От карборатор на инжекцион

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж
Кара: е30 СЕДАН

От карборатор на инжекцион

Мнение от sadsa » 30 Окт 2011, 0:06

Здравеите на всички :wave: Търсих в търсачката нещо за моя проблем но не открих нищо !!! Сега за моя проблем , значи имам е30-ка 316 е със 1.8 мотор 90 к. карборатор и е с газова .Т въпросът ми към сички е от кои модел 318 е30 инжекционът щте стани на моята е30 щото вече имам много проблеми с карба а също така искам да освободя местото отзаде да си сложа музика. Благодаря на всеки които си е направил трудът да пише :angel:
БЕНЗИН В КРЪВТА И V8 ПОД КАПАКА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от Egoist » 30 Окт 2011, 17:30

така както обясняваш вероятно става дума за м10б18 с карбуратор принципно от м10 с инжекцион става но трябват доста неща и главата също е различна с по малки отвори е отделно валовете са различни и делкото едното мисля че е с чукче а другото е с датчик на хол иначе става :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от Тато » 30 Окт 2011, 18:12

Оригиналният ти карбуратор го взимаш и хвърляш на боклука, да му се смеят гаргите. Намираш един Ладов от 1600, изработва ти някой фрезист фланец и си го монтираш. Задвижването също ще си направиш лесно. Няма да обяснявам тук, как става това. Но, след това ще имаш пак карбураторен 1800, за чийто карбуратор има всякакви чисто нови части, колкото искаш. И е елементарен за регулировка, настройка. И работи. М, и върви. :mhihi: Ще махаш газовата уредба ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от димящият вожд » 30 Окт 2011, 21:04

тия дърти инжекций, имат дебитомер, който е голям и скъп х--.
та ще получиш: "от един х--, на по голям." :banghead:

п.п. за да стане инжекция, ти трябва, както каза колегата: лава, делко,вал, а аз ще допълня: всмукателен колектор,изпускателен колектор.

после тя инжекция на газ е смърт за дебитомера. а и ги няма тия дебитомери.

според мен ладовия карб. е най-добрата оферта в твоя случай,пък и с подходящите жигльори ще върви повече от инжекцията.
разхода не го коментирам. :driving:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......


Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 3.10.2011

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от Торук Макто » 30 Окт 2011, 21:55

Смени маторя. В твоя случай тоя израз има смисъл. :yes:
Срещнали веднъж Методий някакви люде във Великоморавско, целият облян в пот. Запитали го: "Що си тъй потен, брате?"
Той отговорил: "Спорих с глупци!"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от M10 » 30 Окт 2011, 23:31

димящият вожд написа:тия дърти инжекций, имат дебитомер, който е голям и скъп х--.
п.п. за да стане инжекция, ти трябва, както каза колегата: лава, делко,вал, а аз ще допълня: всмукателен колектор,изпускателен колектор
....
пък и с подходящите жигльори ще върви повече от инжекцията.
разхода не го коментирам


Бензинова помпа и бензинопроводи също. И СС е малко по-висока (други бутала?)
Най-лесно е да намериш кола за донор, по вторични и моргите почти всички са с М10 :ok:
Ладовия карб... докато нацелиш правилните жигльори ще е голяма занимавка :conf: не вярвам да върви повече от добре работеща инжекция, а ако се направи да върви ще гори 2 пъти повече... за да върви повече има вебери, моторждииски карбове, мегасмърт, турбо и тн...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж
Кара: е30 СЕДАН

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от sadsa » 31 Окт 2011, 0:22

добре де ами тоя пиербург има електронен ,смукач и рзни други електроники има ли вариянт да ги свържа към ладовия поне някои от тях. даите някви линкове ако има как става или да ми обясните по подробно . извиняваите за малко тъпите въпроси :oops: но ще се радвам ако може да ми обясни да си е направя да си е връткам на бензинче :driving:
БЕНЗИН В КРЪВТА И V8 ПОД КАПАКА

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 16.10.2010
Кара: e30 coupe

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от KrAz » 31 Окт 2011, 10:58

Ако ще сменяш и ще правиш м10 от карб според мен по добре си намери някое м40 като обслужване ще ти е по лесно части има и разхода ще ти е друг ама пак помпа маркучи и тн. Лично мнение Поздрави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от delas_328 » 31 Окт 2011, 11:48

Колега няма смисъл да се занимаваш !

Както колегите ти казаха има много разлики в двата мотора !
Списъка с работите който трябва да смениш е доста голям !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж
Кара: е30 СЕДАН

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от sadsa » 31 Окт 2011, 20:43

Добре пичове разобедихте ме за инжекцията няма да слагам :!: :roll: ще я направя с некой карб :mhihi: ама я предложете нещо четох във форума че от е21 ставал бес преправяне,ама ако може да ми обясни някои които е стакъв как го е свързал щото малко ми е тъмна индия или пък weber ама кои модел за него те са много :oops: а пък за вбъдеще сам намисли за някои 2.5 или 2.8 мотор , ама за сега искам да покарам тоя щото има още бая хляп в него :driving:
БЕНЗИН В КРЪВТА И V8 ПОД КАПАКА

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от Тато » 01 Ное 2011, 2:13

Добре де, дай да не правим и тази тема спам. Прави са колегите, относно архаичния инжекцион. Вземи решение и сподели тук, какво ще правиш. За да видим, как да ти помогнем. И в никакъв случай не сваляй М10, за да сложиш М40. Свалянето на М10 си заслужава, когато вкараш поне М20 (2,3 нагоре). И от нищо не си облекчен. Напротив. Не е оправдана тази работа. Трябва да го купиш. Трябва да го разглобиш за ревизия, иначе - котка в чувал. :mhihi: Гаранция, ще иска да се поремонтира, за да стане двигател читав и надежден. Става вече скъпо. С ремък е на ангренажа, сменя се на пробег. Той и ролка има помня там. Скъпа му е капачката дистрибуторна хубавата, палеца, иска хубави кабели и да не изброявам. М10 е доста по-непретенциозен. Тъп и упорит. Има верига, която ще изнесе 2 Световни войни, като се поддържа правилно обтегната. Имаш за регулиране 8 клапана, за да живее дълго цялата тая механика, а се регулират лесно. Няма хидравлика да се скапва и задръства, има делко с чукче, което си иска периодично да се сваля, чисти и регулира. При нужда, да му се подменят втулките, защото като охлабят - при работа бъркат разстоянието между чукчето и наковалнята. Ама, с тия поизносени карбуратори и кофти горива, въобще не му прави впечатление, че запалването му е кофти. Просто нагорява повече и пали трудно. :D Все тая. Виж, вече при амортизиран М10, чийто ремонт наближава е редно да се помисли за инвестиране в друг модел мотор. :) Иначе, за каране без претенции с приоритет простота и улесненост - М10 с карбуратор, че и е лесен за газифициране, а чудесно носи на АГУ. Той просто работи.

Смукача. Ще трябва да прекараш жило за смукача. Ако искаш да си имаш автоматичния смукач - ще ти трябва Солекс от Самара. Не помня точно кой номер беше, но ако ще правиш такава работа, ще потърся и напътствам, как да си го промениш от ръчен на автоматичен. Жигулските с автоматичен не стават. Но са много по-лесни за регулиране. Просто вземи решение, иначе само ще си пишем.

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от krika » 01 Ное 2011, 3:31

Колега, верно, ако не качваш М20/50 не махай М10ката :idea: . L-jet-a си е железо и ако дебиломера не е отварян, от някой рацер и не е каран на газ, дъртата машина работи безотказно :idea: Виж тази обява :arrow: viewtopic.php?f=134&t=264193, ако е читав енжина на тия пари е срамота направо, отивай до Пловдив и го отнасяй както е комплект. Той си е с големите клапани, по-високата компресия и др. За тия пари само рементен комплект на карба неможеш да купиш, а и да купиш от тия карбове нищо не става. Хвърляй газовото в някое дере и си ти :smoke:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж
Кара: е30 СЕДАН

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от sadsa » 01 Ное 2011, 13:07

Пичове, разбрах какво карбче ще и монтирам ето вище сами
dcoe45-2.jpg
ама да попитам тук в БГ как варват нови и втора рака и колекторите за тях каква пара са
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БЕНЗИН В КРЪВТА И V8 ПОД КАПАКА

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от ///Явор » 01 Ное 2011, 23:57

що ми се струва че нищо няма да излезе :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: От карборатор на инжекцион

Мнение от remaka » 02 Ное 2011, 1:01

щото не ти се струва :banghead: :banghead:
те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook