Проблем при паленето m20b23
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Проблем при паленето m20b23
От миналата зима е30-ката ми има проблем с паленето, като лятото не е толкова силно изразен, но като захладнее и почват проблемите.Преди палеше от четвърт.Това, което забелязах снощи е, че когато паля на бензин въртя...след продължително въртене запалва и работи неравномерно, прекъсва сякаш се дави, в момент в който изключа бензиновата помпа от ЦК-то,работата на мотора се изчиства.Т.е според мен налягането в дюзите е голямо.Моля да ми дадете идеи кое да сменям и има общо по въпроса.Проверил съм вече вакум регулатора на раила с дюзите, работи нормално.Дадоха ми идеи за неработещ термодатчик.Двигателя е м20б23.
Re: Проблем при паленето m20b23
И от дебитометъра можеш да палиш трудно пробвай да го изчистиш там където е клапата се събира масло и като не е работила залепва и рано сутрин пали трудно.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
Колега сменях дебитомера...не е от него.Проблема се състои в прекомерно налягане, както съм описла по горе, но не знам какви варианти има за сменяне...
Re: Проблем при паленето m20b23
Погледни дистрибуторната капачка или от някои маркуч да не смуче въздух,че като станат на 30 години и почват да дефектират.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем при паленето m20b23
от къде го роди това, че налягането в рейла е голямо
... ами ако е малко... и ако имаш в предвид, че на студено е необходим още бензинец за да работи нормално, май ще стигнеш до верния извод... интересно ми е и как провери регулатора между другото
един манометър ще ти даде доста отговори, бай дъ вей


един манометър ще ти даде доста отговори, бай дъ вей

- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
регулатора го смених с друг.А за голямото налягане по подразбирането от това, че като изключа за момент бензиновата помпа от цк-ключето преди да свърии притока на бензин напълно, колата оправа работата си и заработва без да прекъсва, включа ли отново помпата пак почва да прекъсва и да патърка.Посочения проблем с работата на двигателя се изчиства в момента, в който потегля, предполагам защото вече усвоява по-голяма част от горивото
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
и относно вакумите, всички маркучи съм ги сменил...
Re: Проблем при паленето m20b23
Според мен нещо кара дюзите да седят повече от необходимото време отворени при работа на празен ход и повечето бензин дави мотора...Пробвал ли си друго ЕКУ или ТПС?

- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
Друго ЕКУ- да...TPS не съм сменял...Един майстор ми каза да пробвам да сменя термодатчиците да не би да лъжат компютъра и дюзите да впръскват едновременно...Мисля другата седмица да пробвам със смяна на дросела с TPS-a...имам резервен
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем при паленето m20b23
JoHNyB написа:Един майстор ми каза да пробвам да сменя термодатчиците да не би да лъжат компютъра и дюзите да впръскват едновременно
Те си пръскат винаги едновременно, един ключов транзистор ги управлява и 6те

ТПС-а тъй като е само две ключета можеш да го пробваш на място с каквото има под ръка (зумер, пробна лампа, мултимер...)
И остават термодатчиците - този за водата и този за въздуха в дебитомера.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
можеш ли да ми кажеш наименованията на термодатчиците, които да сменя, защото при мен са 4 броя, 3 от които са на термостатното тяло и един, намиращ се точно до първата дюза(мисля че е първата тази откъм термостата).Гледах в realoem http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=13&fg=15 и не ми стана ясно, кои да сменя - temperature sensor, temperature time-switch Или temperature switch
Btw това за теста на TPS-a не можах да го схвана...как да разбера дали работи както трябва?
Btw това за теста на TPS-a не можах да го схвана...как да разбера дали работи както трябва?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем при паленето m20b23
Опитай да запушиш 7-а дюза, ако пика може да дави мотора.
Налягането на горивото провери.
Тоя мотор не пали и не работи добре на празен ход без дебитомер, та и той може да е.
На термостата имаш 3 датчика, голям за студен старт (7-а дюза), втория е за термометъра (лесно ще го уцелиш, като махнеш кабела), третия е твоя човек - 0градуса-около 5кОм/20градуса-около 2,5кОм/40градуса-около1,2кОм/80градуса-около 300ома.
ТПС-а пробваш, като има 0ома между средния и единия страничен при нормално затворено положение т.е. празен ход (великата мисъл на БОШ е сложила вакум, който отваря клапата, когато е загасен мотора, та го имай в предвид да я освободиш), след това при около 80% натиснат педал има )ома между средния и другия край. Едва ли е от ТПС, от него губиш моторната спирачка и ФУЛЛ-натоварването.
Ай стига лекции, ако има нещо пиши пак.
Налягането на горивото провери.
Тоя мотор не пали и не работи добре на празен ход без дебитомер, та и той може да е.
На термостата имаш 3 датчика, голям за студен старт (7-а дюза), втория е за термометъра (лесно ще го уцелиш, като махнеш кабела), третия е твоя човек - 0градуса-около 5кОм/20градуса-около 2,5кОм/40градуса-около1,2кОм/80градуса-около 300ома.
ТПС-а пробваш, като има 0ома между средния и единия страничен при нормално затворено положение т.е. празен ход (великата мисъл на БОШ е сложила вакум, който отваря клапата, когато е загасен мотора, та го имай в предвид да я освободиш), след това при около 80% натиснат педал има )ома между средния и другия край. Едва ли е от ТПС, от него губиш моторната спирачка и ФУЛЛ-натоварването.
Ай стига лекции, ако има нещо пиши пак.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
Схванах сега, какво подава сигнали на дюзата за студен старт.Адски ти благодаря за наставленията.Очаквах, че рано или късно ще се включиш.Хайде събота и неделя трябва да имам време да се занимавам с булката...ще пиша какво е станало.Още веднъж благодаря



- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем при паленето m20b23
Значи...вчера човърках пак по колата и проверих дюзата за студен старт.Оказа се че е запушена и не впръсква изобщо...Има ли начин да я отпуша или да търся друга такава...
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем при паленето m20b23
JoHNyB написа:Значи...вчера човърках пак по колата и проверих дюзата за студен старт.Оказа се че е запушена и не впръсква изобщо...Има ли начин да я отпуша или да търся друга такава...
Цъка ли дюзата, гориво отива ли до нея..? Чисти се на ултразвук или с концентрат за почистване на инжекции. Понякога се скапва и големия датчик, който я управлява.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани