Централно заключване Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Централно заключване Е30
Колеги фабрично го няма. Когато махнах обаче корите се оказа че са слагани машинки и има инсталация. Даите някаква идея как мога да навържа това да рабори поне при отключване на една врата? не искам дистанционни модули и тнн
?
?
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Централно заключване Е30
Ако нямаш инсталация, ще видиш зор... Централното е кучка
Сигурно предишният собственик е накичил вратите, ама като е стигнал до инсталацията се е отказал

Сигурно предишният собственик е накичил вратите, ама като е стигнал до инсталацията се е отказал

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Централно заключване Е30
по скоро е останало от алармата но тя е махната..
сега има кабели и машинки. всичко се събирам там където е била самата аларма. идеята ми е как да ги свържа за да отваря всичко при отключване на шофьорксата врата
сега има кабели и машинки. всичко се събирам там където е била самата аларма. идеята ми е как да ги свържа за да отваря всичко при отключване на шофьорксата врата
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: Централно заключване Е30
кабелите във вратите са най малкия проблем,махат се корите и се поставят(говоря само и единствено за оригинална инсталация) има различни нива на оборудване като се започне от най ниския който вкл. само кабелите до ел. огледалото после + кабели за централното и ел.стъкла и стигнеш до пълния пакет кабели като в iX-a в който има и извод за подгрев на ключалката,а забравих и пищялките..
та това всичкото кабели влиза в бялата букса на вратата ама отсреща трябва да го посрещне нещо за да работят всичките тея работи трябва ти оригинална инсталация която се поставя в колата под мокети и барчета и т.н ...
ел.стъклата са най лесни взимат захранване минават през копчетата и директно в машинките...ама централното не толко просто има модул за управление който седи в нишата под предната лява колона има черно капаче отгоре...уточнявам когато дигнеш мокета и поставиш оригиналния сноп кабели всичко си идва на място...така продължавам с централното..
във вратата освен снопа с кабели се слага и микросуич който седи на патрона има си букса и се вкл. като завъртиш откл. и закл....такъв е хубаво да се сложи и в пасажерската врата...освен това трябва да може да се отваря и с патрона на багажника там също има ключе..но патрона е различен при кола със централно и кола без така че там не бараш две врати са достатъчни за отваряне...има и кабел до капачката на бензина и машинка съответно...та така изобщо не са малко кабелите имам я инсталацията в гаража ако ти я снимам да я видиш що са кабели ...
когато е свалено оригинал е "plug and play" хоуммейд инсталация забрави...
и последно уточнение ...модула за управление се монтира изправен да не го обърнеш след като е вкл. вътре има някъв(не съм го отварял да го видя) жироскопен датчик който ако колата се обърне(не дай си боже
)отваря централното и блокира заключването...немците са помислили и за това в далечната 83
другия вариянт е китайския...аларма и машинки от илиенци 









- E30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: Централно заключване Е30
Виж колко кабела излизат от машинката в шофьорската врата(ако е имало стара аларма предполагам че са 2 - син и зелен)и сподели тук,има вариант да го направиш само с 2 релета и една нова машинка(струва около 12 лева+още 5 6 за релетата и малко запояване)без да купуваш модули дистанционни и т.н.
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Централно заключване Е30
колеги благодаря з аполезната информация.
аз ги намерих скоро и се оказа че са поставяни после заради алармата. не са оригиналните машинки и тн.
от всяка врата има кабел с машинка и всичко приклюва под таблото на едно място.
исках да измисля как да ги използвам. не търся дистанционен контрол . искам само да мога да заключвам вратите като заключа шофьорксата
аз ги намерих скоро и се оказа че са поставяни после заради алармата. не са оригиналните машинки и тн.
от всяка врата има кабел с машинка и всичко приклюва под таблото на едно място.
исках да измисля как да ги използвам. не търся дистанционен контрол . искам само да мога да заключвам вратите като заключа шофьорксата
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Re: Централно заключване Е30
Централното закл. не може да работи без управлаващ модул(в твоя случаи).Както имаш машинки във вратите, трябва да ги вържеш към модула.Би трябвало да имаш 2 водещи машинки на лява и дясна предни врати.Щом машинките не ти са фабрични,няма смисъл да зимаш и фабричен модул.Продават нов китаиски за по 20 лева.


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани