Смяна на радиаторчето на парното
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Смяна на радиаторчето на парното
Колеги имам проблем с радиаторчето на парното. Днес видях, че има две вадички с теч от барчето към подна при шофьора и пасажера. Колата е БМВ 316 с троен стоп и без клима, 87 година. Порастурих нещата ама това радиаторче го няма и няма. Мисълта ми е, дали ще мога да го сменя без да се сваля цялото арматурно табло? И сменям ли го, каква марка да търся, че да не се повтаря процедурата пак 
Поздрави
пп 1) Процедура по смяна на единия вид радиаторче ( не моя):
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=98782
пп 2) Процедура по разглабяне на цялото табло
http://home.comcast.net/~cdeegan9/dashb ... ard_1.html
Може да са полезни за няокои.

Поздрави
пп 1) Процедура по смяна на единия вид радиаторче ( не моя):
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=98782
пп 2) Процедура по разглабяне на цялото табло
http://home.comcast.net/~cdeegan9/dashb ... ard_1.html
Може да са полезни за няокои.

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Смяна на радиаторчето на парното
като за начало взимаш втора ръка (запазено) на 20 години гумички и оплътнения нз колко ще са перфекни ама ако е ново да не е турско.. това ти си го решаваш...
смяната на парното:
1-во... отваряш отпред под чистачките ламаринката и отвиваш 4-те болта който държат кутията на парнто..
после влизаш вътре махаш барчето на ръчната и на около лоста... махаш и долната кора под волана... отваряш жабката и отстрани махаш пласмасата и тая от отгоре при плафона.... откачаш всичко около черната кутия където е радиаторчето.. след като си разкачил всичко излизаш отвън и избутваш шпилките навътре докато неизлезнат от дупките.. завиръш се под педалите и зимат едно ключе 8-10 огънато на дъга.. на парното има 2 тръбички .. махаш мъркучите и отвиваш парното (малко мъка) посел виждаш колкоо опира парното в педалите и си издърпваш леко черната кутия настрани да може да излезне парното .... слагаш новото и си ти.. само вннимаваш да не счупиш двете тръбички за мъркучите,че са много скъпи в магазина.. Ако стане пък нещо аз имам тръбички ще се обадиш да ти дам
2-ро... зглобяваш всичко и си готов
опитъх се да го обясня по най лесния начин.. дано съм бил полезен дееВа 
смяната на парното:
1-во... отваряш отпред под чистачките ламаринката и отвиваш 4-те болта който държат кутията на парнто..
после влизаш вътре махаш барчето на ръчната и на около лоста... махаш и долната кора под волана... отваряш жабката и отстрани махаш пласмасата и тая от отгоре при плафона.... откачаш всичко около черната кутия където е радиаторчето.. след като си разкачил всичко излизаш отвън и избутваш шпилките навътре докато неизлезнат от дупките.. завиръш се под педалите и зимат едно ключе 8-10 огънато на дъга.. на парното има 2 тръбички .. махаш мъркучите и отвиваш парното (малко мъка) посел виждаш колкоо опира парното в педалите и си издърпваш леко черната кутия настрани да може да излезне парното .... слагаш новото и си ти.. само вннимаваш да не счупиш двете тръбички за мъркучите,че са много скъпи в магазина.. Ако стане пък нещо аз имам тръбички ще се обадиш да ти дам

2-ро... зглобяваш всичко и си готов


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Смяна на радиаторчето на парното
Колега мерси за изчерпателния отговор.
Не можах да прочета поста ти по-рано и разглобих цялото табло
Извадих радиаторчето и се оказа, че тече от наставката, там дето е запресовано от страната на тръбичките. Иначе на външен вид е добре. Мисълта ми е да пробвам да го правя, да го разглобя залепя и пак аглобя. Ако някои има опит с тавака процедура нека сподели, като какъв силикон, начин запресоване наново и дали става въобще.
Поздрави
Не можах да прочета поста ти по-рано и разглобих цялото табло

Извадих радиаторчето и се оказа, че тече от наставката, там дето е запресовано от страната на тръбичките. Иначе на външен вид е добре. Мисълта ми е да пробвам да го правя, да го разглобя залепя и пак аглобя. Ако някои има опит с тавака процедура нека сподели, като какъв силикон, начин запресоване наново и дали става въобще.
Поздрави
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Смяна на радиаторчето на парното
бате,всички текът от там...взимай следващото ,оди на радиаторджия да го надуе и тества и монтирай
айде успех 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Смяна на радиаторчето на парното
Парното оправено с/у 150лв на нисенс + 1 ден разглабяне и 1,5 дена сглабяне. Таблото на Е30 излиза много трудно и влиза пак така.
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Смяна на радиаторчето на парното
cgm написа:Парното оправено с/у 150лв на нисенс + 1 ден разглабяне и 1,5 дена сглабяне. Таблото на Е30 излиза много трудно и влиза пак така.
150 за какво даде


Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Смяна на радиаторчето на парното
Колега дадох 150 за ново радиаторче на Нисенс.
Иначе пробваш да го поправя старото но не стана. Разглобиш проблемната сглобка и я лепиш с червен силикон после пак "запресоване" с подръчни средства, но не стана. При пробата при радиаторджията пак имаша мехурчета, затова реших да взема ново с 1г гаранция.
пп Ти колега за радиаторчето ли казваш че може д асе сглоби?
Иначе пробваш да го поправя старото но не стана. Разглобиш проблемната сглобка и я лепиш с червен силикон после пак "запресоване" с подръчни средства, но не стана. При пробата при радиаторджията пак имаша мехурчета, затова реших да взема ново с 1г гаранция.
пп Ти колега за радиаторчето ли казваш че може д асе сглоби?
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Смяна на радиаторчето на парното
имах го перфекно със сички тръбички и прочие но новото си е ново.. а й най важното е,че има и гаранция 

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Re: Смяна на радиаторчето на парното
Навремето си сменях на моята Е30ка(двоен стоп) и радиаторчето излизаше без никво сваляне нито на табло, нито на барче, нито на цялото парно- само откачих педала на спирачката.
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Смяна на радиаторчето на парното
sonic написа:Навремето си сменях на моята Е30ка(двоен стоп) и радиаторчето излизаше без никво сваляне нито на табло, нито на барче, нито на цялото парно- само откачих педала на спирачката.
братле тука въпроса е по сложен

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани