Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- yso_2009
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Колеги имам проблем с бимата,колата е BMW E30 1800 карбуратор, 1985год., не работи добре на празния ход получава се нещо като затъкване почти да изгасне и после пак се вдигат оборотите и тази операция се повтаря постоянно, понякога дори ми изгасва напълно, колата си върви добре, има мощност всичко е наред, проверих свещите, кабелите, палец, дистр. капачки - там всичко е наред. Карбуратора до колкото виждам е с електроника - може ли от том да ми идва проблема, моля помогнете, защото всеки, който го погледне не му се занимава с този карбуратор с електроника, нещо ги плаши хората. Ще ви бъда много благодарен, ако ме светнете по въпроса какво мога да направя !Поздрави на всички отзовали се !
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Явор написа:по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре
Ама и мене ме напелко слънцето днеска

- yso_2009
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
uricatoli написа:Явор написа:по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре
Ама и мене ме напелко слънцето днеска
колега няма дебитомер моята кола

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
той баретката добре го нахрани снощи 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Явор написа:той баретката добре го нахрани снощи

- yso_2009
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
колеги Вие тука май на лаф моабет го одарихте я моля някой от модовете да разчисти темата от излишните коментари и моля само хора, които могат и искат да помогнат да пишат !Благодаря
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
е нали съм ти написал,ти кво още очакваш

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- yso_2009
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Колеги насочете ме към някое добро майсторче да пипне карба 

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18
Нека аз се опитам да помогна, като преборил се с този проблем
.
1. Махни капака на въздушния филтър и виж дали ти е закачен автоматичния смукач (ако имаш газова, някои газаджии го откачат за да работи по добре на газ). Ако е закачен запали и виж докато работи двигателя дали се мъндехерца нагоре надолу, ако мърда значи електрониката е чао и си плачеш за нов карбуратор. В случай че е така и имаш газова пиши да ти обясня как да закърпиш положението временно, докато си намериш читав карб, инжекция или кола
.
2.0 Ако смукача си стой стабилно, но колата мени обороти и ги мени дросела:
2.1 За да ги мени оборотите значи вакум системата за поддържане на обороти чрез дроселовата клапа е наред, но може ключето, което е накрая да е прекъснато (както беше при мене). Откачи го от буксата и виж дали работи нормално с един мултицет. Пропуска ток при пуснат педал на газта и прекъсва веригата като натиснеш педала или беше обратното не помня вече, основното е че трябва в едното положение да минава ток, а в другото не.
Тука започва може би най-ламерската част, но при мене проработи и вече 2 години не ми мени обороти и си върви както трябва старата М10-ка.
2.2 Приемаме, че вече и ключето си бачка както трябва. Започни да натискаш бавно педала на газта (или на ръка правиш същото нещо от лостовата система на карба) и виж дали може да задържиш едни 800-900 об/мин по този начин. Ако се получи, близко до лостовата система е захванат края на бронята на жилото, на този край има един винт, който като го отвиваш оптягаш жилото, така си натамъни оборотите. Ако се стабилизират на 1000-1100 нагласи ги тях и може да се да ги смъкнеш (вече стабилните обороти) от клапата, която в началото провери дали е стабилна. В единия си края тя има едно пластмасова винтче, което се избутва от една игла с пружинка. Пробваш чрез БАВНО развиване и отвиване на това винтче да смъкнеш оборотите, като по този начин отваряш и затваряш супер малко въпросния смукач.
Ако не проработи и този начин пиши да ти обясня и за още един скрит винт, който не е желателно да бараш.
П.П. Има голяма вероятност с тези чисто си мой методи да си допрецакаш карбуратора, имай го в предвид и ако не се чустваш сигурен, че може да върнеш в начално състояние всичко по добре продължавай да търсиш майстор.
И пак да кажа, може на някой да му се струват много ламерски и елементарни тези методи, но аз преди две години на принципа проба-грешка, успях да си докарам едни стабилни 800 об/мин (и 1000 об/мин на студен двигател).
П.П.1 Навиването/развиването на винтовете го прави на по четвърт оборот, като помни колко врътвания си правил. И след всяко врътване изфорсирвай леко двигателя до към 3000 об/мин за да може един вид да приеме новите настройки.
Поздрави и успех.

1. Махни капака на въздушния филтър и виж дали ти е закачен автоматичния смукач (ако имаш газова, някои газаджии го откачат за да работи по добре на газ). Ако е закачен запали и виж докато работи двигателя дали се мъндехерца нагоре надолу, ако мърда значи електрониката е чао и си плачеш за нов карбуратор. В случай че е така и имаш газова пиши да ти обясня как да закърпиш положението временно, докато си намериш читав карб, инжекция или кола

2.0 Ако смукача си стой стабилно, но колата мени обороти и ги мени дросела:
2.1 За да ги мени оборотите значи вакум системата за поддържане на обороти чрез дроселовата клапа е наред, но може ключето, което е накрая да е прекъснато (както беше при мене). Откачи го от буксата и виж дали работи нормално с един мултицет. Пропуска ток при пуснат педал на газта и прекъсва веригата като натиснеш педала или беше обратното не помня вече, основното е че трябва в едното положение да минава ток, а в другото не.
Тука започва може би най-ламерската част, но при мене проработи и вече 2 години не ми мени обороти и си върви както трябва старата М10-ка.

2.2 Приемаме, че вече и ключето си бачка както трябва. Започни да натискаш бавно педала на газта (или на ръка правиш същото нещо от лостовата система на карба) и виж дали може да задържиш едни 800-900 об/мин по този начин. Ако се получи, близко до лостовата система е захванат края на бронята на жилото, на този край има един винт, който като го отвиваш оптягаш жилото, така си натамъни оборотите. Ако се стабилизират на 1000-1100 нагласи ги тях и може да се да ги смъкнеш (вече стабилните обороти) от клапата, която в началото провери дали е стабилна. В единия си края тя има едно пластмасова винтче, което се избутва от една игла с пружинка. Пробваш чрез БАВНО развиване и отвиване на това винтче да смъкнеш оборотите, като по този начин отваряш и затваряш супер малко въпросния смукач.
Ако не проработи и този начин пиши да ти обясня и за още един скрит винт, който не е желателно да бараш.

П.П. Има голяма вероятност с тези чисто си мой методи да си допрецакаш карбуратора, имай го в предвид и ако не се чустваш сигурен, че може да върнеш в начално състояние всичко по добре продължавай да търсиш майстор.
И пак да кажа, може на някой да му се струват много ламерски и елементарни тези методи, но аз преди две години на принципа проба-грешка, успях да си докарам едни стабилни 800 об/мин (и 1000 об/мин на студен двигател).
П.П.1 Навиването/развиването на винтовете го прави на по четвърт оборот, като помни колко врътвания си правил. И след всяко врътване изфорсирвай леко двигателя до към 3000 об/мин за да може един вид да приеме новите настройки.
Поздрави и успех.

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани