324 Д на 324 ТД

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

324 Д на 324 ТД

Мнение от coyota » 12 Авг 2009, 13:17

Колеги, карам 324д и ми предлагат туробо за 250 лева, въпроса ми е вярно ли е, че трябва да сменя само колекторните траби когато слагам на чист дизел турбо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 12 Авг 2009, 13:26

не
:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Re: 324 Д на 324 ТД

Мнение от ico-bmw » 12 Авг 2009, 22:14

coyota написа:Колеги, карам 324д и ми предлагат туробо за 250 лева, въпроса ми е вярно ли е, че трябва да сменя само колекторните траби когато слагам на чист дизел турбо.


не само трябват мап ,помпа гнп , комп.и др. не маловажни работи
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 13 Авг 2009, 9:42

плюс това и блока е разли4ен. бях пуснал подобна тема преди около 3 години някаде, даже и името и е подобно. аз си намерих двигател, ама го вземах с все цялата кола :twisted: хем беше по ново купето, хем пове4е екстри има....

4екни това... http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

ако има още неяснотий питаи, 6е помагаме...

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 13.07.2009
Местоположение: Сливен
Кара: 324 D

Мнение от coyota » 13 Авг 2009, 11:44

мерси колеги......ще си карам чистия дизел и като събера някои лев ще сменя колата :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.04.2008

Re: 324 Д на 324 ТД

Мнение от iliatm » 04 Окт 2009, 4:42

Става правил сам го но е добре да се има предвид че блока на 324тд има праскалки които обливат цилидрите отдоло кам пистонните болтове което спомага за по доброто мазане и охлаждане при натоварване,има и разлика в зьбните колела на маслената помпа но при пльтен мотор и добра помпа нее фатално.смена се испускателната генерациа с оригинална от ТД кам коиато се монтира и турбината желателно оригинална от БМВ за този мотор прави се штуцер при датчика за маслото като от там с троиник се вади мек маркуч кам входа за мазане на турбината картера се сваля и на ниво под трабата за изходното масло от турбината се пробива от страни и се завариава алуминиева траба коиато трибва да може да се огава комфигурира за да не пречи на капака на маслениа филтар ако се наложи .Между изходаната трабичка на турбината и трабичката на картера се пска маслоустоичив маркуч смениава се трабата до резонатора като се комфигурира на чашка кам задната част на охлиова на турбината при двата болта на конуса на охлиова.Монтира се кам капачката под смукателниа колектор разтоварващ винтил ПОЗЖЕЛАТЕЛНО против хипер буст/при голиамата турбина на бмв/ а вакума за него се взима при клапана от вакум помпата кьм сарвото.Пгината на винтила се навива та тои да отвариа над 1.5бара.Пуска се маркуче от смукателната ген.кам помпата/механична/в горната и част кадето е менбраната за обогатиаване при буст.изхода за него го има кам смук.генерациа.дава се по голиам аванс на помпата вдигат се атм.на диузите150.Колкото и да е трудно с трабите поставинето на кулер е задалгително.Разширирителниа сьд за водата триабва да се измести от лиавата страна на коша на мотора и се свьрзва кьм маркуча за термостата които се преризва и на мяцтото се слага троиник.Помпата триабва да е механична заштото не изисква ел.управление но трибва да е от турбо мотор коиато има менбрана в горната част коиато се вклиучва с маркуче кам смукателниа локектор за да надуе по него кам менбраната и по този начин помпата да обогати при буст.Под внимание да баде и обстоиателсвото че фабрично 324 д ниама радиатор за охлагдане на маслото.Ефекта е огромен но заслужава ли си работата и парите за частите стига да нее хоби.Ако е хоби желсиа ви успех.
Последна промяна iliatm на 10 Окт 2009, 21:16, променена общо 3 пъти

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Re: 324 Д на 324 ТД

Мнение от KIM » 06 Окт 2009, 18:23

абе с 2 думи таралеж в гащите :mhihi:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook