питане за М21Д24
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
питане за М21Д24
колеги, смених моторя с такъв от Е34 524ТД. всичко беше наред докато не направих едно кръгче. виското ми проби радиатора. та към въпроса, водните помпи различни ли са, явно да според мене. другия ми въпрос е, как да процедирам с EGR-a. аз оригинално нямам и сега не знам какво да го управлява. или кажете как да го изолирам, 4е с новия мотор ми се струва колата си върви както преди и направо ще се побъркам вече. и последен въпрос, имам ШПЕРЧЕ от Е34-ката, мога ли да го монтирам на Е30-ката и каква е галимацията или да го пускам в продава и да не се занимавам, въпреки, че много искам да го монтирам, особено сега преди зимата, 4е да мога да си карам спокоино в снега. благодаря предварително на знаещите които ще се отзовът...
- J0k3R
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 324d
- Мечтае да кара: V12
Re: питане за М21Д24
Аз си сложих от 524td водна помпа на чистия дизел на пръв поглед бяха еднакви помпите,ама и моя радиатор се проби щото опира от време на време перката...
Но тоя проблем си го имаше и преди това.. Явно не са предвидили много място м-у радиатора и перката..
Но тоя проблем си го имаше и преди това.. Явно не са предвидили много място м-у радиатора и перката..
... _______
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]
.o/_______\o
.(Оo=00=oO)
[_]==***==[_]
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: питане за М21Д24
тампони, лапи.. там търсете проблема според мен 


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: питане за М21Д24
ами, да колега. така както го мисля, помпата за 524 тд е по дълга с около 2 санта, предполагам заради по-големия кош на Е34-та и от там ще да идва проблема. яд ме е ,че не се сетих за това навреме. видях 4е е доста близо перката с виското, но си помислих, че 6те се понамести моторя назад като го разтрия. пук то няма как да стане. до колкото до лапите и тампоните, колегата над мене явно си няма хал-хабер за кво иде реч. верно лапите на Е34-та са хванати на друго място, но и ние не сме хванати от гората.както и да е. някой да кайе сега кво да правя с EGR-ра. или да си слагам моя си колектор и да не се занимавам с глупости. но така като се замисля, сега разтоварващия клапан взема налягане от студената част на турбото, докато при моделите без EGR, клапана деиства чрез вакуум от датчик. бе оплетох се тука, но разбиращите смятам са ме разбрали. та колеги помагаите, че почти съм се отказал от колата вече, хубо че излезна тоя мотор на далавера. но все пак, след 3 турбини, 4 ГНП-та и куп разни не маловажни части, хиляди левове, още и още се мъча тая кола да я накарам да върви както трябва. та , някой да се изкаже за EGR-a, какво и как да го оправя. ако тука няма никой който да кайе нещо свястно, ще пусна тема в Е34, та дано та ми обърнат повече внимание
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: питане за М21Д24
колегата по горе може да е имал предвид,че ако са отишли тампоните на двигателя също се получава среща с радиятора
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани