Проблем с клапана за топло и студено

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Проблем с клапана за топло и студено

Мнение от karadimov » 29 Яну 2006, 20:24

Момчета от много време не сам писал,понеже до скоро машината варвеше перфектно!имам БМВ318 карбуратор '83г.карам си тия дни аз и изведнам установявам 4е ми тече нещо в краката.след като проверихме цялата система вътре в колата се оказа че е от клапана за топло и студено(електрическия)!и както може би много добре знаете тои не се продава отделно и се наложи да го махнем и на негово място сложихме тръба!нвма да мога да го вартя на топло и студено но това не е най-големия проблем!колата ми духа топъл въздух както трябва всичко е ок,обаче държи температурата малко по-хладна от колкото трябва.и като е на едно място колата като почна лекичко да я форсирам колата почва да ми враща температурата(когато е топла)!като я оставя на свободен ход тя пак си качва температурата и я държи там!като повторя процедурата проблема се повтаря!парното при вси4ки положения работи и духа нормално! говорих с майсторчето дето ми махна клапана за топло и студено и той ми каза че според него е термостата! Пичове нямам никаква представа какво е!ако някой знае нещо по въпроса и така натък ще го помоля да сподели!мерси предварително! :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.01.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с клапана за топло и студено

Мнение от zepfir » 30 Яну 2006, 10:10

karadimov написа:Момчета от много време не сам писал,понеже до скоро машината варвеше перфектно!имам БМВ318 карбуратор '83г.карам си тия дни аз и изведнам установявам 4е ми тече нещо в краката.след като проверихме цялата система вътре в колата се оказа че е от клапана за топло и студено(електрическия)!и както може би много добре знаете тои не се продава отделно и се наложи да го махнем и на негово място сложихме тръба!нвма да мога да го вартя на топло и студено но това не е най-големия проблем!колата ми духа топъл въздух както трябва всичко е ок,обаче държи температурата малко по-хладна от колкото трябва.и като е на едно място колата като почна лекичко да я форсирам колата почва да ми враща температурата(когато е топла)!като я оставя на свободен ход тя пак си качва температурата и я държи там!като повторя процедурата проблема се повтаря!парното при вси4ки положения работи и духа нормално! говорих с майсторчето дето ми махна клапана за топло и студено и той ми каза че според него е термостата! Пичове нямам никаква представа какво е!ако някой знае нещо по въпроса и така натък ще го помоля да сподели!мерси предварително! :help:
Термостат.И моят беше така.
Живеи така,все едно,че утре ще умреш,защото накрая със сигурност ще се окажеш прав./Рей Чарлз/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 30 Яну 2006, 23:33

днеска карам пак и горе долу е добре не охлажда,като ена едно място!ама си е термостата де мерси за мнението!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Яну 2006, 23:36

виж си и виското,ако върти яко пак няма да загрее
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 30 Яну 2006, 23:39

и аз си мислих 4е може да е виското ама кат запаля колата студена в на4алото се включва и после перката я спирам с ръка значи не е зацепил постоянно!иначе като загрее не бучи като нов виско!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 31 Яну 2006, 19:13

Ако сее скапал термостата и не загрява значи върти през големия кръг.И за да си сигурен отвори капачката на радятора докато работи двигатела ,след като я запалиш-виж дали се движи течноста,ако се движи-върти големия кръг.Ама как се изразих...дано си ме разбрал :D И да те попитам нещо лично-твойто БМВ с електронния карбуратор ли е?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 31 Яну 2006, 19:35

Юзър написа:виж си и виското,ако върти яко пак няма да загрее


Яворе, ако термостата е читав не съм убеден че виското може да преебе работата.
Стария ми термостат беше запекъл на отворено и нямаше загряване освен в тежки задръствания. Взех нов и ми направи впечатление че поне на стайна температура големия кръг е затворен на 100% - пробвах с уста и въздух не минаваше.
След смяната при зимни условия (вънка леко под нулата) и спускане на скорост към 4 км - стрелката едва мина малко вляво от средата.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Яну 2006, 19:39

може,може,ама кат не вярваш оди в камората ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 31 Яну 2006, 19:48

Юзър написа:може,може,ама кат не вярваш оди в камората ;)


казано е: ... блажени повервалите без да са ходили в камората ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 05 Фев 2006, 14:49

да карбуратор е имали някакво значение това за въпросния ми проблем?сега видях какво си ми писал и ще го проверя!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 06 Фев 2006, 9:49

Не,питам по мой проблем :D По-лесно е да запалиш колата и след няколко мин.пипни долния маркуч на радятора,трябва да е студен,а другите съединения на термостата да са топли. А аз тепитам защото и моята е карбуратор.Любопитно ми е твоята с Пиерсбург (електронен) или Някой Солекс(механичен)по годината на твоята предполагам ,че е СолексНа моята го смених със Солекс-Та,мисълта ми е дали имаш някаква книшка или нещо такова с имформация за него.Благодаря ти предврително! :D
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook