Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Четох, четох разни теми из форума и не видях никъде отговор на въпроса си, затова ще рискувам да пусна тема, на която повечето отговори да бъдат......"Видя ли еди къде си?"
Та, колата е троен стоп, фаровете са от двоен стоп - с тройна букса са, а откъм колата букси нямам - ами само обувки (явно някой е преправял някога нещо). Фаровете бяха свалени заради ремонт на колата, кабелите си ги бях увил и надписал за да не ги сбъркам. В момента се получава следното - трябва да улуча 2 кабела в тройна букса - най-добрия резултат, който постигнах е габарити и дълги - късите ги няма! Ако почна да разменям става страшно - всичко свети когато си иска или изобщо не свети - единия бушон беше изгорял, смених го - нищо - не виждам други да са изгорели..
Изобщо каква е логиката с трите пина на буксата за фаровете, предполагам маса/плюс габарит/плюс къс - но не съм сигурен. Доколкото знам буксата за фаровете на Е30 троен стоп е двойна (като за халогените). Въпроса е как тогава връзвам моите фарове, какво изпускам и ако някой може да ме светне кои бушони и релета отговарят за фаровете, че да мога да разплета ситуацията нямам

Та, колата е троен стоп, фаровете са от двоен стоп - с тройна букса са, а откъм колата букси нямам - ами само обувки (явно някой е преправял някога нещо). Фаровете бяха свалени заради ремонт на колата, кабелите си ги бях увил и надписал за да не ги сбъркам. В момента се получава следното - трябва да улуча 2 кабела в тройна букса - най-добрия резултат, който постигнах е габарити и дълги - късите ги няма! Ако почна да разменям става страшно - всичко свети когато си иска или изобщо не свети - единия бушон беше изгорял, смених го - нищо - не виждам други да са изгорели..
Изобщо каква е логиката с трите пина на буксата за фаровете, предполагам маса/плюс габарит/плюс къс - но не съм сигурен. Доколкото знам буксата за фаровете на Е30 троен стоп е двойна (като за халогените). Въпроса е как тогава връзвам моите фарове, какво изпускам и ако някой може да ме светне кои бушони и релета отговарят за фаровете, че да мога да разплета ситуацията нямам

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
и коя е тази тройна букса за фаровете
и какво има да улучваш толкова,всеки фар има маса,после пускаш фаровете виждаш на кой кабел идва плюс и слагаш,и така ,къси,дълги.......как свети всичко когато си иска
иначе в сайта има мултимедия ,теглиш,гледаш,цветове кабели и си ти

и какво има да улучваш толкова,всеки фар има маса,после пускаш фаровете виждаш на кой кабел идва плюс и слагаш,и така ,къси,дълги.......как свети всичко когато си иска

иначе в сайта има мултимедия ,теглиш,гледаш,цветове кабели и си ти


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
net_master написа:Четох, четох разни теми из форума и не видях никъде отговор на въпроса си, затова ще рискувам да пусна тема, на която повечето отговори да бъдат......"Видя ли еди къде си?"![]()
Та, колата е троен стоп, фаровете са от двоен стоп - с тройна букса са, а откъм колата букси нямам - ами само обувки (явно някой е преправял някога нещо). Фаровете бяха свалени заради ремонт на колата, кабелите си ги бях увил и надписал за да не ги сбъркам. В момента се получава следното - трябва да улуча 2 кабела в тройна букса - най-добрия резултат, който постигнах е габарити и дълги - късите ги няма! Ако почна да разменям става страшно - всичко свети когато си иска или изобщо не свети - единия бушон беше изгорял, смених го - нищо - не виждам други да са изгорели..
Изобщо каква е логиката с трите пина на буксата за фаровете, предполагам маса/плюс габарит/плюс къс - но не съм сигурен. Доколкото знам буксата за фаровете на Е30 троен стоп е двойна (като за халогените). Въпроса е как тогава връзвам моите фарове, какво изпускам и ако някой може да ме светне кои бушони и релета отговарят за фаровете, че да мога да разплета ситуацията нямам
Тая "тройна букса" ти е само на късия фар, ако правилно съм те разбрал за какво говориш. Та буската на късия фар е с 3 пина при фарове от двоен стоп - за къс и за габарит, а при троен - къс фар е отделно с 2 кабела в отделна букса и 2 кабела в друга букса за габарита. Дългия освен че на вид му е различна буксата няма как да го объркаш, там са 2 кабела.

- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Vasko_BP написа:.......................... Та буската на късия фар е с 3 пина при фарове от двоен стоп - за къс и за габарит, а при троен - къс фар е отделно с 2 кабела в отделна букса и 2 кабела в друга букса за габарита. Дългия освен че на вид му е различна буксата няма как да го объркаш, там са 2 кабела.
Сега...дългия ми е ясен, на него си имам букса - тя си е оригиналната и там си влиза и си свети. Не ми стана ясно обаче как късия от двоен стоп е с тройна букса, а кабелите в инсталацията на троен стоп са два по два за къс и габарит, това значи че късия фар има 4 пина така както го казваш ...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Кабелите са два по два,защото е "пусната" маса ("-") и "плюс" за всеки един консуматор (габарит и къс).Т.е. 2х2=4.При тази "тройна" букса се ползва обща "маса" (-) и отделен "плюс" за всеки консуматор.Много е вероятно масата да е с кафяво или подобен цвят.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Благодаря, колеги - ще разгледам пак по-подробно тия дни!
А по въпроса, кои бушони и релета са за фаровете? Аз единия го намерих де...ама други има ли
А по въпроса, кои бушони и релета са за фаровете? Аз единия го намерих де...ама други има ли
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Кабели за фарове двоен стоп, кой/къде/как?
Такава информация има на http://bmwpower-bg.net/ -> Директория - BMW: -> Книги, ръководства -> http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/
Ето ти файла точно за бушоните: http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/E30/BMW%20E30%20-%20Fuses.pdf
Иначе в тая папка има доста файлове относно инсталация и др.
Ето ти файла точно за бушоните: http://bmw.ctcms.net/bmw/BMW/E-Books/E30/BMW%20E30%20-%20Fuses.pdf
Иначе в тая папка има доста файлове относно инсталация и др.

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани