Прекъсвач ОТНОВО на m10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: e30!
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от Excentrik » 14 Ное 2011, 2:34

Здравейте , проблема ми е следния m10 b18 бие прекъсвач на 2,200 оборота... Като върна скорост и ги мине давам газ и глъхне . Някакви идеи ? Мерси предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от cargo22 » 14 Ное 2011, 14:55

Excentrik написа:Здравейте , проблема ми е следния m10 b18 бие прекъсвач на 2,200 оборота... Като върна скорост и ги мине давам газ и глъхне . Някакви идеи ? Мерси предварително.


Провери си делкото, аванса се увеличава чрез вакуум, а иначе качва ли обороти колкото трябва? Дай повече информация за мотора инжекцион, карб, ускорявя ли нормално, което май нема как да става в твоя случай. Как ги минаваш тия 2.200 като ти глъхне :C Обясни по добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от S204 » 14 Ное 2011, 17:26

Кога се появи проблема?
Правил ли си някакви манипулации по дросела и/или датчика за позицията му?

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 3.01.2010
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: e30!
Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от Excentrik » 14 Ное 2011, 18:37

несъм му правил нищо . Качва ги след като съм примерно на 4-та в 2к и върна 2-ра и минава 2к ама глъхне при подаване на газ инжекцията е иначе като чели нормално си ги вдига до 2к ама е трудно да преценя... Делкото го отписваме като вариянт въртяхме го та свят му се изви... А ако знаете масата на мотора къде е хваната защото гледам че е почнала лампичката на акумулатора да ми бледнее на тъмно та на такава работа ми мирише... А дали е възможно да е от това ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от димящият вожд » 15 Ное 2011, 0:38

Едната е долу на картера под дебитомера, а другата е на капака на клапаните до стойката на акумулатора.
Алтернатора има маса също, тъй като е окачен на гумени тампони. Захваната е на стойката и корпуса на алтернатора.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от Стаевски » 19 Ное 2011, 0:04

1.Ако обтегача на ремъка ти е от метал,не ти трябва маса от алтернатора/динамото/ към купето.
2.Виж делкото да не е с прекъсвач.Ако има подвижна част на палеца /пружинка и пластинка/ на самия палец значи е такъв-задейства се от центробежната сила при въртенето на палеца.Обикновено при хлабава пружинка става твоята работа.
Стаевски

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от remaka » 19 Ное 2011, 0:40

и на мен ми мирише на делко ........
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от димящият вожд » 21 Ное 2011, 21:59

Стаевски написа:1.Ако обтегача на ремъка ти е от метал,не ти трябва маса от алтернатора/динамото/ към купето.


Тъй като М10-ката няма демпферна шайба на к.вал, алтернатора и хидравликата са хванати с гумени тампони.Дори и на обтегача на алтернатора, затова има маса между алтернатора и мотора.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от Стаевски » 23 Ное 2011, 20:16

димящият вожд написа:Тъй като М10-ката няма демпферна шайба на к.вал, алтернатора и хидравликата са хванати с гумени тампони.Дори и на обтегача на алтернатора, затова има маса между алтернатора и мотора.


Е при мен на обтегача няма тампони и не личи да е имало.
Стаевски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: Прекъсвач ОТНОВО на m10

Мнение от димящият вожд » 24 Ное 2011, 0:10

Стаевски написа:
димящият вожд написа:Тъй като М10-ката няма демпферна шайба на к.вал, алтернатора и хидравликата са хванати с гумени тампони.Дори и на обтегача на алтернатора, затова има маса между алтернатора и мотора.


Е при мен на обтегача няма тампони и не личи да е имало.


Колега виж номер 9.Това са гумени втулки.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook