светлините по интериора ...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
светлините по интериора ...
спряха да светят,смених копчето на фаровете,бушони изгорели няма,с предишното копче ми се появяваха от време на време ама мноого рядко ...тва усещам че е нещо малко за което не мога да се сетя..но какво е..някой с подобни впечатления
Поздрави,кимчо
Поздрави,кимчо

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: светлините по интериора ...
за плафоните в купето ли говорим или за таблото,копа на парното и пепелниците ?
/провери си динамото колко волта дава, да не би да са изгорели всичките лампички/
има го и тоя вариант ... дано не е !
иначе свали таблото и мери ! не е трудно пък и ти ги усещаш тия работи
/едва ли е от копчето-ако не му е изгорял реостата вътре/
/провери си динамото колко волта дава, да не би да са изгорели всичките лампички/
има го и тоя вариант ... дано не е !
иначе свали таблото и мери ! не е трудно пък и ти ги усещаш тия работи


Re: светлините по интериора ...
след малко ще пробвам някоя лампичка в купето дали ще запали и пак ще пиша
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: светлините по интериора ...
Ти смени ключа на фаровете защото са ти изчезнали интериорните светлини, с цел да пробваш дали ще се оправил
или
б) смени ключа за фаровете и тогава изчезнаха светлините на интериора и по скоро тези на таблото, парното ?
или
б) смени ключа за фаровете и тогава изчезнаха светлините на интериора и по скоро тези на таблото, парното ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: светлините по интериора ...
и при нас имаше проблем с вътрешното осветление..така решихме проблема



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: светлините по интериора ...
deyan-enchev написа:Ти смени ключа на фаровете защото са ти изчезнали интериорните светлини, с цел да пробваш дали ще се оправил
или
б) смени ключа за фаровете и тогава изчезнаха светлините на интериора и по скоро тези на таблото, парното ?
смених го по причина че ми изчезнаха преди да го сменя.....сега гледах набарах две крушки от таблото и беа изгорели и двете


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: светлините по интериора ...
Мковата всъщност не е с лампа а с 3бр диодчета

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: светлините по интериора ...
KIM ако наистина са изгорели всички лампи по таблото изведнъж, това означава, че имаш проблем с регулатора на динамото и напрежението ти се повишава над 15 волта ! което е вредно за цялата електроника на колата... провери с волтмер колко ти зарежда динамото ! имал съм този проблем с фаровете на баба Жужа
Успех ! Dafy - Сливен !


- MeTo_BMWto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 18.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: е30-ките на безин
- Мечтае да кара: e24
Re: светлините по интериора ...
Явор написа:Мковата всъщност не е с лампа а с 3бр диодчета
На една платка са и има едно съпротивление може то да е гръмнало

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: светлините по интериора ...
MeTo_BMWto написа:Явор написа:Мковата всъщност не е с лампа а с 3бр диодчета
На една платка са и има едно съпротивление може то да е гръмнало(това само за топката) а защо не отидеш при някой жичкаджия да види от къде идва проблема
на мен ли го обясняваш това

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: светлините по интериора ...
извинявам се че повдигам отново темата, ама не разбрахме крайния резултат !
от копчето ли се оказа или алтернатора дава над 15 волта и е изгорил лампите ?
от копчето ли се оказа или алтернатора дава над 15 волта и е изгорил лампите ?

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: светлините по интериора ...
"Алтернатора е ОК", а лампите "светнаха сами", или "всички бяха изгоряли"?
На тънкия проводник от алтернатора (за лампата) колко волта има "само на контакт" и "на запален мотор"? Трябва да са 0V и +12-14V спрямо "-".
При повреда в алтернатора (допълнителен диод извън параметри) с вдигане на оборотите се вдига и напрежението (до 17-20V), щото регулатора не разбира, че напрежението е над 14,4V. Сигурен индикатор е слабо светеща лампа на акумулатора при запален мотор, като силата на светене се влияе от оборотите.
Дафи няколко пъти пита какво е напрежението...
На тънкия проводник от алтернатора (за лампата) колко волта има "само на контакт" и "на запален мотор"? Трябва да са 0V и +12-14V спрямо "-".
При повреда в алтернатора (допълнителен диод извън параметри) с вдигане на оборотите се вдига и напрежението (до 17-20V), щото регулатора не разбира, че напрежението е над 14,4V. Сигурен индикатор е слабо светеща лампа на акумулатора при запален мотор, като силата на светене се влияе от оборотите.
Дафи няколко пъти пита какво е напрежението...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Re: светлините по интериора ...
ами мерих точно това и ми оотчиташе 13.6 +- няколко единици затова казвам че е ок
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани