е30 с м50б25 проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Ivo Apostolov
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
е30 с м50б25 проблем
колеги ако някои е слагал м50б25 в е30 искам да питам с какъв кардан трябва да се сложи става ли от м20б20 знам 4е лапите са от е36 и генерацията и друго какво трябва
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми за да оставиш 2.5 кутията ти трябва кардан от 320ис или м3,за да е плъг енд плей
..а ако е с 2.0 кутия ти трябва от м20б25 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
Явор написа:ми за да оставиш 2.5 кутията ти трябва кардан от 320ис или м3,за да е плъг енд плей..а ако е с 2.0 кутия ти трябва от м20б25
или режеш кардана
Drive Only Cool Cars - E30 Baby 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ако щеш си направи от трЪбаico-bmw написа:Явор написа:ми за да оставиш 2.5 кутията ти трябва кардан от 320ис или м3,за да е плъг енд плей..а ако е с 2.0 кутия ти трябва от м20б25
или режеш кардана


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
добре де , аз се събрах с кутията от е34 м50б25 и кардан който ми пратиха по еконт от 324тд
некво бинго ли съм ударил .. prostia ми рече че това е комбинацията и взе че стана . Лапи е36 .


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
сигурен ли си в кутиятаmitrax написа:добре де , аз се събрах с кутията от е34 м50б25 и кардан който ми пратиха по еконт от 324тднекво бинго ли съм ударил .. prostia ми рече че това е комбинацията и взе че стана . Лапи е36 .


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
е34ката ние я финализирахме , вървеше си . Ако тя е била магерена нещо ... ме е ударил късмет значи ..

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Явор написа:сигурен ли си в кутиятаmitrax написа:добре де , аз се събрах с кутията от е34 м50б25 и кардан който ми пратиха по еконт от 324тднекво бинго ли съм ударил .. prostia ми рече че това е комбинацията и взе че стана . Лапи е36 .
правил съм три такива и все става

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
серво от голф или други тампони , не чете ли важната тема ?
KIM написа:Ето и едно що годе нормално и що годе на нормална цена суапване на м52 в е30(туринг)
Това направих аз:
1.Мотора бе от е36 автомат
2.Лапите са от е36
3.Картера+цедката на маслената помпа+пръчката за маслото са от е34
4.Тампони сложих-ЛЯВ е34 535(става и от е28 м5),ДЕСЕН-м20 .....номера е отляво да се повдигне малко мотора че да не опират колекторите в сервото
5.Радиатор от е36 320,325,328 пасва идеале...
6.Виско..може да се ползва от тдс или на обикновенното да се премести перката отзадната страна на виското..режат се леко витлата където опират
7.Скорости ...стават от е36 ,може и с м40кови от е30 барабар с притискател,маховик.. феродо и лагер
8.Кардан...ако мотора е с е36цовата кутия пасват карданите с големите карета от е36 купе от край до край само се забива е30ковия висящ лагер..Ако скоростите са гетраг 260 се слага предна част от е30 325 323 тд...задната си остава ваща...Ако скоростите са от м40 също мисля е така ...моя го резнах с баланс..но не собственоръчно хехе
9.Диференцял...къвто си поискате,но да е под 4...мое мнение
10.Изходящите колерктори ги преправят малко в ауспух сервизите
11.Безниновата помпа ползвам от 316ката и няма ядове
12.Въздушния филтър се подменя с спортен или с кутията от м52м50 с хоум мейд заварка на стойка за него
13.Инсталацията.....е лесна муххаха
е30(с101)-е36(х20) показвам от пин към пин
1-25
4-12
5-23
6-22
7-21
8-24
9-20
13-13
15-15
18-18
11-19
12-8
16-17
14-9
------------------------------------------------
евс модул(за чипа на паленето който е в ключа)
тези двете по-малки кутийки са евс трансмитера и евс усилвателя който отива към пластмасовия ринг около стартера на ключа
...наречен четец на чипа в ключа
1.голямата кутийка...по пинове
1евс-18(х20)
2евс-17(х20)
4евс-7(х20)
5евс>бушон 5А>12волта
7евс-маса
12евс-20(х20)
13евс-1пин на малката кутийка
9евс-12волта(когато се ползва автоматична скоростна кутия)
2.малката кутийка н евс ..пак така
1пин-13пин на голямата кутийка на евс-а
2пин>7А бушон>12в само при контакт
3пин-маса
*х20(е36цовата букса) *с101(е30ковата букса)
за м50 мисля че хардуера е по същия начин
Това направих аз,информацията е черпена от американски сайтове,и тунери от бг които са го правили тва нещо ...общо взето ако следваме схемите няма нищо сложно..а и забравих ако се скъсява кардана или се слага по къс значи кутията е малко по -назад което не е малък просблем и се скъсяват рамената на скоростния лост с толкова с колкото е по-къс кардана(тва аз го разбрах в последствие хихи)след суапването ще си трябва диагностика и изчистване на грешки,м52то показва доста неща на диагностиката така че не е сложно..за това се сещам на този етап ,ако има още въпроси питайте ..ще помагам с квото знам
надявам се да съм полезен за бъдещите тунингистки ....
тук вече с новия дизелов агрегат
за вървеж няма да говорим,на втория ден съединителя ми умря
а ето и връзката на м50тката
e30 м40 - e36 m50
7 green - 21 green
6 green/yellow - 22 green/white
5 black/brown - 23 brown/grey
4 brown/purple - 12 brown/purple
1 blue - 25 blue
11 white/blue - 19 white/green
9 black - 20 black
8 yellow/white - 24 white/black
18 black/yellow - 18 black/yellow
15 black/green - 15 black/green
14 blue/yellow - 14 black/white
13 purple/red - 13 green/purple.

- venek
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: 22.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F02 740Li & E34 525IX
- Мечтае да кара: F90 M5
Колега,от страната на сервото слагаш тампон от Е38 2.5тдс,а от лявата от М20,става и от Е34.Аз така направих моя и няма проблем,сервото не опира.Малко кофти става ако сложиш серво от Голф щото после трябва да се изправяш на педала за да спреш рязко някъде...Успех. 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани