M54Б30 или М20Б23 турбо
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
M54Б30 или М20Б23 турбо
кой е по добрия вариант за дрифт и евентуално италианско?
м54 сток карантия ще даржи ли на 0,5-0,6,ако реша в последствие?
м54 сток карантия ще даржи ли на 0,5-0,6,ако реша в последствие?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
Абе шматко,ти до кога ще го протакваш тва м20,забождай му една турбина и си джиткай.
Тия пластмасарници не ги мъчи въобще,старото желязо си е доказано здрав мотор,ако е направен кадърно!
Тия пластмасарници не ги мъчи въобще,старото желязо си е доказано здрав мотор,ако е направен кадърно!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
По-добре, надежно и няколко пъти по-евтино ще е със сток M54B30 от М20 с турбо с не висок бюджет. Вече ако събираш М20 за 10к+ лв е друга биричка
M54B30 е със стоманени ризи и кован колянов вал. Държи на 0.5-0.7 със сток биели и бутала - доказано многократно на запад. Компресорни китове за сток двигател пък има десетки на 300-360 кс.

Последна промяна krika на 27 Юни 2012, 21:41, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
ТУРБО написа:То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.
там е проблема,че ги имам и двете

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
да ти имам проблемите 
не го знам това м54 колко е здраво ама нали се сещаш че м20-то тряя да го надуеш на 0,5 за да достигне атмосферните коне на м54-то
демек м54-то на 0,5 ще е близо 300коня най вероятно а м20 тряя да е на бар за да ги достигне тия коне.... ама има и един друг много важен момент особено за дрифт че въртящия момент на м54-то в атмосферен режим ще ти е от голяма полза... така че по добре него сложи така или инъче дори и да не го бараш в е30-ково купе ще върви много добре и ако тепърва ще почваш да караш и си нямал дрифтачка до сега за начало ще ти е повече от добре.....
принципно е вярно че м20то с по малко пари ще държи на по големи налягания ама като крайния резултата като коне е еднакъв а като въртящ момент дори по малък... не виждам смисъл...

не го знам това м54 колко е здраво ама нали се сещаш че м20-то тряя да го надуеш на 0,5 за да достигне атмосферните коне на м54-то

принципно е вярно че м20то с по малко пари ще държи на по големи налягания ама като крайния резултата като коне е еднакъв а като въртящ момент дори по малък... не виждам смисъл...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
При положение че двата са налични М54 ще излезе в пъти по ефтино и лесно за подръжка.Нооооо...и М20 то въобще не е зле даже и на "вакуум" от 0.5 бар даже е много добре ама си е цифра да се направи надеждно .Такъв стар туч ще излапа парички за още едно М54 дорде запее както си трябва.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
Продай двата двигателя и си купи S50/S54 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
с50 по добре 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
а с кви скорости понеже е автомат,съединител,маховик...?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
bavareca_86 написа:ТУРБО написа:То за такива "вакуумни" режими(0.5),всеки един мотор от гамата на БМВ ще държи!
Пък и м20-ката си я има,а ПВЦ-то трябва да се купува тепърва.
там е проблема,че ги имам и двете
Ох на баба,мятай го тва м54 тогава.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
Колегата zoomer е баш с 2.3 турбо и ми обесняваше как друго е30 с м54 го разминавал на драг... Вероятно резултата ще е за м54-то и при дрифт и италианско... та аз бих заложил на м54 - не че ги разбирам тия неща...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
е много ясно ама ако сложиш турбо на м54-то става друга бира...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
Имайте предвид, че колата ми тогава беше с 14, а неговата с 16-цолови джанти. Като допълнение - има колектори(задните сонди в този момент не бяха вързани) и генерация на 2х55, а неговата беше на 0,7-0,8 бара. Предполагам, че ако аз бях на 16-ки също, а той на 1бар, така както го мисли колегата резултата щеше да е друг. От друга страна М54-ката се усеща брутално в целия диапазон на оборотите и си бута още от ниските. Аз успявах да го дръпна защото имах по-голям диапазон използваеми обороти. Ползвам 2,93 диф, втора свършва на ~105км/ч, може би по-къс диф ще е по-подходящ за дрифт и ще е удобно да се пързаля на 3-та. Аз лично бих предпочел М54-ката както за всекидневна, така и за дрифт - избора на диференциали про БМВ е голям, а този мотор си доставя достатъчно въртящ момент и бих казал, че е доста по-лесен за каране.
Успех!
Успех!
KPETEH написа:Колегата zoomer е баш с 2.3 турбо и ми обесняваше как друго е30 с м54 го разминавал на драг... Вероятно резултата ще е за м54-то и при дрифт и италианско... та аз бих заложил на м54 - не че ги разбирам тия неща...
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: M54Б30 или М20Б23 турбо
Туй трябваше да е ЛС.
Може да го изтриете мнението.
Може да го изтриете мнението.
Последна промяна dankata на 05 Юли 2012, 8:39, променена общо 1 път
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани