M20B20 84г. проблемче!!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
M20B20 84г. проблемче!!!!
здравейте колеги искам малко помощ от по запознатите с този мотор е30ки.
значи случая е че вчера един френд влезна в сектата на Е30 и вече е горд собственик на 6 цилиндрово магаренце
значи колата в последните 2-3 месеца не се е карала поради закупен нов автомобил на предния и собственик и е малко занемарена.
НАИ-ГОЛЕМИЯ проблем които ни мъчи е че не работи на бензин под 3000оборота (не пали на бензин също).при форсирване на газ над 3000об. и да се превключи на бензин си работи като пчеличка но падне ли 3000 и се едно му махаш контакта.някои да помогне от каде може да е проблема че събота да и махаме газовата бомба
иначе от събота почва малко разкостяване:
премахване на маската с правоъгълните фарове
(с кръглички)
подготвяне тук там с китче за частично пребоядисване и кърпене на места
търсене на проблем в АБС-а че нещо не работи и преглеждане на цялата спирачна уредба
търсене на проблема на ел.люка че нещо не работи
и така малко по малко да я доведем в приличен вид се пак всичко убаво става бавно
мерси предварително на всички които ще помогнат с премахване на проблемите
значи случая е че вчера един френд влезна в сектата на Е30 и вече е горд собственик на 6 цилиндрово магаренце

значи колата в последните 2-3 месеца не се е карала поради закупен нов автомобил на предния и собственик и е малко занемарена.
НАИ-ГОЛЕМИЯ проблем които ни мъчи е че не работи на бензин под 3000оборота (не пали на бензин също).при форсирване на газ над 3000об. и да се превключи на бензин си работи като пчеличка но падне ли 3000 и се едно му махаш контакта.някои да помогне от каде може да е проблема че събота да и махаме газовата бомба


иначе от събота почва малко разкостяване:
премахване на маската с правоъгълните фарове

подготвяне тук там с китче за частично пребоядисване и кърпене на места
търсене на проблем в АБС-а че нещо не работи и преглеждане на цялата спирачна уредба
търсене на проблема на ел.люка че нещо не работи
и така малко по малко да я доведем в приличен вид се пак всичко убаво става бавно

мерси предварително на всички които ще помогнат с премахване на проблемите

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Според мен е Дебитомера,и аз имах подобен проблем с единствената разлика,че при мен палеше на бензин и като настъпя педала на газта и изгасваше направо 

- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
за гърмене на газовата предния собственик каза че не е гърмяла.събота и неделя ще почистим дебитомера и ще свалим дюзите да видим за какво става въпрос...диагностика не сме го карали че няма време всеки ден да си наработа
някакви датчици или нещо от сорта да има за ниски обороти да се е прецакало

някакви датчици или нещо от сорта да има за ниски обороти да се е прецакало

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Тя сигурно е с L-jetronic (тоест с делкото ниско долу до блока), която инжекция има допълнителна дюза на колекторите, която да обогатява сместа допълнително, но тя едва ли е причина да не работи въобще под 3000 оборота. Дюзите не е зле да ги занесете при майстор на стенд, в този форум има кадърни майстори, вижте раздела "ПРОДАВА" и се ориентирайте към някой, защото на око няма да видите сигурно нищо (не се чистят с карфица или игла, а на ултразвукова вана). Дебитомера...твърде вероятен е и той, ако имате възможност да вземете някой от работеща на бензин кола за проба ще е хубаво.
Има моторче за празен ход, но то пак едва ли ще пречи на колата да се форсира във всякакви обороти, просто ще гасне ако и пуснете газта.
Има моторче за празен ход, но то пак едва ли ще пречи на колата да се форсира във всякакви обороти, просто ще гасне ако и пуснете газта.
BMW only!
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
amd написа:Тя сигурно е с L-jetronic (тоест с делкото ниско долу до блока), която инжекция има допълнителна дюза на колекторите, която да обогатява сместа допълнително, но тя едва ли е причина да не работи въобще под 3000 оборота. Дюзите не е зле да ги занесете при майстор на стенд, в този форум има кадърни майстори, вижте раздела "ПРОДАВА" и се ориентирайте към някой, защото на око няма да видите сигурно нищо (не се чистят с карфица или игла, а на ултразвукова вана). Дебитомера...твърде вероятен е и той, ако имате възможност да вземете някой от работеща на бензин кола за проба ще е хубаво.
Има моторче за празен ход, но то пак едва ли ще пречи на колата да се форсира във всякакви обороти, просто ще гасне ако и пуснете газта.
Седмата дюза в средата на колектора при l-jetronic е само стартова и работи в продължение на секунди, в зависимост от температурата на двигателя, така че не е от нея. Според мен дюзите са яко спекли от този престой, на първо време ги занеси за почистване с ултразвук, а за дебитомера може някой да ти услужи за проба, макар и да се съмнявам причината да е в него.
- Koko Loko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 5.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М20В20
Колега, за първият Ви проблем горните мнения са те насочили.
А за втория с ABS, на мен ми беше изгорял един бушон, който се намира в една
черна кутийка
, намираща се под волана, като махнете кората над педалите. Съветвам Ви да разгледате схемите на ABS с твоя приятел в Мултимедията - E-Books и т.н. 




Трябва да чуваш колата!
Но когато слушаш жената, не значи че я чуваш :-)
Но когато слушаш жената, не значи че я чуваш :-)
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани