 клапана на цилиндър... Не съм сигурен че това спада към определението "много-клапанов" двигател...
Моя е грешката

БМВ-тата просто така са настроени повече или по-малко и това ясно се вижда в кривите на въртящия момент. Предполагам при по-малките шестици обема на цилиндъра просто е твърде малък за да произведе достатъчно тяга при ниски обороти. Естествено всичко е въпрос на компромис -- както при 325е, има много въртящ момент ниско долу, но никаква мощност (т.е. не може да вдигне високи обороти).
Това което исках да кажа е, че тази 320-ка най-вероятно си се държи съвсем нормално.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани