Проблем с М40Б18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с М40Б18
Е30 М40Б18 от е 36 (разликата я хванахме при смяна на ангренаж) която е била на газ и сега се опитваме да я върнем към работа на бензин. Изхвърлени всички остатъци от газовата, нова кутия, нов маркуч до дросела, измито стъпково моторче, проверени всички маркучи за цепки, болчето на дросела върнато в задно положение така че да работи ТПСа. Колата държи празни 500-600 оборота и ги клати. Сменени са 2 дебитомера от работещи коли и работата не се променя особено. Колата няма ламда. Иначе в целия диапазон работи добре и изтегля. Някакви идеи с каво да продължа? Номера на мотора е 184Е106567762.
Re: Проблем с М40Б18
Сменете и стъпковото моторче с доказано бачкащо,че от един момент натам миенето не помага.


Re: Проблем с М40Б18
А как да разбера по номера на мотора с кой номер дебитомер, компютър е и дали има оригинално ламда? Че в риала като напиша номера на този мотор не ми излиза нищо?
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Проблем с М40Б18
виж ако има ТПС (датчик на дросела) смени го за проба с от на някой друг колега е30-та

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани