BMW E30 318 за дрифт,да или не?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
BMW E30 318 за дрифт,да или не?
Здравейте колеги,
искам да си взема едно такова и да го правя за дрифт,кажете ми става ли за тази работа този двигател и какви проблеми мога да очаквам от тази кола,знам вече че бомбетата на амортисьорите гният,нещо друго? Ще бъда благодарен ако ми кажете и скъпо ли е за поддръжка?
искам да си взема едно такова и да го правя за дрифт,кажете ми става ли за тази работа този двигател и какви проблеми мога да очаквам от тази кола,знам вече че бомбетата на амортисьорите гният,нещо друго? Ще бъда благодарен ако ми кажете и скъпо ли е за поддръжка?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
От кола за дрифт до кола за ДРИФТ има ОГРОМНА разлика.
Ако искаш кола за дрифт става да не е изгнила много, твърдички прожини, шпер и си ти...
Обаче ако искаш кола за ДРИФТ с 318ка нема се получи, ще ти трябва нещо с повече кончета, койл оувъри, рол кеидж, доста олекотяване и още...
Ако искаш кола за дрифт става да не е изгнила много, твърдички прожини, шпер и си ти...
Обаче ако искаш кола за ДРИФТ с 318ка нема се получи, ще ти трябва нещо с повече кончета, койл оувъри, рол кеидж, доста олекотяване и още...

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Колега аз написах да я правя за дрифт,разбира се че ще и сменям окачване,ще дигам коне и тн. просто питам дали може от този модел с този двигател да стане дрифт кола?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Еми ако си тръгнал да се буташ при профитата бая работа ще ти трябва...
Купето няма значение (дали ще да е 318, 320 и т.н.), принципно пристрасни хора казват, че Е36 е по добро за дрифт.
По-добре не зимаи двигател от 18ка, да му дигнеш коенте става с турбо, иначе трудно, по добре някой по-голям атмосферен двигател
п.с. Доста бюджет си трбва (в раздел "Моторни спортове" има два проекта за състезателни автомобила поглени тях и после мечтаи
)
Купето няма значение (дали ще да е 318, 320 и т.н.), принципно пристрасни хора казват, че Е36 е по добро за дрифт.
По-добре не зимаи двигател от 18ка, да му дигнеш коенте става с турбо, иначе трудно, по добре някой по-голям атмосферен двигател
п.с. Доста бюджет си трбва (в раздел "Моторни спортове" има два проекта за състезателни автомобила поглени тях и после мечтаи


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
uCnaHeTcA написа:Bavarcho написа:принципно пристрасни хора казват, че Е36 е по добро за дрифт.
А някакви основания за това
Ходовете при окачването, някои слагат мост оит Е36 на е30ката...

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
А Е36-ците бутат прецници на поразия, не правят достатъчно големи ъгли на предните гуми, тежат повече... 


- p0wEr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 425
- Регистриран на: 6.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 90" Е30 316i
- Мечтае да кара: Е30 3??
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Е36 е по добра платформа за дрифт зареди реглажа на задния мост,за разлика от е30,по е балансирана,е30-ката е по палава,с леки доработки окачване реглаж е36 става по приятна за дрифтене,в Е30 трябва да се налеят доста повече пари за да става за дрифт
Но аз съм фен на Е30
Ако колегата иска с малко пари да пързаля що годе е36 Е30 вече е класика
Но аз съм фен на Е30

Ако колегата иска с малко пари да пързаля що годе е36 Е30 вече е класика

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Колега знаеш колко скача цената за е36 нали? Аз искам да взема возилото за 1000 лв и после да му мисля,защото наведнъж с 5000 лв за качествена е36 не мога да се изръся.По лесно е така от колкото наведнъж всички кинти.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
колега ако знаеш само колко си далеч от истината с тва возило за дрифт за 1000 лева и с качествената е36-ца за 5000...............

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Колеги извинявам се,ама аз вече съм избрал колата и много я харесвам,просто искам да знам какво трябва да се направи за да стане дрифт кола.Вече съм започнал да търся и 2.5 мотор 170 коньовия,един приятел ще помогне с окачване и разпънки,коиловъри и тн. Аз не планирам да я взема утре и другата седмица да се тресна на калояново и иеееее аз съм дрфит мастър. Палнирам най-рано на пролет догодина,да е готова колата.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани