признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от jakson » 16 Сеп 2009, 21:28

Някой може ли да ми каже по какво се разпознава 1 М40 двигател кога разпределителния вал и кубилиците са износени ? какво става когато тези неща сдадат багажа ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Мнение от PaRaBoliC » 16 Сеп 2009, 22:26

Става като дизелче :))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 17.08.2006
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
Мечтае да кара: еМММММ

Мнение от dido-bmw » 16 Сеп 2009, 22:30

Двигателя е по-шумен.Появявасе потракване .Спада мощността във високите.Прекъсвача започва да изчезва.
Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 16 Сеп 2009, 23:26

Максималните обороти които може да достигне спадат.... /при мен вече са 5500/ и имам 1 мм износване на вала и на кобилиците.
... _______
o/_______\o
(Оo=00=oO)
[]==***==[]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 175Nm

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от teodorski » 24 Сеп 2009, 16:14

А точно на колко ограничителя се включва защото моята се реже на 6к а мисля че малко повече да се развърта трябва :D май 6200 ли?
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от KPETEH » 24 Сеп 2009, 16:34

Принципно няма да можеш да вдигаш максимални обороти тоест да достигаш прекъсвача.
А точно на колко ограничителя се включва защото моята се реже на 6к а мисля че малко повече да се развърта трябва май 6200 ли?

Кво значи се реже? Удря прекъсвач ли? Иначе около 6500 или пък малко по-малко 6250, не си спомням точно.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от bigmurzi » 24 Сеп 2009, 17:10

jakson написа:Някой може ли да ми каже по какво се разпознава 1 М40 двигател кога разпределителния вал и кубилиците са износени ? какво става когато тези неща сдадат багажа ?

Много неприятен звук - гхрррр като и вкараш от 1ва, бърза 2ра и от 2ра 3та .. липса на мощност след предишните ..
///М40 :lalala:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от ///vlado » 24 Сеп 2009, 17:15

bigmurzi написа:
jakson написа:Някой може ли да ми каже по какво се разпознава 1 М40 двигател кога разпределителния вал и кубилиците са износени ? какво става когато тези неща сдадат багажа ?

Много неприятен звук - гхрррр като и вкараш от 1ва, бърза 2ра и от 2ра 3та .. липса на мощност след предишните ..
///М40 :lalala:


или просто когато вкараш така от място в лютеницата.

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от bigmurzi » 24 Сеп 2009, 17:18

ааа, аз на място проблеми с лютеницата нямам :conf:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от ///vlado » 24 Сеп 2009, 17:23

е нали последния път на бухово грешката седна да го изцеди на място и не му се получи нещо.
Ама ти явно през т'ва време тестваше неговата :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 175Nm

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от teodorski » 24 Сеп 2009, 18:31

KPETEH написа:Принципно няма да можеш да вдигаш максимални обороти тоест да достигаш прекъсвача.
А точно на колко ограничителя се включва защото моята се реже на 6к а мисля че малко повече да се развърта трябва май 6200 ли?

Кво значи се реже? Удря прекъсвач ли? Иначе около 6500 или пък малко по-малко 6250, не си спомням точно.


Да колега прекъсвача ми е на 6к
ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от jakson » 24 Сеп 2009, 19:01

значи при мен работата е друга . давам си газ плавно и като стигне до 5500 оборота изведнъж се появява звук които е много странен и прилича на гаснещ двигател . все 1 да се засилиш и да изгасиш двигателя без да изключваш от скорост нали се сещате какъв е звука ?! и неще да вдигне повече обороти , а като пусна газта и оборотите си падат нали и вместо като стигнат 800 да се стабилизират те падат и колата започва да работи като на 2 цилиндъра , да се тресе двигателя и с подаване на газ не се оправя , пак вдигат се оборотите но по-бавно . така е 3-4 сек . след това се оправя все 1 нищо не е било ! Ако дам рязко газта стигам до прекъсвач и нп обаче леко отпусна ли газта пак започва същото нещо . Сещате се , че в движение няма как ряззко да стигна 6200 оборота . много често при изпреварване ми го прави този пениз и става много страшно ! точно в наи-важния момент колата изгасва и немога да изпреваря и е много рисково . Бях споделил проблема с колега и той каза , че може да е от разпределителния вал . Колата ми изобщо нетрака ама изобщо . нито на студено нито на топло . Карал съм кола с износен вал и знам какво е . Различно е . Някой може ли да ме посъветва ?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 9.07.2009
Местоположение: Аксаково
Пол: Мъж
Кара: e 30 318 touring
Мечтае да кара: e 30 M3

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от Thepriest11 » 24 Сеп 2009, 19:10

Що не провериш прекъсвача,май беше в делкото (поне така съм чувал).Обесняваха ми за някакви пружинки на палеца,ама тогава още не карах такава кола и не се заслушах...
Кой не кара-той не троши!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от jakson » 24 Сеп 2009, 20:03

ами не е от него защото го смених с нов .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: Е30 туряга
Детайли за колата: мнооо бърза

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от PaRaBoliC » 24 Сеп 2009, 21:13

Колега, това което ми идва на ум е да провериш у ред ли са ти дюзите. Може да имаш таквиз които дори и да работят пръскат на криво и не става добра дисперсия на сместа вътре или да спират да работят въобще. Прегледай свещата също и можеби нещо по газоразпределението - дебитомереца. Възможно е и лека прецакня на компютъра по симптомиет които ти казваш, но имай предвид ,че има доста по компетентни хора във форума дето тепърва могат да кажат менние. Пробвай на първо време онова момче с ламата ;)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook