M20B20 84г. проблемче!!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

M20B20 84г. проблемче!!!!

Мнение от BMW_DRIVER » 27 Авг 2009, 14:18

здравейте колеги искам малко помощ от по запознатите с този мотор е30ки.
значи случая е че вчера един френд влезна в сектата на Е30 и вече е горд собственик на 6 цилиндрово магаренце :D
значи колата в последните 2-3 месеца не се е карала поради закупен нов автомобил на предния и собственик и е малко занемарена.
НАИ-ГОЛЕМИЯ проблем които ни мъчи е че не работи на бензин под 3000оборота (не пали на бензин също).при форсирване на газ над 3000об. и да се превключи на бензин си работи като пчеличка но падне ли 3000 и се едно му махаш контакта.някои да помогне от каде може да е проблема че събота да и махаме газовата бомба :D :evil:
иначе от събота почва малко разкостяване:
премахване на маската с правоъгълните фарове :shock: (с кръглички)
подготвяне тук там с китче за частично пребоядисване и кърпене на места
търсене на проблем в АБС-а че нещо не работи и преглеждане на цялата спирачна уредба
търсене на проблема на ел.люка че нещо не работи

и така малко по малко да я доведем в приличен вид се пак всичко убаво става бавно :)
мерси предварително на всички които ще помогнат с премахване на проблемите :)
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 27 Авг 2009, 15:08

Според мен е Дебитомера,и аз имах подобен проблем с единствената разлика,че при мен палеше на бензин и като настъпя педала на газта и изгасваше направо :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Мнение от Мармот » 27 Авг 2009, 15:17

Гърмяла е на газ и е заминал дебитомера.
Също така е възможно да има пикаещи дюзи(задръстени пак в следствие работата на газ)...при което колата се дави на ниски обороти...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 27 Авг 2009, 15:22

а диагностика правихте ли и показа ли грешки?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 24.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: 328ci & E30 327Ti
Мечтае да кара: която вкачи

Мнение от BMW_DRIVER » 27 Авг 2009, 16:02

за гърмене на газовата предния собственик каза че не е гърмяла.събота и неделя ще почистим дебитомера и ще свалим дюзите да видим за какво става въпрос...диагностика не сме го карали че няма време всеки ден да си наработа :(
някакви датчици или нещо от сорта да има за ниски обороти да се е прецакало :?:
http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо :D

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Авг 2009, 16:59

Тя сигурно е с L-jetronic (тоест с делкото ниско долу до блока), която инжекция има допълнителна дюза на колекторите, която да обогатява сместа допълнително, но тя едва ли е причина да не работи въобще под 3000 оборота. Дюзите не е зле да ги занесете при майстор на стенд, в този форум има кадърни майстори, вижте раздела "ПРОДАВА" и се ориентирайте към някой, защото на око няма да видите сигурно нищо (не се чистят с карфица или игла, а на ултразвукова вана). Дебитомера...твърде вероятен е и той, ако имате възможност да вземете някой от работеща на бензин кола за проба ще е хубаво.

Има моторче за празен ход, но то пак едва ли ще пречи на колата да се форсира във всякакви обороти, просто ще гасне ако и пуснете газта.
BMW only!

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 27 Авг 2009, 19:06

Най-вероятно е дебитомера!
Ако са дюзите ще прекъсва на всякакви обороти!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 28 Авг 2009, 0:06

Не била гърмяла на газ :mhihi: Да бе да,няма такъв филм ;) Аз залагам на дебитомера :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 28 Авг 2009, 10:19

amd написа:Тя сигурно е с L-jetronic (тоест с делкото ниско долу до блока), която инжекция има допълнителна дюза на колекторите, която да обогатява сместа допълнително, но тя едва ли е причина да не работи въобще под 3000 оборота. Дюзите не е зле да ги занесете при майстор на стенд, в този форум има кадърни майстори, вижте раздела "ПРОДАВА" и се ориентирайте към някой, защото на око няма да видите сигурно нищо (не се чистят с карфица или игла, а на ултразвукова вана). Дебитомера...твърде вероятен е и той, ако имате възможност да вземете някой от работеща на бензин кола за проба ще е хубаво.

Има моторче за празен ход, но то пак едва ли ще пречи на колата да се форсира във всякакви обороти, просто ще гасне ако и пуснете газта.

Седмата дюза в средата на колектора при l-jetronic е само стартова и работи в продължение на секунди, в зависимост от температурата на двигателя, така че не е от нея. Според мен дюзите са яко спекли от този престой, на първо време ги занеси за почистване с ултразвук, а за дебитомера може някой да ти услужи за проба, макар и да се съмнявам причината да е в него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 5.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 М20В20

Мнение от Koko Loko » 29 Авг 2009, 11:16

Колега, за първият Ви проблем горните мнения са те насочили. :) А за втория с ABS, на мен ми беше изгорял един бушон, който се намира в една :mhihi: черна кутийка :mhihi:, намираща се под волана, като махнете кората над педалите. Съветвам Ви да разгледате схемите на ABS с твоя приятел в Мултимедията - E-Books и т.н. :D
Трябва да чуваш колата!
Но когато слушаш жената, не значи че я чуваш :-)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook