Непостоянни обороти при Е30, 316, карбуратор

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.05.2003
Местоположение: VARNA
Кара: E39 523i

Непостоянни обороти при Е30, 316, карбуратор

Мнение от MAD_MAX » 02 Юни 2003, 16:59

Оборотите варират между 700 и 1000, смукачът постоянно се включва и изклювва дори при загрял двигател.Преди години имах същия проблем и се оказа . че е от тампона на карбуратора. Смених го и се оправи.Обаче сега не е от него.Моля, просветените да помогнат.(изчетох всичко във форума по въпроса , но там се говори все за инжекциони).Благодаря предварително.

viper
Аватар

Мнение от viper » 03 Юни 2003, 2:36

Пробвай с реглаж на клапаните - 20/20 при студен двигател или виж дали не си му дал повечко изпреварване в запалването. Е може да е и от двете. При мен т'ва беше проблема. Успех :wink:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 04 Юни 2003, 19:34

Хм... при мене този проблем изчезна след основен ремонт на двигателя. Не си мисли ,че съм правил ремонта заради това, неееее. Просто си беше време. На теб не ти го пожелавам. :wink:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

viper
Аватар

Мнение от viper » 05 Юни 2003, 17:32

Не го плаши човека - първо да пробва с по-безболезнените неща, а ако не стане - тогава да отваря мотора.
Смело MAD_MAX - грабвай луфтомера и напред към клапаните. Ако не стане - диагностика. Там хем ще ти направят запалването, хем ще ти кажат заминал ли си е мотора. Мене ако питаш - НЕ Е! М10 е може би най здравия мотор на БМВ - така лесно не се скапва. По принцип 4-ри цилиндровите мотори си ги имат тия проблеми с оборотите - много са капризни от към реглаж. А, сетих се - виж дали някой маркуч за вакуум не се е извадил/скъсал или някой куплун да се е измъкнал. Може и това да е болката.
Успех :wink:

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 07 Юни 2003, 13:23

[quote="viper"]Не го плаши човека -

Не го плаша просто споделям. Между другото преди ремонта оборотите ми варираха от 1000 до 1500 без значение дали двигателя е топъл или не. След това ... не знам :oops: Трябва да питам комшията кво е правил по карбуратора :wink: Ако е правил нещо де...
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook