м10б18 зов за помощ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.02.2010
Пол: Мъж

м10б18 зов за помощ

Мнение от koko vk » 15 Фев 2010, 19:57

Здравей те момчета. Нов съм във форума но имам някои важни за мен въпроси и ще съм благодарен ако има възможност да ми отговорите. И така ..... имам си аз едно е30 с м10б18 тези мотори неги лансират много по моя край но аз съм си влюбен в малкя пакостник:) за жалост ме изостави преди 1 седмица духна гарнитура:( отворих го и ми се приплака 7 стотни елипса на блока м/у 5 и 8 десети износване на раз.вал 2 разтеглени биели и кол.бал капут:( ок. купих др. мотор от един познат със спукан блок .И така тук идват мойте въпроси ..... моите бутала са 89 мм с издадено чело 4мм неговите са с чело 6мм сложих неговите бутала бал и биели (перфектни са с нови лагери и сигменти). Намерих глава пак от м10 но интересно клапаните са по големи всм.46мм изп.38мм с нормален но добър вал (264) питам знае ли някои какви са тези бутала и тази глава и имали си някои на представа какво точно сътворих и ще тича ли пак този мотор или съм влошил нещтата?
БЛАГОДАРЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от porostorm » 15 Фев 2010, 21:16

май си взел глава от м10б18 с карбуратор а ти си инжекцион или обратното... а разликата в тези глави не е само в клапаните... има разлика и в смукателите... нека по запознатите да кажат
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от karadimov » 15 Фев 2010, 21:29

блока е един и същ при карбуратора и при инжекцията. Само при инжекцията са по-големи клапаните, портовете и изпускателите защото е с 15 коня по-мощна от карбуратора. Карал съм карбуратор с инжекционна глава няма никакви проблеми, върви си, в разхода не можах да намеря разлика.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.02.2010
Пол: Мъж

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от koko vk » 15 Фев 2010, 21:47

моторът ми е инжекция и главата която взех също но новата е с 46мм 38мм а за буталата някой знае ли нещо? и в маховика има разлика съединителя на моя е по голям в диамтър а другя маховик е по тънак и с по малък сиединител

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 14.02.2010
Пол: Мъж

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от koko vk » 16 Фев 2010, 19:11

еееееее мяма ли там някаде по света любител на м10б18 който да може да ми отговори тези мои въпросчета :bowdown: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Умрело е36
Мечтае да кара: кола на газ...

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от PEEL_OFF » 05 Мар 2010, 21:22

да не си взел глава и бутала от м10б20 ???

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: м10б18 зов за помощ

Мнение от ТУРБО » 05 Мар 2010, 23:28

Не съм запознат много с м10 и разновидностите на буталата въпреки че това ми беше първият отварян дригател на БМВ,но ако самото бутало седи в едни и също положение в сравнение с преди няма да има проблем,самото бутало може да е с по-малко разстояние от буталния болт до челото на буталото,но пък ще се е разредил Малко мотора,но ако излиза с 2мм. повече от преди значи че си го сгъстил Много може би с около 2 единици!
А и незнам дали лифта на клапаните го позволява!!!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook