пак проблем с парното

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 21 Дек 2009, 23:15

работи ми само на 4та степен, това разбрах че е от моторчето но не сам отстранил проблема,
Не духа достатъчно топло на 4 като загрее колата, имам 4увството че като я оставя в место да работи почва прохладно да духа. Колата има газ и гледам че маркучите на изпарителя са захванати за маркучите при парното ако това има някакво значение
От какво ми идва проблема радиаторче на парно или може би не е обезвъздушена като хората?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: пак проблем с парното

Мнение от MotorsportPower » 21 Дек 2009, 23:17

Като дигнеш оборотите почва ли да духа топло ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 21 Дек 2009, 23:19

има разлика от празен ход и от 2000 об, по топло духа в обороти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1981 Corvette

Re: пак проблем с парното

Мнение от MotorsportPower » 21 Дек 2009, 23:25

а изпарителя, на изхода на парното ли е хванат или и на двата маркуча, паралелно май се казваше.

друго .... има шанс да е позапуше радиатора на парното и от там вентилатора да го охлажда много бързо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 21 Дек 2009, 23:29

изпарителя е хванат и на двата маркуча за парното. Имам чувството че много бързо го охлажда вентилатора защото като изключа парното и после като го пусна духа топло в началото и после почва да духа студено

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: пак проблем с парното

Мнение от Мармот » 21 Дек 2009, 23:33

Съвсем възможно е да е от изпаритела.Махни го, покарай на бензин и ще разбереш.Когато водната с-ма на изпаритела е вързана успоредно се получава така, че на водата и е много по лесно да премине през водната риза на изпаритела отколкото през полу или частично задръстените с годините тръбички на радиаторчето.Възможно е и да е запушен радиатора или ел.клапана да е задръстен и да не отваря докрай.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 22 Дек 2009, 8:48

проблема не е решен, сутринта като я запалих като загрее и съм в движение в обороти духа топло, пак не е достатъчно топло но все пак топло, както спра на светофара в място и почва да духа студено ,после като тръгна и покарам малко се затопля

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: пак проблем с парното

Мнение от SuPeR_FLY » 22 Дек 2009, 8:54

А имаш ли достатъчно течност в охладителната система и обезвъздушена ли е както трябва :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 22 Дек 2009, 8:59

течност имам , обезвъздушаването на м20 как е най правилно - развърташ болта за обезвъздушаване който ако не се лъжа стои кадето влиза водата в двигателя ,пускаш парното на 4 и форсираш докато не спре да изкарва балончета ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: пак проблем с парното

Мнение от Мармот » 22 Дек 2009, 10:01

sundera86 написа:проблема не е решен, сутринта като я запалих като загрее и съм в движение в обороти духа топло, пак не е достатъчно топло но все пак топло, както спра на светофара в място и почва да духа студено ,после като тръгна и покарам малко се затопля

Това подкрепя моята теория, просто когато си в обороти помпата прави по голям дебит и водата успява да минава и през радиаторчето на парното и да го загрява!
Пробвай това с изпаритела!Свържи го последователно на парното или го махни за проба и покарай на бензин.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 22 Дек 2009, 10:07

Мармот написа:
sundera86 написа:проблема не е решен, сутринта като я запалих като загрее и съм в движение в обороти духа топло, пак не е достатъчно топло но все пак топло, както спра на светофара в място и почва да духа студено ,после като тръгна и покарам малко се затопля

Това подкрепя моята теория, просто когато си в обороти помпата прави по голям дебит и водата успява да минава и през радиаторчето на парното и да го загрява!
Пробвай това с изпаритела!Свържи го последователно на парното или го махни за проба и покарай на бензин.

как се свързва последователно, сега излизат два маркуча от изпарителя и единия влиза в долния другия в горния маркуч за радиаторчето за парното, аз как трябва да ги вържа за да е последователно ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: пак проблем с парното

Мнение от Мармот » 22 Дек 2009, 10:13

Единия маркуч от мотора директно в радиаторчето, маркуча излизащ от радиаторчето във входа на изпаритела, изхода на изпаритела към останалия свободен маркуч отиващ към мотора.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: пак проблем с парното

Мнение от Владо » 22 Дек 2009, 10:16

загрее колко, на 12 ли...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Re: пак проблем с парното

Мнение от misanthrope » 22 Дек 2009, 10:17

Мармот написа:Единия маркуч от мотора директно в радиаторчето, маркуча излизащ от радиаторчето във входа на изпаритела, изхода на изпаритела към останалия свободен маркуч отиващ към мотора.

кой маркуч е входяшия на парното долния ли ?
загрява си на 12

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Re: пак проблем с парното

Мнение от Alexbmw » 22 Дек 2009, 15:10

А колата грее ли????
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook