Проблем с 88' 325 М20Б25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Проблем с 88' 325 М20Б25
Здравейте на всички,
Аз съм нов във форума и Вече пост-нах в Основен форум за моя проблем за което се извинявам, Моля за извинение. Наскоро(преди около 1седмица) ми подариха 1988 325 и мисля че е с двигател М20Б25 но не съм сигурен. Проблемът е следният като запаля двигателя (топъл, студен няма значение) оборотите НЕ падат под 1400 и тогава почват да играят на горе и на долу от 1450 до 1700 и обратно до 1450 и така постояно. Даже и когато е на скорост го прави и се получава едно дръпване напред едно хълцане, иначе над 1700 оборота си върви идеално.
Казаха ми че може да е от "машинката за ниски обороти"
предполагам е това. Живея в Сащ и не знам частите от бългаски на английски и обратното, Но ако е това тази машинка за ниски обороти "Idle control valve" вече я смених и пак е същото. С единствената разлика че на новата машинка докато колата работи и дръпна буксата колата гасне, докато при старата машинка нямаше никаква промяна в работенето на двигателя (1400-1700 обр. ап енд даун). Другото което съм сменил на колата crankshaft position sensor
Не искаше да запали или ако запали работи 10-15мин. гасне няма значение дали си на скорост или не гасне и после няма палене, смених сензора и за сега е добре само дето оборотите играят. А трябва да ги оправя за да мога да мина "Smock check inspection" или иначе казано Техничски преглед за да мога да прехвърля колата на мое име. Благодаря предварително 
Аз съм нов във форума и Вече пост-нах в Основен форум за моя проблем за което се извинявам, Моля за извинение. Наскоро(преди около 1седмица) ми подариха 1988 325 и мисля че е с двигател М20Б25 но не съм сигурен. Проблемът е следният като запаля двигателя (топъл, студен няма значение) оборотите НЕ падат под 1400 и тогава почват да играят на горе и на долу от 1450 до 1700 и обратно до 1450 и така постояно. Даже и когато е на скорост го прави и се получава едно дръпване напред едно хълцане, иначе над 1700 оборота си върви идеално.
Казаха ми че може да е от "машинката за ниски обороти"





- SpeedKing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: дърветата да ги боли!
- Мечтае да кара: по-бързо Е30
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
Другите възможности за който се сещам най-набързо са Air Flow Meter (AFM) или по нашенски дебитомер. 
Откачи буксата и виж дали ще има промяна в работата на двигателя, а най добре ще е да пробваш с друг в който си сигурен че работи правилно, но не знам дали около теб има от кой да вземеш само за проба ...
Втория вариянт е да е от TPS-a (тая малката черна кутийка под дросела) цъкни в гоогле за снимка че не ми се търси ... откачи го и него гледай за промяна в работа .... абе същото като с дебитомера ако има от къде да вземеш най-добре, за тпс-а нямам много яснота дали може да е от него и какви са причините!
П.С.- Да добавя само, че както дебитомера"AFM" така и TPS-a подлежат на ремонт в домашни условия, но е доста пипкаво, аз лично не съм се занимавал и не мога да ти обясня нагледно какво, как и защо, но ако се разтърсиш ще намериш камари инфо на английски с който преполагам нямаш проблем
, виждал съм и някви суап-ове на други TPS-и вместо този на М20...
Третото за което се сещам е свързано с "игрането" на оборотите, това може да е свързано с някои от вакумите разгледай внимателно всичките да няма напукани маркучи от където двигателя да дърпа въздух(които не е минал през дебитомера) много често се случва при м20 поради старите никога не сменяни съединения, виж гофрето след дебитомера може да е скъсано при оребренията както и да е изпечено и стъпковото моторче "Idle control valve" да не влиза плътно и да смуче от там малкото маркуче за горивния регулатор и т.н , абе огледай всяко възможно място от където прецениш че може да дърпа въздух и при съмнения сменяй, ако не си сигурен облепи с нещо(изолирбанд) за да видиш дали нещо ще се промени и ако има промяна сменяй(не разчитай на изолирбанд-а, временно решение е!)
П.С. 2 - Да добавя да провериш всички скоби по колектора гофре, вакуми ....
Държа да подчертая че тва са изцяло мой наблюдения и съвети изсмукани от скромия ми опит с м20 двигателите и не гарантирам за 100%вата им достоверност ако не съм прав некя някой ме поправи или допълни!
Успех с баварията, да знаеш че са ти направили хубав подарък, особенно ако ти е 1ви автомобил
Откачи буксата и виж дали ще има промяна в работата на двигателя, а най добре ще е да пробваш с друг в който си сигурен че работи правилно, но не знам дали около теб има от кой да вземеш само за проба ...
Втория вариянт е да е от TPS-a (тая малката черна кутийка под дросела) цъкни в гоогле за снимка че не ми се търси ... откачи го и него гледай за промяна в работа .... абе същото като с дебитомера ако има от къде да вземеш най-добре, за тпс-а нямам много яснота дали може да е от него и какви са причините!
П.С.- Да добавя само, че както дебитомера"AFM" така и TPS-a подлежат на ремонт в домашни условия, но е доста пипкаво, аз лично не съм се занимавал и не мога да ти обясня нагледно какво, как и защо, но ако се разтърсиш ще намериш камари инфо на английски с който преполагам нямаш проблем

Третото за което се сещам е свързано с "игрането" на оборотите, това може да е свързано с някои от вакумите разгледай внимателно всичките да няма напукани маркучи от където двигателя да дърпа въздух(които не е минал през дебитомера) много често се случва при м20 поради старите никога не сменяни съединения, виж гофрето след дебитомера може да е скъсано при оребренията както и да е изпечено и стъпковото моторче "Idle control valve" да не влиза плътно и да смуче от там малкото маркуче за горивния регулатор и т.н , абе огледай всяко възможно място от където прецениш че може да дърпа въздух и при съмнения сменяй, ако не си сигурен облепи с нещо(изолирбанд) за да видиш дали нещо ще се промени и ако има промяна сменяй(не разчитай на изолирбанд-а, временно решение е!)
П.С. 2 - Да добавя да провериш всички скоби по колектора гофре, вакуми ....
Държа да подчертая че тва са изцяло мой наблюдения и съвети изсмукани от скромия ми опит с м20 двигателите и не гарантирам за 100%вата им достоверност ако не съм прав некя някой ме поправи или допълни!
Успех с баварията, да знаеш че са ти направили хубав подарък, особенно ако ти е 1ви автомобил

Последна промяна SpeedKing на 21 Май 2012, 23:13, променена общо 1 път


Почивай В Мир Ечо !
- ivaylo ignatov
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Кара: на задна гума
- Мечтае да кара: 900+
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
http://s6.images.drive2.ru/community.bl ... -large.jpg
Гофрето хубаво го огледай от него прави тоя номер
Гофрето хубаво го огледай от него прави тоя номер
- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
Благодаря за бързите отговори, цитат "Откачи буксата и виж дали ще има промяна в работата на двигателя..." промяна има да колата гасне
, а колкото до TPS-а преполагам e Throttle Position Sensor. Да и при него има разлика в работенето на двигатела като откача буксата почва да вдига оборотите сама до към 2500 и си седят там. Значи ще прегледам гофрето да видя, но тъй като не разполагам с много свободно време през седмицата го оставям за уикенда. Наоколо има 2-3 авто морги ако е от гофрето ще взема ново ако не е ще мина да взема дебитомер и TSP и като ги сменя ще Ви кажа дали има някаква промяна.
Нямам търпение да стане имам планове за е30-ка искам и турбо да й кача но ще стане по нататък, иначе не ми е първата кола, първата е30-ка ми е. В България преди години имах/имам все още 86' е28 520 и съм омаян от тези стари НО вечни возила. Когато купихме е28-та бях тинейджър знаете как се
от млад (луд) ентусиаст 

Нямам търпение да стане имам планове за е30-ка искам и турбо да й кача но ще стане по нататък, иначе не ми е първата кола, първата е30-ка ми е. В България преди години имах/имам все още 86' е28 520 и съм омаян от тези стари НО вечни возила. Когато купихме е28-та бях тинейджър знаете как се




- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
Проблемът е Решен!!! "Ново" ECU от моргата свърши работата, остава да мина и "Smock check-a" и я почвам.
Благодаря за помощта
Благодаря за помощта


- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
е качи някоя снимка де
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- alFA DrifteR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: Проблем с 88' 325 М20Б25
павката написа:е качи някоя снимка де
Като е по направя ще кача снимки. В момента е в много лошо състояние, седяла е 6 месеца пред шопа и преди 3 уикенда някой разбил задното малко прозорче, влезнали са вътре и с щанга са изкъртили таблото заради плеъра всичко е бомбок








7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани