Колко надолу...?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колко надолу...?
Изправен съм пред следната дилема - ако се купуват нови "спортни" пружини колко надолу да свалят? 75/50; 60/40; 40/40? Колата ще се ползва почти всеки ден... По принцип търсеният резултат е нещо такова: (купето)
Ако някой може нагледно да покаже нагледно каква е разликата в между едното и другото, ще съм задължен. Рових из нета, но...
Следващият въпрос е марката. H&R, Eibach, Witec, FK, Intrax... Предполагам повечето от вас ще кажат първите, но все пак, ако имате впечатления и за другите марки да кажете по някоя дума. В обшия случай ми се стува, че се оплюват, но конкретно - защо и от какво сте разочаровани?
Всякакви отговори ще са добре доши, надявам се че ще се получи интеренса тема
Поздрави!
Ако някой може нагледно да покаже нагледно каква е разликата в между едното и другото, ще съм задължен. Рових из нета, но...
Следващият въпрос е марката. H&R, Eibach, Witec, FK, Intrax... Предполагам повечето от вас ще кажат първите, но все пак, ако имате впечатления и за другите марки да кажете по някоя дума. В обшия случай ми се стува, че се оплюват, но конкретно - защо и от какво сте разочаровани?

Всякакви отговори ще са добре доши, надявам се че ще се получи интеренса тема

Поздрави!
The fun is not in the straight line...!
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Колко надолу...?
аз залагам на 60/40 и Eibach щом ще е евридейка имам наблюдения наг няколко марки и я предпочитем пред другите в съотношението цена=качество
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Колко надолу...?
Х&Р калам аз, сини, 60/40
http://img713.imageshack.us/img713/74/dsc0891.jpg
Ако си с 4 цил. и без някаква скаричка отдолу за картера, не препоръчвам
http://img713.imageshack.us/img713/74/dsc0891.jpg
Ако си с 4 цил. и без някаква скаричка отдолу за картера, не препоръчвам


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Колко надолу...?
Добре де 60/40 а с какви амортисьори викате ? Стоковите вършат ли работа 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Колко надолу...?
временно да , в смисъл незнам колко ше карат защото се променя работното положение на амортесьора със спортните пружини и може да стане инфекция 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Колко надолу...?
Добре дайте да напишем на момчето на 60/40 пружини с какви амортисьори да ги кара.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Re: Колко надолу...?
60 предни при мен не станаха с обикновенните амортисьори H&R червени....оказа се че стрежена е 3-4см по-висок от пружината сами се сещате че това неможе да се монтира
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Колко надолу...?
Аз съм с 35/40 FK и съм доволен,за евридейка са перфект,пък и цената им е доста тънка.
Re: Колко надолу...?
Амортисьорите са КОНИ, жълти със скъсен ход. Така че, мисля че няма да е проблем 60/40. На мен сякаш тези мм най-допадат като сваляне, а и виждам че повечето от вас на нея залагат, но май ще трябва и някаква скара...,за всекли случай.
А относно марката...? За сега FK са на много добра цена, но заслужава ли си въобще?
А относно марката...? За сега FK са на много добра цена, но заслужава ли си въобще?

The fun is not in the straight line...!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Колко надолу...?
Имай предвид, че това си е доста смъкване на колата!Последният път когато си чупих картера на м40-то беше на едно мъничко камъче, стърчащо от една дупка, която "разкрачих".Буквално картера ти стои на 6-7см. от асфалта, под всичко останало на колата, което предполага доста внимание, а ако караш из София, доста ключови места ще са ти, не невъзможни но трудни за преминаване, което за градска кола е супер дразнещо!При 6цил. стои маалко по-високо (+ 2-3см. спрямо м40-то), но отново има риск да го цепнеш някъде.На спящи полицай ще задираш почти винаги, дупките ги усещаш и с мозъка си .. иначе като стойка е чудно 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Колко надолу...?
дет се вика като видиш дупка спираш, слизаш, опипваш и така минаваш



Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Колко надолу...?
Направо си му кажи, че ако е от Младост ще му е трудно слизането от 1 улица на другаbigmurzi написа:Имай предвид, че това си е доста смъкване на колата!Последният път когато си чупих картера на м40-то беше на едно мъничко камъче, стърчащо от една дупка, която "разкрачих".Буквално картера ти стои на 6-7см. от асфалта, под всичко останало на колата, което предполага доста внимание, а ако караш из София, доста ключови места ще са ти, не невъзможни но трудни за преминаване, което за градска кола е супер дразнещо!При 6цил. стои маалко по-високо (+ 2-3см. спрямо м40-то), но отново има риск да го цепнеш някъде.На спящи полицай ще задираш почти винаги, дупките ги усещаш и с мозъка си .. иначе като стойка е чудно




- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Колко надолу...?
Младост е добре, на Руски паметник да видиш к'во е шоу
По-добре да заложиш май на по-твърдички пружинки, отколкото на много ниски .. всъщност какво искаш от колата?да се пързаляш, да се юркаш по магистралата, да изглежда като кашон с реактивен двигател? всичко? .. пример може да вземеш от хората, които си наслагаха колци - имат визия, стабилност и контрол, но минусите са 1000 за ежедневно каране - обикаляш като идиот, защото има места през които вече просто не можеш да минеш, такива, които докато ги минеш по-добре да си минал през Пловдив за по-бързо, да се гъзиш пред колата ти става навик, за да си спокоен, че днес не си спраскал нищо и други разни ситни, дребни кат камилчета..

По-добре да заложиш май на по-твърдички пружинки, отколкото на много ниски .. всъщност какво искаш от колата?да се пързаляш, да се юркаш по магистралата, да изглежда като кашон с реактивен двигател? всичко? .. пример може да вземеш от хората, които си наслагаха колци - имат визия, стабилност и контрол, но минусите са 1000 за ежедневно каране - обикаляш като идиот, защото има места през които вече просто не можеш да минеш, такива, които докато ги минеш по-добре да си минал през Пловдив за по-бързо, да се гъзиш пред колата ти става навик, за да си спокоен, че днес не си спраскал нищо и други разни ситни, дребни кат камилчета..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Re: Колко надолу...?
Ръчкане с М40-е малко силни казно, но да има стабилно поведение и добра визия сякаш са приоритет. Когато я взех колата беше с ниски пружи, ама много ниски... Реших да сложа малко по дълги отпред и когато свалих амортисьора, се оказа,че почти на всяка дупка амортисьора е опирал в противоударния тампон..., направо си беше размазан, беше станал 2 пръста дебел. Та невиждам колко по-ниско от това е можело да стлезе... Та сега ако и инсталирам 60/40 си мисля че ще е горе долу средно положение - нито много висока, но и не да се влачи по земята и горе долу ставаща за всекидневно каране. При 40/40 няма ли предницата да изглежда по висока? Друго нещо - 60/40 но за шестак? Какво мислите? 

The fun is not in the straight line...!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Колко надолу...?
Модератор: Това да не ти е голф форум? Я по културно!
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани