Проблем с клапана за топло и студено
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с клапана за топло и студено
Момчета от много време не сам писал,понеже до скоро машината варвеше перфектно!имам БМВ318 карбуратор '83г.карам си тия дни аз и изведнам установявам 4е ми тече нещо в краката.след като проверихме цялата система вътре в колата се оказа че е от клапана за топло и студено(електрическия)!и както може би много добре знаете тои не се продава отделно и се наложи да го махнем и на негово място сложихме тръба!нвма да мога да го вартя на топло и студено но това не е най-големия проблем!колата ми духа топъл въздух както трябва всичко е ок,обаче държи температурата малко по-хладна от колкото трябва.и като е на едно място колата като почна лекичко да я форсирам колата почва да ми враща температурата(когато е топла)!като я оставя на свободен ход тя пак си качва температурата и я държи там!като повторя процедурата проблема се повтаря!парното при вси4ки положения работи и духа нормално! говорих с майсторчето дето ми махна клапана за топло и студено и той ми каза че според него е термостата! Пичове нямам никаква представа какво е!ако някой знае нещо по въпроса и така натък ще го помоля да сподели!мерси предварително! 

Re: Проблем с клапана за топло и студено
Термостат.И моят беше така.karadimov написа:Момчета от много време не сам писал,понеже до скоро машината варвеше перфектно!имам БМВ318 карбуратор '83г.карам си тия дни аз и изведнам установявам 4е ми тече нещо в краката.след като проверихме цялата система вътре в колата се оказа че е от клапана за топло и студено(електрическия)!и както може би много добре знаете тои не се продава отделно и се наложи да го махнем и на негово място сложихме тръба!нвма да мога да го вартя на топло и студено но това не е най-големия проблем!колата ми духа топъл въздух както трябва всичко е ок,обаче държи температурата малко по-хладна от колкото трябва.и като е на едно място колата като почна лекичко да я форсирам колата почва да ми враща температурата(когато е топла)!като я оставя на свободен ход тя пак си качва температурата и я държи там!като повторя процедурата проблема се повтаря!парното при вси4ки положения работи и духа нормално! говорих с майсторчето дето ми махна клапана за топло и студено и той ми каза че според него е термостата! Пичове нямам никаква представа какво е!ако някой знае нещо по въпроса и така натък ще го помоля да сподели!мерси предварително!
Живеи така,все едно,че утре ще умреш,защото накрая със сигурност ще се окажеш прав./Рей Чарлз/
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виж си и виското,ако върти яко пак няма да загрее

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Ако сее скапал термостата и не загрява значи върти през големия кръг.И за да си сигурен отвори капачката на радятора докато работи двигатела ,след като я запалиш-виж дали се движи течноста,ако се движи-върти големия кръг.Ама как се изразих...дано си ме разбрал
И да те попитам нещо лично-твойто БМВ с електронния карбуратор ли е?

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Юзър написа:виж си и виското,ако върти яко пак няма да загрее
Яворе, ако термостата е читав не съм убеден че виското може да преебе работата.
Стария ми термостат беше запекъл на отворено и нямаше загряване освен в тежки задръствания. Взех нов и ми направи впечатление че поне на стайна температура големия кръг е затворен на 100% - пробвах с уста и въздух не минаваше.
След смяната при зимни условия (вънка леко под нулата) и спускане на скорост към 4 км - стрелката едва мина малко вляво от средата.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
може,може,ама кат не вярваш оди в камората 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Не,питам по мой проблем
По-лесно е да запалиш колата и след няколко мин.пипни долния маркуч на радятора,трябва да е студен,а другите съединения на термостата да са топли. А аз тепитам защото и моята е карбуратор.Любопитно ми е твоята с Пиерсбург (електронен) или Някой Солекс(механичен)по годината на твоята предполагам ,че е СолексНа моята го смених със Солекс-Та,мисълта ми е дали имаш някаква книшка или нещо такова с имформация за него.Благодаря ти предврително! 


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани