ще влезе ли в Е30....?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
ще влезе ли в Е30....?!
...тоя мотор

...все пак МАЙ е само 4 цилиндров

...все пак МАЙ е само 4 цилиндров

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: ще влезе ли в Е30....?!
Братчед ще стане бе... как няма да стане... ще поизрежем малко и ще го сложим на задната седалка 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: ще влезе ли в Е30....?!
Викторе каква е тая антика тоя път?
А то в12 влиза та тоя ли няма да влезе. 


- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: ще влезе ли в Е30....?!
колега раздуи за тоя мотор
има италянска връзка нещо 


bedrock city racing
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: ще влезе ли в Е30....?!
m12
луд човек

Re: ще влезе ли в Е30....?!
Из нетя за тоз матор:
The BMW Motorsport team, led by chief development engineer Paul Roche, created the M12/6 engine based on the 2.0 liter production engine. A cross-flow 16-valve cylinder head was added to the cast-iron cylinder block. Initial testing revealed an output of between 270 and 275 bhp at 8,750 rpm.
Тва неква зла гад ще дойде!

The BMW Motorsport team, led by chief development engineer Paul Roche, created the M12/6 engine based on the 2.0 liter production engine. A cross-flow 16-valve cylinder head was added to the cast-iron cylinder block. Initial testing revealed an output of between 270 and 275 bhp at 8,750 rpm.
Тва неква зла гад ще дойде!


- Простак
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: колата да харчи
Re: ще влезе ли в Е30....?!
slatanic написа:Из нетя за тоз матор:
The BMW Motorsport team, led by chief development engineer Paul Roche, created the M12/6 engine based on the 2.0 liter production engine. A cross-flow 16-valve cylinder head was added to the cast-iron cylinder block. Initial testing revealed an output of between 270 and 275 bhp at 8,750 rpm.
Тва неква зла гад ще дойде!![]()
Аз пък друго намирам

Но кое ли е точното

The actual engine code is S10B15
1985 spec:
Engine: 4-cylinder, turbocharged M12/13 72 degree left
Valve linkage: DOHC
Displacement: 1499 cc
Bore x stroke: 89.2 mm x 60 mm
Power output: 800 horsepower at 10,500 rpm
BMW took the and m10 1.8L block with over 100,000 miles on it, de-stroked it to 1.5litres in order to comply with then-current FIA rules and regulations. The engine, when it was finally completed, ran 62.5psi of boost for races, and 85psi for qualifying. The racing fuel used a mixture of 84% toluene which has an octane rating of 114.
I also found out that the cylinder head of the M49 engine (6 cylinder, 3453cc 24V Motorsport twin cam), used in the group 5 racing BMW 3.0CSi, is almost similar to the M12/2 formula II engine. There was gear drive for the double overhead camshafts, the same hemispherical combustion chambers; titanium connecting rods (first born in the 1.6-litre Formula 2 days) and the same cast alloy Mahle pistons. The nitrided steel crankshaft was different. This engine first raced and won at Salzburg in March 1974, when it developed around 435 bhp at between 8000 and 8800 rpm. Theoretically the heads, with the same valve angles and the same dimensions as the Formula 2, should have been able to provide more than 9000 rpm as well, but the length of the six-cylinder crankshaft prevented this. The single slide fuel injection and leightweight pump from Kugelfischer were retained.
И тук още малко инфо http://trackthoughts.com/?p=102
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: ще влезе ли в Е30....?!
Простак написа:Аз пък друго намирам![]()
Но кое ли е точното![]()
The actual engine code is S10B15
1985 spec:
Engine: 4-cylinder, turbocharged M12/13 72 degree left
Valve linkage: DOHC
Displacement: 1499 cc
Bore x stroke: 89.2 mm x 60 mm
Power output: 800 horsepower at 10,500 rpm
BMW took the and m10 1.8L block with over 100,000 miles on it, de-stroked it to 1.5litres in order to comply with then-current FIA rules and regulations. The engine, when it was finally completed, ran 62.5psi of boost for races, and 85psi for qualifying. The racing fuel used a mixture of 84% toluene which has an octane rating of 114.
I also found out that the cylinder head of the M49 engine (6 cylinder, 3453cc 24V Motorsport twin cam), used in the group 5 racing BMW 3.0CSi, is almost similar to the M12/2 formula II engine. There was gear drive for the double overhead camshafts, the same hemispherical combustion chambers; titanium connecting rods (first born in the 1.6-litre Formula 2 days) and the same cast alloy Mahle pistons. The nitrided steel crankshaft was different. This engine first raced and won at Salzburg in March 1974, when it developed around 435 bhp at between 8000 and 8800 rpm. Theoretically the heads, with the same valve angles and the same dimensions as the Formula 2, should have been able to provide more than 9000 rpm as well, but the length of the six-cylinder crankshaft prevented this. The single slide fuel injection and leightweight pump from Kugelfischer were retained.
И тук още малко инфо http://trackthoughts.com/?p=102



------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Re: ще влезе ли в Е30....?!
Slatanic е прав, това е маторя, карали са го на различни формули в периода около 1980 година - Формула 2, Осела, Марч и др....
А той сам по себе си служи за база за изграждането в по късни години на 1,5 турбо мотора за Формула 1 
Иначе малко статистика за М12/13 моторът използван във Ф1:

а тук може да видите атмосферния вариант в действие задвижващ болид Осела ПА 9
http://www.youtube.com/watch?v=ttaVg10Urm8
.....смятам, че добре би се получило монтиран в купе от тръбна конструкция тип Група Б с карбонова/кевларена коруба на Е30 и всичко това не повече 650-700кг.


Иначе малко статистика за М12/13 моторът използван във Ф1:

а тук може да видите атмосферния вариант в действие задвижващ болид Осела ПА 9
http://www.youtube.com/watch?v=ttaVg10Urm8
.....смятам, че добре би се получило монтиран в купе от тръбна конструкция тип Група Б с карбонова/кевларена коруба на Е30 и всичко това не повече 650-700кг.

Последна промяна gazzzar на 01 Сеп 2010, 12:48, променена общо 3 пъти
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Re: ще влезе ли в Е30....?!
Като гледам тия коне от това малолитражно моторче и 5.5 бара буст и направо изтръпвам.
Тия коли блоуофф не знам дали са имали тогава,ама е съскал като парен локомотив,ако са имали.
Иначе евала за мотора.Надявам се да го видя сложен във ваша кола и на пистите български.

Тия коли блоуофф не знам дали са имали тогава,ама е съскал като парен локомотив,ако са имали.

Иначе евала за мотора.Надявам се да го видя сложен във ваша кола и на пистите български.

- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: ще влезе ли в Е30....?!
събори кочината брат
сори за спама 


- NeedHead
- Брррръм!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
- Пол: Мъж
- Кара: на стъклопласт ...
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани