short shifter

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

short shifter

Мнение от Egoist » 09 Юли 2009, 21:34

някои правил ли е тая маниполация дочух че се удулжава скоросния лост въпроса ми е с колко някои ако го е правил и знае да дава съвети :D
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: short shifter

Мнение от BMWPower » 09 Юли 2009, 22:09

колкото повече го удължиш толкова повече ще скъсиш времео за превключване (грубо казано ) но трябва и втулка която да повдига лоста защото включвателя става под ъгъл -ДЕМЕК не се занимавай ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Re: short shifter

Мнение от Turbo-Lag » 09 Юли 2009, 22:13

BMWPower написа:колкото повече го удължиш толкова повече ще скъсиш времео за превключване (грубо казано ) но трябва и втулка която да повдига лоста защото включвателя става под ъгъл -ДЕМЕК не се занимавай ;)

А ? и аз как нямам такава втулка пък сичко си ми е на място :roll: сигурно ми е мръднало купенцето деба и затова така се е получило
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 09 Юли 2009, 22:28

А смисъл има ли от туй железо питам аз!? :roll: :winky:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 09 Юли 2009, 23:15

има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 09 Юли 2009, 23:55

На мен лично не ми допада (пробвал съм и от малките планки и от целите лостове) - една идея по-трудно влизат скоростите макар, че е къс хода... За градско каране не ме кефи никак ама ако ще караш колата на писта е добре ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Мнение от Egoist » 10 Юли 2009, 0:03

тва че се удалжава лоста съм го разбрал кажете с колко горе долу де и доколкто вдянах се надига накак си и самото нещо че да не опирало в кардана ? обяснете как сте го направили де че да го почвам тия дни :D :help:
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 10 Юли 2009, 1:07

с 25мм е по дълъг ,при мен опря в кардана и правих втулка за да се надигне..........като цяло скоростите влизат по трудно и според мен не си струва филма ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 10 Юли 2009, 1:41

колега удължавай го с 20 мм
аз го правих това нещо ама го удълвих с 25 мм и ми опираше в кардана както каза колегата... ама му приложихме една хватка :mhihi: свалихме вилката и леко я изкривих да не упира в кардана и се получи доста добър ефекта ;)
Изображение.
само гасссс на ИС-ката

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Юли 2009, 1:43

E30_M_Tech_ll написа:има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
+ дваесе коня,ако си полираш джантите Изображение
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 10 Юли 2009, 2:06

единствената разлика е в усещането като караш,на мен лично си ми допада със short shifter

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 452
Регистриран на: 28.01.2005
Местоположение: novi iskar
Пол: Мъж

Мнение от niko_first » 10 Юли 2009, 2:11

320iPower написа:единствената разлика е в усещането като караш,на мен лично си ми допада със short shifter

еее зависи... и на мене мн ме кефеше на седана, ама на комбито не го слагах.... някак си е по комфортно без шорта з акаране, а с негоп се създава яко илюзия ;)
Изображение.
само гасссс на ИС-ката


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 10 Юли 2009, 10:32

Явор написа:
E30_M_Tech_ll написа:има има....
ако преди си правил 15 см докато включиш от първа на втора то сега правиш максимум 10... мен дългия ход на стадартния шифтър много ме дразнеше и направо се родих като го смених... а това дето трябвало планки и други такива са пълни глупости....
+ дваесе коня,ако си полираш джантите Изображение

на джанта ;)

а по темата с малко по трудното превключване се свиква точн оза два дена сега вобще не ми прави впчеатления.... но ако си удължиш лоста и от страната към топката вобще няма да се усеща..... според мен главното приложение на това нещо е като си удължиш лоста за да ти е по близо до волана да не то опира в кастофона на 1,3,5 и да не удряш колената на задностоящите на 2,4 :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 10 Юли 2009, 11:09

Явно преобладават 4 цил бмв-та ;) на м20-тата при 30 мм не опира но става много трудно превключването, 20мм + е36цова кутия е правилната схема
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 10 Юли 2009, 11:52

аз съм с м10 25мм и не опира...че даже има бая място....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook