m20b23 малко въпроси
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
m20b23 малко въпроси
Колеги, някой може ли да ми каже компютърите и дюзите на m20b23 i m20b20 дали се различават.Мерси за помощта предварително 

- Bizona
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 2.12.2010
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: Е30
- Мечтае да кара: със ?
Re: m20b23 малко въпроси
дюзите са еднакви компютрите са два вида има едни само за 2ка ина4е са еднакви за 2.0 и 2.3
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
от това се опасявах...сложих дюзи и комп от б20-ка, защото моя си замина и забелязвам, че тези дюзи са страшно шумни и другото което ми прави впечатление е че на ниските прекъсва.Някой може ли да ми каже в какво се състои разликата.Питам, защото се опитвам да намеря причината за лудия ми разход.Дава ми 18.5 нормално каране... 

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: m20b23 малко въпроси
верно еднакви .. 

Последна промяна Dafy на 22 Дек 2010, 15:19, променена общо 1 път

- burov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 323i
- Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo
Re: m20b23 малко въпроси
JoHNyB написа:Колеги, някой може ли да ми каже компютърите и дюзите на m20b23 i m20b20 дали се различават.Мерси за помощта предварително
Според realoem на м20б20 с L - jetronic и м20б23 компютрите и дюзите са еднакви.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
burov написа:JoHNyB написа:Колеги, някой може ли да ми каже компютърите и дюзите на m20b23 i m20b20 дали се различават.Мерси за помощта предварително
Според realoem на м20б20 с L - jetronic и м20б23 компютрите и дюзите са еднакви.
значи варианта че големия разход ми е от компа отпада...но не вярвам и от един дебитомер
да ми откачи толкова разхода...но слушам за съвети...

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: m20b23 малко въпроси
JoHNyB написа:но не вярвам и от един дебитомер
да ми откачи толкова разхода
L-Jetronic ползва за изчисление на времето за отваряне на дюзите: постъпващия въздух (дебитомер), температурен датчик и товар на мотора (TPS) спрямо обороти на двигателя. Ако приемем, че температурния датчик ти е ОК (който е отделен от датчика за таблото), остават две величини - какво измерва дебитомера и какво показва TPS-a. Последния е просто ключ, който чете пълна газ или празен ход. И остана дебитомера да влияе на изчисленията на компютъра.

Виж какво пише като номер на двата компютъра и ги сравни. Дюзите вероятно са еднакви, но електронните блокове - не ми се вярва.
А как така успя да ти замине стария комп?
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
S204 написа:JoHNyB написа:но не вярвам и от един дебитомер
да ми откачи толкова разхода
L-Jetronic ползва за изчисление на времето за отваряне на дюзите: постъпващия въздух (дебитомер), температурен датчик и товар на мотора (TPS) спрямо обороти на двигателя. Ако приемем, че температурния датчик ти е ОК (който е отделен от датчика за таблото), остават две величини - какво измерва дебитомера и какво показва TPS-a. Последния е просто ключ, който чете пълна газ или празен ход. И остана дебитомера да влияе на изчисленията на компютъра.![]()
Виж какво пише като номер на двата компютъра и ги сравни. Дюзите вероятно са еднакви, но електронните блокове - не ми се вярва.
А как така успя да ти замине стария комп?
мм как успя да изгори...на тови въпрос отговор не мога да дам...карах я сигурно 1 година само на бензин и в момента в който сложих газ...карах известно време на газ и следващия път като обърнах на бензин и взе да работи на 4-5 цилиндъра, чуваше се аванса и предположих, че е запушена дюза.Смених дюзите и същия та*ак.смених дебитомера...никаква промяна и накрая като смених компаи се оправи...нз от какво може да е, съмнява ме, че съм направил нещо като си отварях тъблото да си сменям крушки, и тогава дадох на контакт да видя дали съм свършил някаква работа, но без да съм сложил волана и токовете изчезнаха. Махнак клемата, сложих я пак и всичко си дойде... но вероятно нещо е станало с компа тогава.И така
след като оправихме работата на бензин минахме към другия проблем- високите обороти.СМенихме водния смукач и не постигнахме нищо, тогава си сложих друг дросел заради tps-a, но отново нищо.Пак си стоява високи оборотите и минах към стария метод- затапих въздуха от смукача смукача точно преди маркуча към дросела итака стана, но това не е решение за постоянно.
Сега като каза за tps-a само да не излезе, че "новия" нещо не му е таман.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: m20b23 малко въпроси
Ти си събрал части от 100коли, без да знаеш дали са взаимозаменяеми и искаш колата да работи
. Колегите по горе дадоха достатъчно съвети.

- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
vankatagsi написа:Ти си събрал части от 100коли, без да знаеш дали са взаимозаменяеми и искаш колата да работи. Колегите по горе дадоха достатъчно съвети.
Айде да не се храним викам, защото далеч не е така, всички части са от 320-ка двоен стоп
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: m20b23 малко въпроси
Не разбрах, сложил си друг дросел, който има разлики с предишния?
Тпс-а ако е заминал ще те ебава на празен ход и при ускорение на напълно натиснат педал. Както казах той има само две позиции - празен ход (затворен дросел), при което положение затваря верига през 2-ри пин на компютъра, а при пълна газ - през 3-ти (не съм сигурен за позициите на пиновете, чел съм го само в описанието). При което и да е друго положение и двете вериги са отворени - следователно компютъра го бърка само показанието на дебитомера.
Тпс-а ако е заминал ще те ебава на празен ход и при ускорение на напълно натиснат педал. Както казах той има само две позиции - празен ход (затворен дросел), при което положение затваря верига през 2-ри пин на компютъра, а при пълна газ - през 3-ти (не съм сигурен за позициите на пиновете, чел съм го само в описанието). При което и да е друго положение и двете вериги са отворени - следователно компютъра го бърка само показанието на дебитомера.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
S204 написа:Не разбрах, сложил си друг дросел, който има разлики с предишния?
Тпс-а ако е заминал ще те ебава на празен ход и при ускорение на напълно натиснат педал. Както казах той има само две позиции - празен ход (затворен дросел), при което положение затваря верига през 2-ри пин на компютъра, а при пълна газ - през 3-ти (не съм сигурен за позициите на пиновете, чел съм го само в описанието). При което и да е друго положение и двете вериги са отворени - следователно компютъра го бърка само показанието на дебитомера.
не дросела си е 1 към едно със стария, просто го смених за да отстраня като възможност от tps-a да са ми високи оборотите, но нямаше промяна.Един колега ми каза да си проверя температурния датчик и викам и него да сменя но като погледнах частите на 320-ката видях, че тя няма такъв на термостата.Знаеш ли къде може да стой при b20-kata да не ровя като къртица
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани