Избор на двигател
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Избор на двигател
Колеги имам сериозне проблем с избора на двигател намерих си едно е30 без двигател и сега се чудя какъв да сложа търся нещо по ефтино но в същото време да върви (малко невъзможно де ) защото тряя ми останат кинти тъй като купето и интериора са в ужасно състояние....
И така въпроса ми е към някой който е правил или знае как се прави m20b27 от m20b20 със биели и колянов вал от 324..
и така освен,че трябва да сменя тези части има ли някакво настройване на динометър или само карам и пея.
И ако някой има представа колко кончета става чух,че били към 230.
Другия двигател който ми препоръчаха е 2.5 от 5-та серия за него знам само че е 192 коня и е напълно оборудван свален е от е30 и ще влезе също без проблеми.
Благодаря предварително.
И така въпроса ми е към някой който е правил или знае как се прави m20b27 от m20b20 със биели и колянов вал от 324..
и така освен,че трябва да сменя тези части има ли някакво настройване на динометър или само карам и пея.
И ако някой има представа колко кончета става чух,че били към 230.
Другия двигател който ми препоръчаха е 2.5 от 5-та серия за него знам само че е 192 коня и е напълно оборудван свален е от е30 и ще влезе също без проблеми.
Благодаря предварително.
Re: Избор на двигател
oт 2ка няма как да стане 2.7
2.0>2.3
2.5>2.7
с прочутия дизелов вал
зимай 2.5 от 5та серия и си карай
2.0>2.3
2.5>2.7
с прочутия дизелов вал
зимай 2.5 от 5та серия и си карай
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: Избор на двигател
а защо не си намериш друга кола с мотор запазено купе и интериор ?
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Избор на двигател
terziev написа:а защо не си намериш друга кола с мотор запазено купе и интериор ?
Щот не иска...............
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Избор на двигател
bigmurzi написа:а принципно е много добра идея
То ако всички така правеха Е30-ките вече вярно щяха да са в историята

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Избор на двигател
Да, дай да се мъчим, да си даваме последните стотинки, за да не изчезне Е30
Според мен един разумен фен би си взел запазен екземпляр, от който да започне надграждането, а не да възстановява гроб, който никога няма да бъде нищо смислено или пък ще погълне твърде много средства и труд. Въпросът е, че сигурно колегата няма необходимите средства за запазено/цяло Е30 и целта е сглабяне/възстановяване част по част. Просто това е по-трудният път.

BMW only!
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Избор на двигател
Въпросът е, че сигурно колегата няма необходимите средства за запазено/цяло Е30 и целта е сглабяне/възстановяване част по част. Просто това е по-трудният път.[/quote]
Не е вярно. Това е по-скъпият вариант. Или поне при мен така се получи. Дано при всички колеги да е противното, но като знам при мене как беше.. После като дадох колата, доста вътре с парите. Все сме фенове на марката, ама...... Ако имаш пари некви, земи си цяла кола. Къв е смисъла да разбереш, че се набутваш само с парите, когато връщане няма, избиване няма. Па и толкова и не си можал да я караш. То ремонти , глупости..... Прецени си джоба. Ако не си богат, земи готова кола за каране.
И и се радвай!
Не е вярно. Това е по-скъпият вариант. Или поне при мен така се получи. Дано при всички колеги да е противното, но като знам при мене как беше.. После като дадох колата, доста вътре с парите. Все сме фенове на марката, ама...... Ако имаш пари некви, земи си цяла кола. Къв е смисъла да разбереш, че се набутваш само с парите, когато връщане няма, избиване няма. Па и толкова и не си можал да я караш. То ремонти , глупости..... Прецени си джоба. Ако не си богат, земи готова кола за каране.

С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Избор на двигател
m20бb20 освен ако не мислиш да го развиваш тоя мотор - турбота, компресори - никъв смисъл няма. В сток вариант нито е пъргав нито е икономичен - просто 1 горяща гад.
м20б27 си има въртящ момент и голям разход
а най добре ако е бензин и с нисък бюджет м50,52, б нещо си. Щирлиц щом заменя м20б25 за такъв сигурно има смисъл
м20б27 си има въртящ момент и голям разход

а най добре ако е бензин и с нисък бюджет м50,52, б нещо си. Щирлиц щом заменя м20б25 за такъв сигурно има смисъл

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Избор на двигател
pepitoooooooooo написа:...
Това имах напредвид и аз - по-лесният и евтин, и читав вариант е цяла, здрава кола. Но това значи, че трябва да извади определена сума на куп, а неговата може да си я "стяга" по 100-200 лева, лека-полека, ясно е, че сумарно ще му излезе по-скъпо и по-некачествено.
BMW only!
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Избор на двигател
Колега, ако искаш нещо евтинко и да понавървява, вземи си едно м20б25. От м20б20 да стане б27 май май няма как. Има вариант да го направиш до б25, ама така като го чета по чуждите форуми, ми изглежда голям филм. Ако ти предлагат м50б25 на пари, които те устройват, мятай се смело
Иначе и аз съм на мнение, че е по-добре нещо по-читаво да вземеш, но явно вече си взел колата, така че това няма какво да го коментираме повече!

Иначе и аз съм на мнение, че е по-добре нещо по-читаво да вземеш, но явно вече си взел колата, така че това няма какво да го коментираме повече!
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Избор на двигател
amd написа:pepitoooooooooo написа:...
Това имах напредвид и аз - по-лесният и евтин, и читав вариант е цяла, здрава кола. Но това значи, че трябва да извади определена сума на куп, а неговата може да си я "стяга" по 100-200 лева, лека-полека, ясно е, че сумарно ще му излезе по-скъпо и по-некачествено.
Тогава следващия път като се пусне тема тука как някой реставрирал Е30-ка дирекно я заключвам, без да ви давам възможност да правите така:


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Избор на двигател
Ами той поне да влизаше от време на време да чете кво са му писали хората...... 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Избор на двигател
това за мен е поредната тема ,която ще завърши без резултат 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: Избор на двигател
sneezy написа:И ако някой има представа колко кончета става чух,че били към 230.
Другия двигател който ми препоръчаха е 2.5 от 5-та серия за него знам само че е 192 коня .
Като намалиш с по 20 коня,горе-долу си в средата.
Louis написа:oт 2ка няма как да стане 2.7
2.0>2.3
2.5>2.7
с прочутия дизелов вал
зимай 2.5

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани