Халогени
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Халогени
Здравейте колеги наскоро си взех моито е30 купе с което съм много щастлив
та въпроса ми е как да си свърха този халоген ?
по принцип колата като я взех нямаше халогени
очаквам да ми помогнете 





V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!
Re: Халогени
Подай му '+' и '-' и ще светне, само да не ги обърнеш на обратно, че ще започне да засмуква светлина от околната среда 

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- E30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: Халогени
Първо се огледай,трябва да има подготвена инсталация за халогени - ако няма са ти необходими около 10м (за силовата част на инсталацията минумум 2 х 0,75)кабели,реле,копче за пускане на халогените и + през предпазител (или ползвай свободно гнездо на кутията с предпазители или се закачи към акомулатора с външен предпазител).Релето е задължително,защото крушките си имат консумация и ако липсва реле то контактите на ключа от който ще пускаш и спираш халогените ще нагарят.
За инсталацията - няма нищо сложно ако спазваш някои елементарни неща:
- Пускай новите кабели там,където вече е пусната оригиналната инсталация като ги прикрепяш с пласмасови скоби (кабелбанд,свинска опашка и т.н.) по този начин ще си сигурен,че няма да се прекъсне кабел след време и самата инсталация ще е надеждна.
- Ползвай надеждно реле (всеки алармаджия може да ти продаде (не помня 10 или 20 А) реле с държач - ще ти свърши перфектна работа.Задължително е релето да е нормално отворено т.е. да има нормално отворен контакт който ще ти е необходим за правилната работа на халогените.Ако е само с нормално затворен контакт всичко ще работи на обратно.
- Най-добре е дори да нямаш заводски подготвена инсталация то тази която ще направиш да е близко до нея а какво искам да кажа:
В таблото с предпазители имаш предвидени места и за предпазител и за реле на халогените.Дори и да не са наситени гнездата с клеми ти можеш да добавиш като ползваш клеми от друго табло.Това си е малко повече играчка но пък за мен е по-чистия вариант!
Схема няма да ти качвам,в гугъл излизат предостатъчно теми,схеми и въпроси за това,как да си свържеш халогените.
Основното,което трябва да направиш е,да не забравиш да вземеш + през предпазител!
За релето:
Може да е с 4 или 5 крачета което зависи дали има само нормално отворен/затворен контакт или има и двата.Два от изводите задължително са ти бобината на релето (захранването му) и се отбелязват като изводи 85 и 86.Това си е евро стандарт.Останалите 2/3 извода са ти контактите.Обозначени са с 30 87 и 87а.
Силовата част на релето: Номер 30 ти е общия контакт, номер 87 ти е нормално затворения контакт а номер 87а ти е нормално отворения.Захранващия + който е през предпазител ще пуснеш към клема 30 на релето а от клема 87а (Н.О. контакт) ще пуснеш кабели към халогените.По тях ще им идва захванващия + а маса на халогените ти прецени от къде да вземеш (връзката трябва да е надеждна,може да е директно от купето може да е и от вече съществуващ кабел,просто гледай да е по-дебел - минимум 0,75)!!!
Управляваща част на релето: Както ти написах по-горе,управлението на релето е през клеми 85 и 86.Няма никакво значение на коя ще подадеш + и на коя - .За предпочитане е релето да се управлява с - това ще удължи значително живота на бутона но дори и да се управлява с + тока който ще комутира бутона е много малък така,че не е фатално. Та така.... на една от клемите 85 или 86 пускаш постоянен сигнал + или - а на другата клема пускаш кабела,който ще ти идва от бутона,който ще ти е управляващ на практика.Дори и за управляващата част + трябва пак да вземеш през предпазител.Можеш да го вземеш от вече съществуващата инсталация без да слагаш нов предпазител като съвета ми е да ползваш + който отпада при изваждане на ключа (примерно ACC или контакт) така ще си спестиш забравяне на халогените пуснати след като излезеш от автомобила.Не ме бива особено в обясненията - дано съм бил полезен!
За инсталацията - няма нищо сложно ако спазваш някои елементарни неща:
- Пускай новите кабели там,където вече е пусната оригиналната инсталация като ги прикрепяш с пласмасови скоби (кабелбанд,свинска опашка и т.н.) по този начин ще си сигурен,че няма да се прекъсне кабел след време и самата инсталация ще е надеждна.
- Ползвай надеждно реле (всеки алармаджия може да ти продаде (не помня 10 или 20 А) реле с държач - ще ти свърши перфектна работа.Задължително е релето да е нормално отворено т.е. да има нормално отворен контакт който ще ти е необходим за правилната работа на халогените.Ако е само с нормално затворен контакт всичко ще работи на обратно.
- Най-добре е дори да нямаш заводски подготвена инсталация то тази която ще направиш да е близко до нея а какво искам да кажа:
В таблото с предпазители имаш предвидени места и за предпазител и за реле на халогените.Дори и да не са наситени гнездата с клеми ти можеш да добавиш като ползваш клеми от друго табло.Това си е малко повече играчка но пък за мен е по-чистия вариант!
Схема няма да ти качвам,в гугъл излизат предостатъчно теми,схеми и въпроси за това,как да си свържеш халогените.
Основното,което трябва да направиш е,да не забравиш да вземеш + през предпазител!
За релето:
Може да е с 4 или 5 крачета което зависи дали има само нормално отворен/затворен контакт или има и двата.Два от изводите задължително са ти бобината на релето (захранването му) и се отбелязват като изводи 85 и 86.Това си е евро стандарт.Останалите 2/3 извода са ти контактите.Обозначени са с 30 87 и 87а.
Силовата част на релето: Номер 30 ти е общия контакт, номер 87 ти е нормално затворения контакт а номер 87а ти е нормално отворения.Захранващия + който е през предпазител ще пуснеш към клема 30 на релето а от клема 87а (Н.О. контакт) ще пуснеш кабели към халогените.По тях ще им идва захванващия + а маса на халогените ти прецени от къде да вземеш (връзката трябва да е надеждна,може да е директно от купето може да е и от вече съществуващ кабел,просто гледай да е по-дебел - минимум 0,75)!!!
Управляваща част на релето: Както ти написах по-горе,управлението на релето е през клеми 85 и 86.Няма никакво значение на коя ще подадеш + и на коя - .За предпочитане е релето да се управлява с - това ще удължи значително живота на бутона но дори и да се управлява с + тока който ще комутира бутона е много малък така,че не е фатално. Та така.... на една от клемите 85 или 86 пускаш постоянен сигнал + или - а на другата клема пускаш кабела,който ще ти идва от бутона,който ще ти е управляващ на практика.Дори и за управляващата част + трябва пак да вземеш през предпазител.Можеш да го вземеш от вече съществуващата инсталация без да слагаш нов предпазител като съвета ми е да ползваш + който отпада при изваждане на ключа (примерно ACC или контакт) така ще си спестиш забравяне на халогените пуснати след като излезеш от автомобила.Не ме бива особено в обясненията - дано съм бил полезен!

Последна промяна E30 на 09 Дек 2012, 12:46, променена общо 1 път
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Халогени
инсталация има..само се добавя двойното копче и реле в бушониерата....ама за тая цигания не знам 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Халогени
благодаря колеги
ще го пробвам
не гледайте добавката за халогените щото е старата
поръчал съм си нова добавка
и ще вида какво ще правя ама халогените много ме кефят 






V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!
- west bam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 657
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Мордор
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
- Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))
Re: Халогени
Фен не грози колата такива ги слагахме преди 15 години на москвичите и оaските, земи си халогените с лупата прас един ксенон и си капитан Америка 

BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Халогени
Явор написа:инсталация има..само се добавя двойното копче и реле в бушониерата....ама за тая цигания не знам


- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Халогени
...... и индикаторната лампичка на таблото...
Само внимавай какво реле слагаш ако ползваш оригиналната инсталация. Трябва ти реле с два нормалноотворени контакта /по принцип са залени/.
Само внимавай какво реле слагаш ако ползваш оригиналната инсталация. Трябва ти реле с два нормалноотворени контакта /по принцип са залени/.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Халогени
west bam написа:Фен не грози колата такива ги слагахме преди 15 години на москвичите и оaските, земи си халогените с лупата прас един ксенон и си капитан Америка
Послушай колегата, отдавна мина модата на тюнингите по е30ките

- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Халогени
M10 написа:west bam написа:Фен не грози колата такива ги слагахме преди 15 години на москвичите и оaските, земи си халогените с лупата прас един ксенон и си капитан Америка
Послушай колегата, отдавна мина модата на тюнингите по е30ките
И все пак ако не успееш да ги свържеш и послушаш колегите да не ги слагаш...дай на лично да направим сделка....







- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Халогени
На мястото на тия в подписа ли ще ги слагаш



- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Халогени
M10 написа:На мястото на тия в подписа ли ще ги слагаш![]()
Тц...смятам да запуша двете дупки под тях със сините и да светкам като милиционерска кола...






Re: Халогени
ще послушам колегата west bam днеска намерих оригиналните халогени на е30 и смятам да ги взимам 


V12 POWER
BMW Team Varna просто най-добрите !!!!
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Re: Халогени
DASE_BMW написа:ще послушам колегата west bam днеска намерих оригиналните халогени на е30 и смятам да ги взимам


... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани