Koпчета за Ел.стъкла
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
Koпчета за Ел.стъкла
Нещо издадоха багажа копчетата , и ако някой може да ми каже , къде продават чисто нови или вече няма такива и трябва да купувам втора ръка ?
Благодаря предварително.

Благодаря предварително.

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
в дару има с поръчка..а аз имам секънд хенд 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- sashop2001
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 23.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: е24
- Мечтае да кара: всеки ден
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Здравейте,
малко съм извън темата, но за да не отварям друга, а и гледам, че тази е доста прясна, ще си кажа проблема, а ако някой може да помага ще е добре.
Та на мойта кола имам ел. стъкла, които са слагани допълнително. Проблема не е с тях, ами с копчетата, а именно - светят постоянно и онзи ден едвам запалих. Тоест харчат ток от акумулатора денонощно - дори и на изгасен двигател. Въобще ме няма с електрическите системи, а и преди това не съм имал ел. стъкла, та съм доста объркан. Най-лесното решение ми се стори да откача жичката за лампата в самото копче. По метода проба грешка, откачах и закачах всички жички. Оказа се, че само една гаси лампата, но стъклата в този случай не работят. Моля за помощ. В краен случай бих сменил копчетата с такива които не светят.
Благодаря.
П.С. Сега съм ги откачил копчетата и когато искам да отворя или затворя някой прозорец си ги слагам. Тъпа работа.
малко съм извън темата, но за да не отварям друга, а и гледам, че тази е доста прясна, ще си кажа проблема, а ако някой може да помага ще е добре.
Та на мойта кола имам ел. стъкла, които са слагани допълнително. Проблема не е с тях, ами с копчетата, а именно - светят постоянно и онзи ден едвам запалих. Тоест харчат ток от акумулатора денонощно - дори и на изгасен двигател. Въобще ме няма с електрическите системи, а и преди това не съм имал ел. стъкла, та съм доста объркан. Най-лесното решение ми се стори да откача жичката за лампата в самото копче. По метода проба грешка, откачах и закачах всички жички. Оказа се, че само една гаси лампата, но стъклата в този случай не работят. Моля за помощ. В краен случай бих сменил копчетата с такива които не светят.
Благодаря.
П.С. Сега съм ги откачил копчетата и когато искам да отворя или затворя някой прозорец си ги слагам. Тъпа работа.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Кретен-е
Просто копчетата зимат + от място с постоянен такъв дори и да не си на контакт - пример - запалката.
Моя съвет е да вържеш захранванто на копчетата на контактния ключ при положение 1, сиреч когато ти светват и лампичките на ключа на фара. Ако няма реле добре е да сложиш, шото колегата горе са му нагоряли вероятно от липсата на такова. Релето премахва т.нар ефект на студения контакт от който именно се износват по бързо копчетата.
Другия по кофти вариант е да ги вържеш на лампичката на запалката - ама тука е идиотско малко, ще трябват предпазители ! (за тва не съм сигурен аз си вързах там просто 1 лампичка още) и затва давам акъли и съм силен инъче ти не ма слушай.
Просто копчетата зимат + от място с постоянен такъв дори и да не си на контакт - пример - запалката.
Моя съвет е да вържеш захранванто на копчетата на контактния ключ при положение 1, сиреч когато ти светват и лампичките на ключа на фара. Ако няма реле добре е да сложиш, шото колегата горе са му нагоряли вероятно от липсата на такова. Релето премахва т.нар ефект на студения контакт от който именно се износват по бързо копчетата.
Другия по кофти вариант е да ги вържеш на лампичката на запалката - ама тука е идиотско малко, ще трябват предпазители ! (за тва не съм сигурен аз си вързах там просто 1 лампичка още) и затва давам акъли и съм силен инъче ти не ма слушай.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Деяне батко, мисля си прав - ще е най-добре на контактния ключ, но съм адски бос по отношение на ел. инсталациите - сметам знаеш. Айде ако имаш време, шъ ти звънна утре кат съм в Младост, да дойдеш да се поизцапаш ако мислиш, че ще можеш да помогнеш. Сам немам идея кво да напраа. 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ша ви лупкам и двамката, ей!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: е30
KPETEH написа:Здравейте,
малко съм извън темата, но за да не отварям друга, а и гледам, че тази е доста прясна, ще си кажа проблема, а ако някой може да помага ще е добре.
Та на мойта кола имам ел. стъкла, които са слагани допълнително. Проблема не е с тях, ами с копчетата, а именно - светят постоянно и онзи ден едвам запалих. Тоест харчат ток от акумулатора денонощно - дори и на изгасен двигател. Въобще ме няма с електрическите системи, а и преди това не съм имал ел. стъкла, та съм доста объркан. Най-лесното решение ми се стори да откача жичката за лампата в самото копче. По метода проба грешка, откачах и закачах всички жички. Оказа се, че само една гаси лампата, но стъклата в този случай не работят. Моля за помощ. В краен случай бих сменил копчетата с такива които не светят.
Благодаря.
П.С. Сега съм ги откачил копчетата и когато искам да отворя или затворя някой прозорец си ги слагам. Тъпа работа.
горе в Мултимедия има схема, хвани се и ги вържи както си е заводско и няма да имаш проблеми , а тва с вземане на ток от запалки , плафони , лампи ,контакти и подобни е малко


- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
да не казвам голяма дума но си мисля, че заводското изпълнение на копчетата за ел стъкла е неприятно изпълнение ..
има начин да не нагарят контактите на ключовете ... става леко по сложно ... но качествено ... аз лично бих го направил доста по прилично ... и това с 1-вото положение на ключа е най-добре и малко релета
даже има още по готин вариант да гасиш +-са или минуса на релето за ел стъклата след като отвориш и затвориш вратата ...
въпрос на желание
Успех с жиците
п.с. аз ако си намеря машинки ше ги направя мултифункц.... като на новите автомобили ... автоматично затваряне/отваряне ... като вкл. алармата да се затварят и т.н.
има начин да не нагарят контактите на ключовете ... става леко по сложно ... но качествено ... аз лично бих го направил доста по прилично ... и това с 1-вото положение на ключа е най-добре и малко релета

въпрос на желание

Успех с жиците

п.с. аз ако си намеря машинки ше ги направя мултифункц.... като на новите автомобили ... автоматично затваряне/отваряне ... като вкл. алармата да се затварят и т.н.


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Опа, не се бях сетил да кажа кво направихме с Деян. Вързах бутоните за лампата, която седи над копчето за фаровете. Хич не ме бива с жиците, схемите и разкодитането на хилядите жици дето бяха под кората. Та там видяхме, че кат дам на контакт и светват и така...
Общо взето мизерна работа, но махнах крушката и са там не свети, но пък бутоните си работят...за сега. Случайно обаче забелязах, че и лампичките на ключа за регулиране на фаровете светеха винаги - и тях махнах.
П.С.
Поздрави Ванка

П.С.
Поздрави Ванка

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Dafy написа:да не казвам голяма дума но си мисля, че заводското изпълнение на копчетата за ел стъкла е неприятно изпълнение ..
има начин да не нагарят контактите на ключовете ... става леко по сложно ... но качествено ... аз лично бих го направил доста по прилично ... и това с 1-вото положение на ключа е най-добре и малко релетадаже има още по готин вариант да гасиш +-са или минуса на релето за ел стъклата след като отвориш и затвориш вратата ...
въпрос на желание
Успех с жиците![]()
п.с. аз ако си намеря машинки ше ги направя мултифункц.... като на новите автомобили ... автоматично затваряне/отваряне ... като вкл. алармата да се затварят и т.н.
Ако нямаш интервенции като си отвориш вратата(предна) работят ел.стъкла и шибидахче - без ключ ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Е тва е вече комфорт модула дето го прай ... за отворената врата и стъклата нъл ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Ми комфортно е, щото като си прибера ключа в джоба, а съм си забравил шибидаха примерно или пасажерския джам, цъквам вратата и няма грижи, но всяко е30 със ел.стъкла и други х*ни си го имат ако няма намеса на професионалисти, а комфортмодула е друго
Отваряш и затваряш прозорци, кеф ти от алармата, кеф ти с ключа .. по-барбалейско е 



Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
точно за идеята на комфорт модула говоря ... а за чуждата намеса си прав ... оправял съм инсталации на 3 е30-ки с ел стъкла и 3-те бяха с различни дефекти и кофти модифицирани ...
а момчета там от кадето сте вземали тока не е ли много тъничко кабелчето ... дано не се запалите ... ужас ... не се прави теи ...
погледете дали не грее зверски кабелчето като сваляте и вдигате прозорците ...
а момчета там от кадето сте вземали тока не е ли много тъничко кабелчето ... дано не се запалите ... ужас ... не се прави теи ...
погледете дали не грее зверски кабелчето като сваляте и вдигате прозорците ...

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани