Тънкости при смяната на лагерите на дифа?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Тънкости при смяната на лагерите на дифа?

Мнение от димящият вожд » 04 Ное 2012, 11:47

Здравейте колеги.

Изрових всичкото инфо от google. Срамота има инфо за пежо ,рено и т.н.
Вярно е че не се чупи, ама за BMW - нищо.

Тъй като шпера взе да вие като скорости на "ИКАРУС", реших да сменя проклитите лагери.

Не съм пипал по този възел досега, а и не ми се експериментира,защото е скъпа и дефицитна стока.

Шпера е голямо прасе 4.27.

Въпросите са ми:

каква марка лагери са най- читави?

къде са на най- добра цена?

тънкости при избиване и набиване на лагерите?

има ли някаква настройка на пиньона и короната с новите лагери ?

Моля само за компетентни мнения, смятам че ще е полезно на много ентусиасти, а не е готино да четеш спам.

Поздрави Д.Димитров
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Re: Тънкости при смяната на лагерите на дифа?

Мнение от toni » 04 Ное 2012, 13:30

Ще ти дам един линк, на кайто ще видиш всичко необходимо, за да си направиш дифа. Диференциала не е на БМВ, но е същото като процедура. http://www.gearinstalls.com/flexor1c.htm и най-важното показват нагледно как да си нагласиш контактното перно, за да не ти вие дифа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: Тънкости при смяната на лагерите на дифа?

Мнение от димящият вожд » 05 Ное 2012, 22:01

:bowdown:
като ги сменя ще изровя темата и ще пиша.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Тънкости при смяната на лагерите на дифа?

Мнение от Lenco » 06 Ное 2012, 23:11

Ако не намериш всички цифри не се хващай или вземи и по-силна музика.
Ето ти пример за е21.
http://dox.abv.bg/files/listtree
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook