Проблем с 88' 325 М20Б25

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.05.2012
Местоположение: San Jose, CA
Пол: Мъж
Кара: по много и от всичко!!!
Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!

Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от alFA DrifteR » 21 Май 2012, 6:03

Здравейте на всички,
Аз съм нов във форума и Вече пост-нах в Основен форум за моя проблем за което се извинявам, Моля за извинение. Наскоро(преди около 1седмица) ми подариха 1988 325 и мисля че е с двигател М20Б25 но не съм сигурен. Проблемът е следният като запаля двигателя (топъл, студен няма значение) оборотите НЕ падат под 1400 и тогава почват да играят на горе и на долу от 1450 до 1700 и обратно до 1450 и така постояно. Даже и когато е на скорост го прави и се получава едно дръпване напред едно хълцане, иначе над 1700 оборота си върви идеално.
Казаха ми че може да е от "машинката за ниски обороти" Изображение предполагам е това. Живея в Сащ и не знам частите от бългаски на английски и обратното, Но ако е това тази машинка за ниски обороти "Idle control valve" вече я смених и пак е същото. С единствената разлика че на новата машинка докато колата работи и дръпна буксата колата гасне, докато при старата машинка нямаше никаква промяна в работенето на двигателя (1400-1700 обр. ап енд даун). Другото което съм сменил на колата crankshaft position sensor Изображение Не искаше да запали или ако запали работи 10-15мин. гасне няма значение дали си на скорост или не гасне и после няма палене, смених сензора и за сега е добре само дето оборотите играят. А трябва да ги оправя за да мога да мина "Smock check inspection" или иначе казано Техничски преглед за да мога да прехвърля колата на мое име. Благодаря предварително :bchug:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: дърветата да ги боли!
Мечтае да кара: по-бързо Е30

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от SpeedKing » 21 Май 2012, 13:30

Другите възможности за който се сещам най-набързо са Air Flow Meter (AFM) или по нашенски дебитомер. Изображение
Откачи буксата и виж дали ще има промяна в работата на двигателя, а най добре ще е да пробваш с друг в който си сигурен че работи правилно, но не знам дали около теб има от кой да вземеш само за проба ...

Втория вариянт е да е от TPS-a (тая малката черна кутийка под дросела) цъкни в гоогле за снимка че не ми се търси ... откачи го и него гледай за промяна в работа .... абе същото като с дебитомера ако има от къде да вземеш най-добре, за тпс-а нямам много яснота дали може да е от него и какви са причините!

П.С.- Да добавя само, че както дебитомера"AFM" така и TPS-a подлежат на ремонт в домашни условия, но е доста пипкаво, аз лично не съм се занимавал и не мога да ти обясня нагледно какво, как и защо, но ако се разтърсиш ще намериш камари инфо на английски с който преполагам нямаш проблем :mhihi: , виждал съм и някви суап-ове на други TPS-и вместо този на М20...

Третото за което се сещам е свързано с "игрането" на оборотите, това може да е свързано с някои от вакумите разгледай внимателно всичките да няма напукани маркучи от където двигателя да дърпа въздух(които не е минал през дебитомера) много често се случва при м20 поради старите никога не сменяни съединения, виж гофрето след дебитомера може да е скъсано при оребренията както и да е изпечено и стъпковото моторче "Idle control valve" да не влиза плътно и да смуче от там малкото маркуче за горивния регулатор и т.н , абе огледай всяко възможно място от където прецениш че може да дърпа въздух и при съмнения сменяй, ако не си сигурен облепи с нещо(изолирбанд) за да видиш дали нещо ще се промени и ако има промяна сменяй(не разчитай на изолирбанд-а, временно решение е!)

П.С. 2 - Да добавя да провериш всички скоби по колектора гофре, вакуми ....

Държа да подчертая че тва са изцяло мой наблюдения и съвети изсмукани от скромия ми опит с м20 двигателите и не гарантирам за 100%вата им достоверност ако не съм прав некя някой ме поправи или допълни!

Успех с баварията, да знаеш че са ти направили хубав подарък, особенно ако ти е 1ви автомобил :yes:
Последна промяна SpeedKing на 21 Май 2012, 23:13, променена общо 1 път
Изображение
Изображение
Почивай В Мир Ечо !

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: Sofiq
Кара: на задна гума
Мечтае да кара: 900+

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от ivaylo ignatov » 21 Май 2012, 13:33

http://s6.images.drive2.ru/community.bl ... -large.jpg

Гофрето хубаво го огледай от него прави тоя номер

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.05.2012
Местоположение: San Jose, CA
Пол: Мъж
Кара: по много и от всичко!!!
Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от alFA DrifteR » 25 Май 2012, 6:15

Благодаря за бързите отговори, цитат "Откачи буксата и виж дали ще има промяна в работата на двигателя..." промяна има да колата гасне :roll:, а колкото до TPS-а преполагам e Throttle Position Sensor. Да и при него има разлика в работенето на двигатела като откача буксата почва да вдига оборотите сама до към 2500 и си седят там. Значи ще прегледам гофрето да видя, но тъй като не разполагам с много свободно време през седмицата го оставям за уикенда. Наоколо има 2-3 авто морги ако е от гофрето ще взема ново ако не е ще мина да взема дебитомер и TSP и като ги сменя ще Ви кажа дали има някаква промяна.
Нямам търпение да стане имам планове за е30-ка искам и турбо да й кача но ще стане по нататък, иначе не ми е първата кола, първата е30-ка ми е. В България преди години имах/имам все още 86' е28 520 и съм омаян от тези стари НО вечни возила. Когато купихме е28-та бях тинейджър знаете как се :driving: от млад (луд) ентусиаст :mrgreen:
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.05.2012
Местоположение: San Jose, CA
Пол: Мъж
Кара: по много и от всичко!!!
Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от alFA DrifteR » 27 Май 2012, 5:55

Проблемът е Решен!!! "Ново" ECU от моргата свърши работата, остава да мина и "Smock check-a" и я почвам.
Благодаря за помощта
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от павката » 30 Май 2012, 22:27

е качи някоя снимка де
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.05.2012
Местоположение: San Jose, CA
Пол: Мъж
Кара: по много и от всичко!!!
Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!

Re: Проблем с 88' 325 М20Б25

Мнение от alFA DrifteR » 02 Юни 2012, 5:44

павката написа:е качи някоя снимка де

Като е по направя ще кача снимки. В момента е в много лошо състояние, седяла е 6 месеца пред шопа и преди 3 уикенда някой разбил задното малко прозорче, влезнали са вътре и с щанга са изкъртили таблото заради плеъра всичко е бомбок :bang: .. Но аз и без това ще махам всичко отвътре.. остава само седалката, волана скоростния лост и ръчната :lalala: даже и стъклата ще летят :shock: искам да се нося по пътя като перце :mhihi: . Между другото се отказах да слагам турбото, много играчка, много нерви, кинти трябва и основен ремонт да правя и става много дълго и широко. Колата ще е карам само през уикенда, тъй като не разполагам с много свободно време няма смисъл поне за сега. Трябва да сменя диф-а със сигурност защото не ще да дрифт-ва :help: (казаха ми, че можело да се завари нещо си в диф-а и щяло да лок-не, но честно казано :dunno: изобщо за какво става на въпрос), някое друго чипче ще и кача ауспуха ще сменя и да се надявам, че ще остана доволен от това.
Изображение Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook