Вапрос за двигател М10Б

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Вапрос за двигател М10Б

Мнение от Людмил » 07 Дек 2005, 18:25

Здравейте,пак сам аз!Явно периода ми е такъв... :( Та значи започна да ми примигва лампата на маслото на свободен ход.Знам....лагерите ,но не е ли ли вазможно да е ел.проблем или гняздото да се здръстило и да не стига до датчика ...знам ли?Датчика е нов.Питам защото заради един термостат смених карборатор.Заради р.вал - делко.Това е от майстори...Сега питам ,дане сменя лагери заради ....маслен филтър например :D Ако някой е имал подобен проблем нека каже....Плучава се като загррее колата-пада вискозитета на маслото .Маслото не е староТОТАЛ
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 08 Дек 2005, 11:14

Може се е бъгнал клапана за свръхналягане.... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: SLIVEN

Мнение от DANIEL » 08 Дек 2005, 12:42

ако се притесняваш за ел проблем, закарай я някъде да я измерат с манометър
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Дек 2005, 18:55

viper написа:Може се е бъгнал клапана за свръхналягане.... :roll:
Какъв е тоя клапан..?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Дек 2005, 19:44

Май, няма да е ел. проблема..ама незнам какаво ще е ?Уш слушаха двигателя и не са лагери..ама!Имали разлика в датчиците(моя скафяв,има ло идруги цветове-на различна температура)Знам ли вече...Ама тая лампа ми бърка в здравето.... :(
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 08 Дек 2005, 23:02

1 смени датчика
2 смени маслото
3 не ти го пожелавам ама се стига и до лагери :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 09 Дек 2005, 13:52

Послушай DANIEL-това е единствения правилен начин.Измерете с манометър и ако е ниско налягането смени маслото.Ако налягането се вдигне доста-значи проблема е в маслото,ако не се вдигне-лагери.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 301
Регистриран на: 11.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мфил
Детайли за колата: 120D

Мнение от Evanko » 09 Дек 2005, 16:39

Имах подобен проблем и се оказа масления филтър. Имал някакъв клапан или нямал не помня, но като го смених с друг модел спря да свети лампата.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 09 Дек 2005, 18:40

А дали маслената помпа не е тръгнала? Като смениш маслото бързо ли ти качва налягане или трябва да поработи няколко минутки докато изгасне лампата? 8)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Мнение от mr_petroff » 09 Дек 2005, 23:20

сложи си castroll txt или маgnatec,и ако пак ти свети лампата,сменяй лагерите.моят мотор е перфектен,но 1 пьт се докарах сьс скапано масло и имах сьщият проблем,смених го и всичко о.к.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 10 Дек 2005, 12:47

Разбрах проблема,от голямо ниво прелива бензин втрабите и от там през цилиндрите та в маслото.... :( Тъпа работа!!!Само дето незнам дали е от ниво или пропуска иглата.Вчра намалях ниво ..сега ще видя.Игла сменях преди време ...Абе дано да е било от нивото
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

..

Мнение от staevski » 11 Дек 2005, 11:18

щом си от Търново отиди при Вачито, долу до Пипсито му е сервиза. Мноо им разбира на БМВ тата.
Ако филтъра се ебе сложи си МААЛЕ нямат грешка - при Доктора са по 11 лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 12 Дек 2005, 12:25

Вачито ми сменя филтъра,защ0то правеше такива проблеми,и филтъра е от там,мисля.От карборатора е ,ама е пипкава работа от няка де се отича в трабите и от там в маслото.Многе абсурдно ама е така :( самата работа голяма игра1ка и немога да гохвана свободен
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

..

Мнение от staevski » 12 Дек 2005, 13:48

успех и дано по-скоро да му излекувате болежката.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook