За и против спортния филтър

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

За и против спортния филтър

Мнение от hhhman » 15 Апр 2011, 16:13

тук може да споделите впечътления плусове и миноси за спортните филтри.
лично аз чух че след 10 000км са намирали пясак в картера има ли нешто вярно
в това или е еденичен случеи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За и против спортния филтър

Мнение от deyan-enchev » 15 Апр 2011, 16:27

Ми около 40к карам с шпортен КН и няма още пясък в картера.
Въпроса ти по-скоро би трябвало да е -> има ли смисъл от спортни филтри на атмосферна кола?
Да: по-евтино е в дългосрочен план
Не: почти не вдига повера според мен.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Re: За и против спортния филтър

Мнение от liort » 15 Апр 2011, 16:43

И най-важното е според мен , филтър дали е менте или оригинален, че на Илиянци спортни филтри на корем ама после и мухи може да си намерите в картера. Дидко твоя е K&N оригинален за 120лв. а повечето си слагат за по 20лв. мунинг. И после пясаци, преебани мотори, ама то мотора не се преебал от това , че филтера е мунинг и пропуска доста нежелани частици, а от това , че увеличил мноооого мощноста на мотора и той не издържам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
и сега как е по коректно да зададем въпроса....
1. За оригинален спортен филтър, вместо обикновен.
2. За менте спортен филтър, вместо обикновен.
3. За менте спортен филтър , защото няма разлина межди него и оригинален , само цената е разнична.
4. За обикновен филтър, вместо горните три опоменати варянта .
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: За и против спортния филтър

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Апр 2011, 18:29

коелгата пита щот му казах да си сложи такъв в горната тема в кяото пита как да си монтира кутяита за обикновенния филтър като мотора му е ис от е36 демек дросела е по напред и не остава място.... това му е единствения вариянт....
както ти акзах и в другата тема вземи МАРКА най добре K&N конусен таквиа има втора употреба по 50 лв ....
най важното оабче е да си вземеш и спрейчетата коит осъм към него... еднот е за почистване (пране) а другото е за смазване да задържа дребните песъчинки.... за да го няма именно това с преебаните мотори
а колкото до ментетата слагал съм такъв на една кола ама не изкара много дълго там.... след седмица две каране с такъв филтър като го махнах и като пипнах въздушните пътища с ръка отвътре - ми отвънка бяха по чисти и по малко запрашени.. и от от там директно в кофата.... :ranting:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За и против спортния филтър

Мнение от deyan-enchev » 15 Апр 2011, 19:16

със спрейчетата можеш и да не избързваш, е сега си купих сефте след 40к км каране с тоя филтЕр
ПС: пепи той евтин беше моя на пристигна от зад океана, там не е като тука кожодерство
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: За и против спортния филтър

Мнение от hhhman » 15 Апр 2011, 23:51

знаи да се орентирам към КН
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: За и против спортния филтър

Мнение от димящият вожд » 16 Апр 2011, 0:33

само внимавай с топлината на радиатора и мотора,че като е много топло язък за тия 6/7 коня.
тоест да ограничиш засмукването на въздух загрят от мотора,защото колкото е по-топъл толкова по-малко ще се разшири в цилиндъра.

:OT: като гледам темата, маи не съм спал само аз в часовете по български. :mhihi:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 5.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: предимно читави М10-ки :D

Re: За и против спортния филтър

Мнение от retro.boy28 » 16 Апр 2011, 18:48

Най-много да се промени звука откъм вървеж няма разлика според мене :lol: Обикновен филтър и да диша ... :lol: :D
Аз съм ЗА оригинален филтър! :) :bchug:
Ентусиазмът е заразен. Ти можеш да започнеш епидемия!!!
deyan-enchev написа:Моята по минимум 2-3 пъти на ден я припалвам БЕЗ акумулатор със Спрей ЕТЪР ... супер яко дъни аванса, ама клапаните са здрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: За и против спортния филтър

Мнение от tuningfena » 16 Апр 2011, 19:26

по добре оригинален спортен филтър , осеща се съвсем лека разлика в вървежа ако го изкараш на мястото на единия фар да взима студен въздух.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: За и против спортния филтър

Мнение от hhhman » 16 Апр 2011, 19:29

е сега и без фар ли да остана
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: За и против спортния филтър

Мнение от tuningfena » 16 Апр 2011, 19:32

е примерно ти казвам, ти си знаеш
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: За и против спортния филтър

Мнение от E30_M_Tech_ll » 16 Апр 2011, 19:33

не ве човек зимаш консуен кн слагаш г ов произволна пластмасова цилиндрична кутия малко по голяма от него.. пробиваш отпред една дупека и ползваш оригиналния въздуховод до кората зад фара и всичко става оригинално... елементарно е....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: За и против спортния филтър

Мнение от tuningfena » 16 Апр 2011, 19:37

да и така става,дебита на студен въздух ще е по малък но е добре пак
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Re: За и против спортния филтър

Мнение от hhhman » 16 Апр 2011, 22:50

и аз мислех нещо такова :yes:
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: За и против спортния филтър

Мнение от E30_M_Tech_ll » 17 Апр 2011, 9:13

няма да е по малък дебита повечвето оригинални "cold air intake" системи са така и вършат прекрасна работа... аз със стария мотор бях така и бях много доволен във всиоките имаше усезаема разлика във вървежа...
а и да не забравяме че колегата не го прави това заради въревежа или нещо друго а защото няма място! демек това му е единствения вариянт само че ако вземе хубав филтър и му направи такава кутийка ще удари два заека с един куршум.... хем ще си поотпуши мотора да диша хем няма да мисли два месеца ква оригинална кутия да му измисли че да се събере....
ето ти пример доло горе как трябва да изглежда....
яд ме е че не мога да намеря снимакта да ти покажа на мойта е30-ка как стана да го видиш нагледно....
Изображение
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook