Задачка с повишена трудност

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Задачка с повишена трудност

Мнение от Andronoff » 11 Май 2010, 23:05

Я да видим сега кой какво мнение ще каже :)
Колата е е30, двоен стоп с м52б28 натикан вътре.
Радиаторът ми явно не е правилният, затова ще бъде подменен.
Покрай него ще бъде подменен и радиаторът на парното, който текна преди събора.
А така и така отварям таблото, мисля да прасна едно климатиче.
Ама на това климатиче му трябва радиатор, пред водния радиатор, а там има ел перка, която е вместо виско, само дето не е монтирана откъм мотора, а зад бъбреците.
И сега - въпросът:
Кви радиатори трябва да си купя и въобще ще стане ли туй дето си го мисля?
Климатичното тяло ясно, даже разбрах от къде да го намеря :)
Притесняват ме двата радиатора отпред и най вече положението на ел перката..
Идеи?
Сегашният радиатор е за м50б20, ама бил с кръгли тръби вътре и не го бива.
Отделно капачката и гърловината му са преебани, въпреки, че е чисто нов.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Re: Задачка с повишена трудност

Мнение от JohnnyBlack » 12 Май 2010, 0:13

Аз съм с радиатор от 325тдс и с виско и нямам проблеми с греене.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Задачка с повишена трудност

Мнение от deyan-enchev » 12 Май 2010, 10:05

Аз правих конверсия с климатик: Радиатора ми е най големия за е30ка от чистия дизел е. не съм сигурен дали на ТД е по голям.
Климатичния радиатор (кондензатора) е от обикновен 30сков климатик, понеже нямах перка си поръчах китайска с 1 степен и духа само на макс.
Ти ако си вземеш радиатор с датчик за температура може да ползваш орогиналните 2 степени на фабричната климатична перка.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook