питане за М21Д24

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

питане за М21Д24

Мнение от dupeto » 11 Окт 2011, 16:30

колеги, смених моторя с такъв от Е34 524ТД. всичко беше наред докато не направих едно кръгче. виското ми проби радиатора. та към въпроса, водните помпи различни ли са, явно да според мене. другия ми въпрос е, как да процедирам с EGR-a. аз оригинално нямам и сега не знам какво да го управлява. или кажете как да го изолирам, 4е с новия мотор ми се струва колата си върви както преди и направо ще се побъркам вече. и последен въпрос, имам ШПЕРЧЕ от Е34-ката, мога ли да го монтирам на Е30-ката и каква е галимацията или да го пускам в продава и да не се занимавам, въпреки, че много искам да го монтирам, особено сега преди зимата, 4е да мога да си карам спокоино в снега. благодаря предварително на знаещите които ще се отзовът...

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 324d
Мечтае да кара: V12

Re: питане за М21Д24

Мнение от J0k3R » 11 Окт 2011, 18:26

Аз си сложих от 524td водна помпа на чистия дизел на пръв поглед бяха еднакви помпите,ама и моя радиатор се проби щото опира от време на време перката...
Но тоя проблем си го имаше и преди това.. Явно не са предвидили много място м-у радиатора и перката..
... _______
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: питане за М21Д24

Мнение от Convertible » 11 Окт 2011, 18:42

тампони, лапи.. там търсете проблема според мен :lol:
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Re: питане за М21Д24

Мнение от dupeto » 12 Окт 2011, 7:04

ами, да колега. така както го мисля, помпата за 524 тд е по дълга с около 2 санта, предполагам заради по-големия кош на Е34-та и от там ще да идва проблема. яд ме е ,че не се сетих за това навреме. видях 4е е доста близо перката с виското, но си помислих, че 6те се понамести моторя назад като го разтрия. пук то няма как да стане. до колкото до лапите и тампоните, колегата над мене явно си няма хал-хабер за кво иде реч. верно лапите на Е34-та са хванати на друго място, но и ние не сме хванати от гората.както и да е. някой да кайе сега кво да правя с EGR-ра. или да си слагам моя си колектор и да не се занимавам с глупости. но така като се замисля, сега разтоварващия клапан взема налягане от студената част на турбото, докато при моделите без EGR, клапана деиства чрез вакуум от датчик. бе оплетох се тука, но разбиращите смятам са ме разбрали. та колеги помагаите, че почти съм се отказал от колата вече, хубо че излезна тоя мотор на далавера. но все пак, след 3 турбини, 4 ГНП-та и куп разни не маловажни части, хиляди левове, още и още се мъча тая кола да я накарам да върви както трябва. та , някой да се изкаже за EGR-a, какво и как да го оправя. ако тука няма никой който да кайе нещо свястно, ще пусна тема в Е34, та дано та ми обърнат повече внимание

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: питане за М21Д24

Мнение от tuningfena » 12 Окт 2011, 8:55

колегата по горе може да е имал предвид,че ако са отишли тампоните на двигателя също се получава среща с радиятора
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook