М10Б18 горивНИ филтри

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

М10Б18 горивНИ филтри

Мнение от ge_a » 31 Яну 2006, 3:59

Та проблема ми е следния, гледам аз горивните си филтри( и двата метални ) и кат ги гледам са набор на колата и решавам да ги сменя отивам аз в авто частите и казвам ква ми е колата( демек БМВ 89 г. 316и М10Б18 гледаме по каталог и ми вадят филъра, да ама не, мия филтър големия е с два изхода, а те ми дават некъв с един изхот и аз им казвам това не е моя филтър, а и мойта е с два де не е това по малия гледаме ма пак няма нищо общо, гледаме в каталога пише че е с един филтър пак аз имам два, отивам на друго място историята се повтаря!!!

Та питането ми е тая кола с два филтъра ли е, или някои преди мен е правил нещо!!! И ако е така от каде да си взема филтри щот тия наистина са набор на колата(вервайте ми), ако не е с два филтъра кажете как да я оправя, ще дам точно инфо кой маркоч на каде върви, щот е мамата си трака, едно влиза друго излиза, егати лабиринта, аз си мислех че е стандартно ама по каталозите не е !!!

Та моля за помощ, ако някой знае нещо по вапроса да помага, Благодаря предварително!!!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 01 Фев 2006, 0:27

Приятелю предишната ми кола беше същата(троен стоп 316i m10b18). При мен филтъра беше един с по един вход и един изход. Това до него беше май вакум. Ако погледнеш отдолу вакума е с цедка и е отворено от долната страна. Аз съм си взимал UFI и Mahle. А ако имаш два може някой да си е правил експерименти :dunno: ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Фев 2006, 0:58

Мерси за съвета, тва второто утре ще го разгледам по подробно, може да се окажеш прав, ма големия си е с един вход и два изхода и е голям колкото буркан от лютеница(от новите буркани), и е закачен с планка за гредата, много странна работа щот и по каталога си е с един вход и един изход :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 01 Фев 2006, 1:15

Като ги погледнеш отгоре лютеницата е отляво горивния от дясно ;). Проследи горивните маркучи и щте го познаеш :lol:
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Фев 2006, 1:32

didor написа:Като ги погледнеш отгоре лютеницата е отляво горивния от дясно ;). Проследи горивните маркучи и щте го познаеш :lol:


Дай по подробно,че така не фащам паса :help: Уж ги следих :(
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 01 Фев 2006, 13:50

Верно бате, разгадах я тая система и се оказа прав, всичко си е как требе бурканя е отайник, пак тва до него е филтъра, Мерси много за помоща :bowdown: :bowdown: :bowdown:

П.С. Ся ше ида да се подигравам на тея с филтрите :kuku: , неграмотници :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook