Моля за информация относно датчиците за M20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.08.2012
Местоположение: някъде там на селo
Пол: Жена
Кара: корса карах един път
Мечтае да кара: е30ка рaзбира се

Моля за информация относно датчиците за M20

Мнение от miminka » 11 Окт 2012, 19:36

Така колеги, имам проблем и моля за помощ, тъй като никой не може да ми даде точна информация... Имам М20Б23 мотор, та когато колата е студена, първите 5 минути работи перфектно, но когато загрее, стига до 2500 оборота и от там се почва едно паткане, детонация в гърнетата, прекъсване, давене... Отидох във сервиз казаха ми температурен датчик, който явно дава сигнал, че колата е студена и подава прекалено много бензин...Та има ли някой някаква друга идея защо се получава така, или някой който да ми покаже кой по точно е и къде се намира тоя датчик, че са 3 датчика и не знам кой по точно е? :help: :?: Отбелязвам, че няма проблем със кабелите на свещите, нито пък със вакуумите..Благода предварително :conf:
Женско съм, но поне не съм руса :) Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Моля за информация относно датчиците за M20

Мнение от Lenco » 12 Окт 2012, 20:04

Големия е за 7-та дюза, тоя дет като го откъснеш изчезва термометъра на таблото, също нее, та остава третия.
Говорим за Л-джетроник.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.08.2012
Местоположение: някъде там на селo
Пол: Жена
Кара: корса карах един път
Мечтае да кара: е30ка рaзбира се

Re: Моля за информация относно датчиците за M20

Мнение от miminka » 12 Окт 2012, 21:25

Мдам сменихме го все тая, никаква разлика, явно не е в него проблема и да за л жетроник говорим:) Сега отваряния дебитомер ме съмнява много жестоко(нали не се бъркам, че може да прави тоя проблем заради него??), тъй като предишния собственик беше сменил и някакво реле и колата правеше убийствен разход...Правили са опити да я правят явно за гонки ли, не знам и аз каква им е била целта. Та може ли да е базикано нещо в дебитомера и как да го върна в стандартно положение, или поне как да разбера дали е барано нещо, очевидно е че е отварян с някаква цел... :help:
Женско съм, но поне не съм руса :) Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Моля за информация относно датчиците за M20

Мнение от Lenco » 13 Окт 2012, 12:41

Може. На Лджетроника, като разхлабиш спиралната пружина подава повече гориво. Запомни как е и опитай да я натегнеш, като вземе да се дави. Сигурно трябва и празния ход да правиш наново.
Намери някъв здрав дебитомер от 20-ка и пробвай.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 23.08.2012
Местоположение: някъде там на селo
Пол: Жена
Кара: корса карах един път
Мечтае да кара: е30ка рaзбира се

Re: Моля за информация относно датчиците за M20

Мнение от miminka » 13 Окт 2012, 21:47

То стана ясно днес, че дебитомера е заминал и няма шанс да се оправи...стана по-зле даже като го мъчихме :) И сега нов (е, втора ръка де, ама все пак) и дано да се оправи най-накрая :)
Женско съм, но поне не съм руса :) Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook