Изправяне на макферсона

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Изправяне на макферсона

Мнение от Stu » 24 Ное 2005, 13:22

Колеги молиа за помощ. Кажете къде може да се направи това нещо (освен в Дару). Премерихме с един приятел и се оказа че на мойто комби капачките са с 1см по-близо от неговите. Колите са ни еднакви. И също като гледаш колата отпред предно ляво колело си е под ъгъл.
Благодаря предварително :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 24 Ное 2005, 17:52

оправията, колега, е само рол-бар на бомбетата. Аз моя си го правих при едно майсторче в Банкя, евтино ми взе. иначе за диагностика на предницата ходих на бившия авто полигон между дървеница и студ.град над кръстовището с г.м. димитров, сега е картинг писта, там има едни печени момчета с много модерна апаратура.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Nick » 24 Ное 2005, 19:12

kam_tod написа:оправията, колега, е само рол-бар на бомбетата. Аз моя си го правих при едно майсторче в Банкя, евтино ми взе. иначе за диагностика на предницата ходих на бившия авто полигон между дървеница и студ.град над кръстовището с г.м. димитров, сега е картинг писта, там има едни печени момчета с много модерна апаратура.


:OT: гледам че на аватара пише 324td
къде се събира тая тръба под капака като хич няма място??
мога ли да те помоля да пуснеш една снимка как изглежда монтирано и малко повече инфо къде мога да си сложа такава екстра -къде? при кой? колко струва?

мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 24 Ное 2005, 21:15

Ролбара не се ли слага след изправянето!?Въпроса е къде става изправянето. Иначе ролбара при Киро и Явор е разумно да се търси според мен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 26 Ное 2005, 9:52

Никой ли не знае къде в БГ става това изправяне !?!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 26 Ное 2005, 10:43

Какво изправяне? Искаш да кажеш че гумата ти има страничен наклон... демек леко седи разкрачена всеедно като погледнеш отпред колата ли?
Ако за това говориш няма да можеш да го оправиш ;) Слагаш ролбар и спираш разкрачването до някъде :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 26 Ное 2005, 22:54

Пенчев е прав, ама само донякъде... т.е. зависи докъде искаш да стигнеш. Прав е за това, че ако само сложиш рол-бар, шанса да изправиш и двете колелета еднакво не е много голям, въпреки че съществува. За да изправиш двете колелета както са били (и особено при тежък двигател в коша като м21) си трябва майстор-заварчик. Причината за такова разкрачване на макферсоните е поддаването на коша на двигателя - съответно има цепнатини, просвети и т.н. неприятни реалности. Но дори и да оправиш коша, ролбарът е задължителен за такъв тежък двигател, защото: а) ремонтната заварка не е като фабричната, има и умора на метала; б) увисването на коша показва необходимостта от рол-бар (недомисляне от страна на БМВ или не са очаквали, че някой ще кара колата повече от 10 години); в) не се тревожиш за в бъдеще по отношение на сигурността - гумите стъпват на пътя с цялата си площ и имат по-добър контакт, съответно по-добро спиране.
Nick, рол-барът минава зад целия двигател, откъм кората на кабелните магистрали. Малко е труден пътя, но както съм написал, важно е да имаш добър майстор, а по важно е да ти го направят от правилния материал - високо-легирана стомана. И да ти пратя снимка пак ще трябва да ходиш при майстор, който МОЖЕ. А пътя за рол-бара е само един за този двигател. Ако искаш пиши ще ти кажа точно къде аз съм гто правил.
Stu, няма значение кога ще си монтираш ролбар, той се натяга и разтяга в зависимост какво разстояние гониш, не е статичен. Та в този смисъл е най-добре първо да ти го направят и сложат и после да сложиш колата на стенда и в зависимост от параметрите да го настроиш. Къде става това съм писал по-горе.

Успех пичове! Ако някой го интересува още нещо по проблема, ще отговарям с готовност, защото усещам, че това си е проблем при е30-ките.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 26 Ное 2005, 22:58

....ялате,пиленца,...при , батко си :mhihi: ....да ви казвам , как става
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 22.10.2004
Местоположение: София
Кара: E53 X5 2004

Мнение от Stu » 27 Ное 2005, 1:43

kam_tod - Благодаря ти много за информацията. А би ли споделил финансово как стоят нещата с ролбара и стенда:)
Благодаря и на всички други

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Ное 2005, 13:54

На стенда ще ти вземат 20-30 лева.
За изработка на ролбара е много различно, но не се връзвай на цена повече от 50-60 лева. Все пак това е една пръчка желязо с резба (макар че много помага!!!) :lol:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook