Е30 М40 - теч на гориво в района на дюзите
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ivopifa
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.04.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 318i ; Volvo 850 GLT
Е30 М40 - теч на гориво в района на дюзите
Здравейте, колеги!
От 2004 г. притежавам Е30 с мотор М40 като колата е карана постоянно до април тази година и не съм имал някакви сериозни проблеми. След април е палена за малко един или два пъти. Последния път, преди около месец или малко повече, веднага след запалването се появи силен мирис на бензин и дори локвичка под колата, както се установи по-късно. Веднага угасих и вдигнах капака - имаше голямо количество гориво около инжекциона и дюзите. На следващия ден реших да потърся проблема, но той не се появи въобще. Колата запали нормално, без никакви течове и дори изминах 50 - 60 км. за тест. Проблема се появи отново днес, като успях да забележа, че теча идва от района около дюзите, гледано откъм десния калник. Попрочетох тук-там из нета, като на няколко места се споменаваше "cold start injector"-а. Някой от вас сблъсквал ли се е с моя проблем? Дали подлежи на отстраняване по метода "направи си сам пред блока" или изисква специални условия и инструменти?
От 2004 г. притежавам Е30 с мотор М40 като колата е карана постоянно до април тази година и не съм имал някакви сериозни проблеми. След април е палена за малко един или два пъти. Последния път, преди около месец или малко повече, веднага след запалването се появи силен мирис на бензин и дори локвичка под колата, както се установи по-късно. Веднага угасих и вдигнах капака - имаше голямо количество гориво около инжекциона и дюзите. На следващия ден реших да потърся проблема, но той не се появи въобще. Колата запали нормално, без никакви течове и дори изминах 50 - 60 км. за тест. Проблема се появи отново днес, като успях да забележа, че теча идва от района около дюзите, гледано откъм десния калник. Попрочетох тук-там из нета, като на няколко места се споменаваше "cold start injector"-а. Някой от вас сблъсквал ли се е с моя проблем? Дали подлежи на отстраняване по метода "направи си сам пред блока" или изисква специални условия и инструменти?
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 М40 - теч на гориво в района на дюзите
ivopifa написа:Здравейте, колеги!
От 2004 г. притежавам Е30 с мотор М40 като колата е карана постоянно до април тази година и не съм имал някакви сериозни проблеми. След април е палена за малко един или два пъти. Последния път, преди около месец или малко повече, веднага след запалването се появи силен мирис на бензин и дори локвичка под колата, както се установи по-късно. Веднага угасих и вдигнах капака - имаше голямо количество гориво около инжекциона и дюзите. На следващия ден реших да потърся проблема, но той не се появи въобще. Колата запали нормално, без никакви течове и дори изминах 50 - 60 км. за тест. Проблема се появи отново днес, като успях да забележа, че теча идва от района около дюзите, гледано откъм десния калник. Попрочетох тук-там из нета, като на няколко места се споменаваше "cold start injector"-а. Някой от вас сблъсквал ли се е с моя проблем? Дали подлежи на отстраняване по метода "направи си сам пред блока" или изисква специални условия и инструменти?
M40 няма дюза за студен старт


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Е30 М40 - теч на гориво в района на дюзите
Можеш да си го направиш сам пред блока, ако си внимателен и следиш кой маркуч и кой вакум от къде го сваляш. Аз правих същата процедура преди няколко месеца. Симптомите бяха същите и ги сменях и покрай тях смених още доста неща. Иначе двата маркуча са не повече от по 10 см дълги. Съветвам те да провериш покрай тях в какво състояние са ти вакумите така и така ги разкачваш. Аз лично ги смених почти всички дори и да изглеждаха добре. Тея гумени връзки като са на по 20 год и вече все едно са от пластмаса. Сваля се колектора и като разкачиш доста маркучи и стигаш до рейката с дюзите. Бензина идва по едни метални тръбички и тоя маркуч е връзката между рейката с дюзите и тези тръбички сменяш ги и за входящия бензин и за обратния бензин за по сигурно. Ако питаш мен смени и вакумите. Като сваляш колектора по единия от маркучите които се сваля май минаваше антифриз, но няма да изтече много защото е високо.

- ivopifa
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 22.04.2011
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 318i ; Volvo 850 GLT
Re: Е30 М40 - теч на гориво в района на дюзите
Колеги, благодаря за помощта!
Току що "операцията" приключи успешно и без усложнения.
Днес сутринта запалих и дори покарах малко из квартала без какъвто и да е теч. Въпреки това реших да погледна какво е положението под колектора. Проблема се оказа, както и предположихте, в едно от маркучетата между рейката и металните тръбички. Беше напукано и по краищата си, и надлъжно, но вероятно поради събралите се мазнотии е изпускало само от време на време. Смених го, както и повечето останали маркучета, за които имах подходящ диаметър заместител.
Засега полета е нормален...
Току що "операцията" приключи успешно и без усложнения.

Днес сутринта запалих и дори покарах малко из квартала без какъвто и да е теч. Въпреки това реших да погледна какво е положението под колектора. Проблема се оказа, както и предположихте, в едно от маркучетата между рейката и металните тръбички. Беше напукано и по краищата си, и надлъжно, но вероятно поради събралите се мазнотии е изпускало само от време на време. Смених го, както и повечето останали маркучета, за които имах подходящ диаметър заместител.
Засега полета е нормален...

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани