Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Колело

Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от yso_2009 » 24 Юли 2011, 10:43

Колеги имам проблем с бимата,колата е BMW E30 1800 карбуратор, 1985год., не работи добре на празния ход получава се нещо като затъкване почти да изгасне и после пак се вдигат оборотите и тази операция се повтаря постоянно, понякога дори ми изгасва напълно, колата си върви добре, има мощност всичко е наред, проверих свещите, кабелите, палец, дистр. капачки - там всичко е наред. Карбуратора до колкото виждам е с електроника - може ли от том да ми идва проблема, моля помогнете, защото всеки, който го погледне не му се занимава с този карбуратор с електроника, нещо ги плаши хората. Ще ви бъда много благодарен, ако ме светнете по въпроса какво мога да направя !Поздрави на всички отзовали се !

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от uricatoli » 24 Юли 2011, 18:00

намери си дебитомер за проба ;)
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от ///Явор » 24 Юли 2011, 18:08

по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от uricatoli » 24 Юли 2011, 18:15

Явор написа:по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре :mhihi:


Ама и мене ме напелко слънцето днеска :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от yso_2009 » 24 Юли 2011, 18:56

uricatoli написа:
Явор написа:по добре карбуратор,че тоя деботомер незнам де ще си го завре :mhihi:


Ама и мене ме напелко слънцето днеска :mhihi:


колега няма дебитомер моята кола :D

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от ///Явор » 24 Юли 2011, 19:47

той баретката добре го нахрани снощи :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от uricatoli » 25 Юли 2011, 8:25

Явор написа:той баретката добре го нахрани снощи :mhihi:


:conf: къде бре?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от yso_2009 » 25 Юли 2011, 8:42

колеги Вие тука май на лаф моабет го одарихте я моля някой от модовете да разчисти темата от излишните коментари и моля само хора, които могат и искат да помогнат да пишат !Благодаря

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от ///Явор » 25 Юли 2011, 9:15

е нали съм ти написал,ти кво още очакваш
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от yso_2009 » 25 Юли 2011, 12:28

Колеги насочете ме към някое добро майсторче да пипне карба :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 18.12.2008
Местоположение: София

Re: Неравномерна работа мотор празен ход - m10b18

Мнение от luspa » 25 Юли 2011, 13:31

Нека аз се опитам да помогна, като преборил се с този проблем :D .
1. Махни капака на въздушния филтър и виж дали ти е закачен автоматичния смукач (ако имаш газова, някои газаджии го откачат за да работи по добре на газ). Ако е закачен запали и виж докато работи двигателя дали се мъндехерца нагоре надолу, ако мърда значи електрониката е чао и си плачеш за нов карбуратор. В случай че е така и имаш газова пиши да ти обясня как да закърпиш положението временно, докато си намериш читав карб, инжекция или кола :mhihi: .
2.0 Ако смукача си стой стабилно, но колата мени обороти и ги мени дросела:
2.1 За да ги мени оборотите значи вакум системата за поддържане на обороти чрез дроселовата клапа е наред, но може ключето, което е накрая да е прекъснато (както беше при мене). Откачи го от буксата и виж дали работи нормално с един мултицет. Пропуска ток при пуснат педал на газта и прекъсва веригата като натиснеш педала или беше обратното не помня вече, основното е че трябва в едното положение да минава ток, а в другото не.

Тука започва може би най-ламерската част, но при мене проработи и вече 2 години не ми мени обороти и си върви както трябва старата М10-ка. :)

2.2 Приемаме, че вече и ключето си бачка както трябва. Започни да натискаш бавно педала на газта (или на ръка правиш същото нещо от лостовата система на карба) и виж дали може да задържиш едни 800-900 об/мин по този начин. Ако се получи, близко до лостовата система е захванат края на бронята на жилото, на този край има един винт, който като го отвиваш оптягаш жилото, така си натамъни оборотите. Ако се стабилизират на 1000-1100 нагласи ги тях и може да се да ги смъкнеш (вече стабилните обороти) от клапата, която в началото провери дали е стабилна. В единия си края тя има едно пластмасова винтче, което се избутва от една игла с пружинка. Пробваш чрез БАВНО развиване и отвиване на това винтче да смъкнеш оборотите, като по този начин отваряш и затваряш супер малко въпросния смукач.
Ако не проработи и този начин пиши да ти обясня и за още един скрит винт, който не е желателно да бараш. :D

П.П. Има голяма вероятност с тези чисто си мой методи да си допрецакаш карбуратора, имай го в предвид и ако не се чустваш сигурен, че може да върнеш в начално състояние всичко по добре продължавай да търсиш майстор.
И пак да кажа, може на някой да му се струват много ламерски и елементарни тези методи, но аз преди две години на принципа проба-грешка, успях да си докарам едни стабилни 800 об/мин (и 1000 об/мин на студен двигател).

П.П.1 Навиването/развиването на винтовете го прави на по четвърт оборот, като помни колко врътвания си правил. И след всяко врътване изфорсирвай леко двигателя до към 3000 об/мин за да може един вид да приеме новите настройки.

Поздрави и успех. :D

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook