.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 10.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от 2shae » 17 Юни 2009, 1:23

Относителна работа.Кви кошници си карал,само ти си знаеш.
Ако те не бърка разхода - М20 е мотора.
Ако ше вееш ключовете и ше викаш - Имам ебаси 30-ката - М40.
При всички положения гледай откъм купенце да си ОК.По нататък опциите са бол. :)
No time like the present.

The last M40 driver
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: село София
Кара: e31-1 и е31+1

Мнение от La4u » 17 Юни 2009, 1:58

Имаше един лаф:

320 върви като 318, а харчи като 325 :mhihi:
(<OO \ (||||)(||||) / OO>)

А главния въпрос е : докога в редиците на ЗАКОНА ще се допускат хора , които нямат никакъв умствен багаж,които са взели изпита за полицай,който се състои в забиването на 20см пирон в букова дъска само с глава?

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2009

Мнение от КАРАДАКОВ_Е60 » 17 Юни 2009, 2:47

:D :D :D хм интересно
значи като купета са повече от перфектни, а 320ката подръшката как е? и каде може да е дала фира, и каде са им слабите места? на м20б20
.........

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 17 Юни 2009, 10:10

20-ката явно и е била взета душата вече , а 18-ката попринцип си има праблеми горе във вала ....според мен вземай колата с по -добро състояние ,салон ,ходова част, гледай много за удари , ръжди ....
и най-вече кажи с каква цел си вземаш е30 ,а подръжката на двата мотора е все една и забрави да кажеш имат ли газ тез коли , че тва съвсем обръща нещатаИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 17 Юни 2009, 10:38

аз лично бих търсил 316 - с м10 мотор - тази която е 99 коня
Така и малък данък ще плащаш а и самата кола ще я намериш за по-тънко.
Тези 2 мотора не са много добър избор-единия има проблем с главата и разхода ,а другия бързо износва разпределителния вал.
На този етап вземи най-малкия мотор - така ще плащаш към 30 кинта данък - пък като му дойде времето може да му сложиш и малкото м50-
поне ги има комплектовани за по 700-800 лева - а може и по-тънко дори. Та идеята е да караш мощна кола и да плащаш малко данъци :)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Юни 2009, 11:20

Точно пък с Е30-ка, данъка едва ли е определящ разход, при положение, че има вероятност да изникнат по-големи разходи - гориво, консумативи, части за ремонт. Мисля, че колегата сам е отговорил на въпроса си - щом 18-ката ти се струва по-динамична, взимай нея, явно е в по-добро състояние двигателя, защото ако е добра 20-ката, би трябвало и тя да върви доста добре (макар, че в ниски обороти М40 е доста пъргъв и е нормално отначало да дърпа повече).
Проблеми с главата и прочие е много общо казано - всичко зависи от състоянието на конкретната кола, може и никакви проблеми да не срещне. Просто вземи по-запазената!
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2009

Мнение от КАРАДАКОВ_Е60 » 17 Юни 2009, 12:39

значи се оказа че при 320ката е правен ремонт сменяни са някакви чукчета до колкото разбрах и в момента се разработвала и след около 1000км щтяла да се по оправи, не знам, не мога да преценя има ли голяма разлика от разработена и не разработена кола?
а като погледнеш мотора изглежда перфектно без масло или каквото и да е било
забелязах и като работи в загряло положение трака се едно е ТДС малко по тихо де, но почти саштото, на мен на м50б20 са ми трака ли повдигачите но не е също то
общо взето мотора е отварян
.........

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Юни 2009, 13:31

Тук идва въпроса дали ремонта е направен качествено. По прицнип М20-ките им се чуват клапаните, защото са с механични повдигачи и искат реглаж (предполагам им е правен, но знае ли човек), а и дори след реглаж пак може леко да цъкат. Но не е добре ако чукат силно.
М50-то не би трябвало да го чуваш ако е наред.
Ти тази 320-ка я кара, тъй ли ? Как върви все пак - има ли тяга след средата на оборотомера, на високи предавки каква скорост разви с нея ? Би трябвало да си върви прилично, макар и след ремонт.

А 318-ката има ли тракане? Ако работи тихо мотора, направо взимай нея, това означава, че е запазем, защото и те имат навика да се разтракват.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2009

Мнение от КАРАДАКОВ_Е60 » 17 Юни 2009, 15:06

amd написа:Тук идва въпроса дали ремонта е направен качествено. По прицнип М20-ките им се чуват клапаните, защото са с механични повдигачи и искат реглаж (предполагам им е правен, но знае ли човек), а и дори след реглаж пак може леко да цъкат. Но не е добре ако чукат силно.
М50-то не би трябвало да го чуваш ако е наред.
Ти тази 320-ка я кара, тъй ли ? Как върви все пак - има ли тяга след средата на оборотомера, на високи предавки каква скорост разви с нея ? Би трябвало да си върви прилично, макар и след ремонт.

А 318-ката има ли тракане? Ако работи тихо мотора, направо взимай нея, това означава, че е запазем, защото и те имат навика да се разтракват.

значи на 2ра горе долу 80км/ч исклиучва, но не видях точно, тягата е горе долу като 520ката м20 да не кажа че 520ката ми се стори по паргавка, смисал на 2ра 4000обр. препомпвам и до край гаста, оскорението е по малко от 520 е34 150к.с ако може да се сравняват изобшто, общо взето незнам какво да очаквам от този мотор, като варвене говоря, защото имах е34 150к.с не беше добре но ставаше, и си мисля че е30 320 129к.с. ще е по добре, но маи не е, или на мен така ми се струва

а за 318 сравнително добре работи, но пропушва
.........

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2009

Мнение от КАРАДАКОВ_Е60 » 17 Юни 2009, 15:09

питам се дали си заслужава да се сложи климатик, като цена и сполучливост или по добре да си тарся с клима
.........

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.02.2009

Мнение от КАРАДАКОВ_Е60 » 17 Юни 2009, 15:18

и ако е 320 м20 ставали климатика от 520 м20?
.........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 17 Юни 2009, 16:41

аве едно е да плащаш 150 данък друго е 30 - това си е разход
има и запазени 316 ки за около 2000
слагаш едно м50 и забравяш - това е най-добрия вариант
нито м20 нито м40 са стока - направо си зимай м50 с компресор за клима- другото ще го намериш
за другия колега за който данка не е определящ - грешиш пич и м20 и м40 не са с механични повдигачи - те са с кобилици- механизъм за задвижване на клапани където клапаните се натискат посредством лостчета (кобилици)- не е лоша система но от време навреме се изисква регулировка - на хлабините между стеблото на клапана и кобиличките - не е трудна операция но си и ска време и умения.
Докъто м50 мотори нямат кобилици - те са с хидравлични повдигачи-тук хлабината се саморегулира от повдигача.Друго предемство на м50 е че разпределителните валове се износвот доста по-малко по сровнние със системите с кобилици.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 17 Юни 2009, 23:52

likesake написа:аве едно е да плащаш 150 данък друго е 30 - това си е разход
има и запазени 316 ки за около 2000
слагаш едно м50 и забравяш - това е най-добрия вариант
нито м20 нито м40 са стока - направо си зимай м50 с компресор за клима- другото ще го намериш
за другия колега за който данка не е определящ - грешиш пич и м20 и м40 не са с механични повдигачи - те са с кобилици- механизъм за задвижване на клапани където клапаните се натискат посредством лостчета (кобилици)- не е лоша система но от време навреме се изисква регулировка - на хлабините между стеблото на клапана и кобиличките - не е трудна операция но си и ска време и умения.
Докъто м50 мотори нямат кобилици - те са с хидравлични повдигачи-тук хлабината се саморегулира от повдигача.Друго предемство на м50 е че разпределителните валове се износвот доста по-малко по сровнние със системите с кобилици.



щях да си замълча,ама не се сдържах!в този последен пост нещо обяснениата май куцат,не че съм разбирач ама все пак съм отварял и от двата типа двигатели(със и без хидравлични повдигачи).значи за М40 какъвто е и моя той е със хидравлични повдигачи чиято цел е от налягането в сиситемата на маслото да баде "подпряна" в единия край така наречената кобилица(която служи за предаване на натиска на разпределителния вал към стержена на клапана(кобилици има и при двата типа със и без хидравлични))и по този начин се обира постоянно луфта между кобилиците и клапаните(за това този вид не се нуждае от регулиране на луфта на клапаните(с течение на времето когато някой повдигач блокира или се поизносят немогат да обират луфта добре и започват да "тракат")).при тези който нямат хидравлични луфта се регулира ръчно и когато е по голям от колкото трябва се чува "тракането"
а сега по темата,аз съм с 1.6 и М40 и немога да се оплача от колата,е разбира се не е бегачка,но ако я сравнявам с 320 и на мои приател с М2020 шесте цилиндда са си по добре мисля.просто работата на двигателя е по друга там,иска малко обороти ама влезе и в обороти да му мислят наоколо.вийдал съм много учудни поглди,а клата не е барана от оригинала(имам в превит че е запазена и няма намеси,а момчето я има от 8 години)
BMW forever
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 18 Юни 2009, 0:14

да оказа се прав има хидравлични повдигачи http://www.fabdirect.com/The_BMW_Part.a ... Filter=424
това са частите на М40
но почети малко за този мотор какво се пише - ползвай търсачката - определено не е добър избор

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 18 Юни 2009, 0:58

Да де, ама ако окото щестака няма да е евтин ремонта. Друг е въпроса, че той трудно умира, но по неговото описание, май не е първо здраве. И все пак ако ще ремонтираш - поне шестака после ще ти прави повече кеф ;)
BMW only!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook