E30 M50 Vanos счупи клапан...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

E30 M50 Vanos счупи клапан...

Мнение от venek » 13 Авг 2009, 19:54

Здравейте колеги,писна м и да пускам теми само с проблемите ми(кога ли ще дойде момента да ви я покажа готова)....та...слагам М50 в Е30-ката,паля за първи път и колата работи на място 20-30мин без да давам никаква газ.Вдига температурата след синьото и подавам два пъти газ до 3000-4000 оборота,мотора звъчи чудесно....но.....след още 15мин работа на 1000 оборота се чува силно щракане в 6-ти цилиндър....след около седмица проверки разбирам че на 6-ти цилиндър имам 2 компресия.Предполагам счупен или спукан клапан(и).Въпроса ми е:как е по-добре за мотора...да сменя всичките клапани и всчко останало като гарнитури и т.н. или може да сменя само счупените или спукани няколко на 6-ти цилиндър??? :shock: :shock: :?:
Ще съм благодарен на всеки колега... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 22.11.2007
Местоположение: хасково
Кара: 535d
Мечтае да кара: 535d

Мнение от autovan » 13 Авг 2009, 23:00

Сменяй ги всичките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Мнение от venek » 13 Авг 2009, 23:51

Забравих да ви спомена че първото нещо което установих преди компресията е че на 6-ти цилиндър беше счупена свеща... :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 14 Авг 2009, 0:23

славали главата и виж какво е станало на 6-ти цилиндър аз лично съм ппраавил ревизия на главата преди 40000км. И на Гецата съм казал да ти каже
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Авг 2009, 0:23

аз ви казвам,че трябва да се сменят вериги,обтегачи,колела и т.н...ама вий не,то тоя матор струвал 500лв :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 14 Авг 2009, 0:31

Явор написа:аз ви казвам,че трябва да се сменят вериги,обтегачи,колела и т.н...ама вий не,то тоя матор струвал 500лв :mhihi:



сменил съм ги след като направих главата.
А за клапана знам защо е така ама няма значение
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Авг 2009, 0:41

да не би да не си го зацепил кат ората след смяната :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F02 740Li & E34 525IX
Мечтае да кара: F90 M5

Мнение от venek » 14 Авг 2009, 11:05

А бе той Боян ми каза защо е станало така ама сега въпроса е как да го направя за да кара,щото от 600 ми стъпи на 1300 до момента,а сега че ще дам още 500... :confused: ....да си бях купил М20 Б23 или Б25...ама как да е,станалото станало. :|

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook