Моля за малко помощ свързана с Е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 27.05.2009

Моля за малко помощ свързана с Е30

Мнение от MuKi_85 » 27 Май 2009, 7:54

Значи проблема ми е следния.Купих си мотор от 525 не съм сигорен коя година беше защтото непомня но е 192 к.с. искам да го набутам в Е30.Това надявам се ще оспея да го направа.Интересува ме следното нещо как да го осиля?Колата която ще правя ще е за дрифт искам да стане малко по силен примерно 260-290 к.с. без турбина? моля за помощ от хора които са правили нещо подобно и знаят за какво става на въпрос. Благодаря предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 27 Май 2009, 9:42

:mhihi: за 290 коня ти пожелавам успех в начинанието ще ти трябва :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Май 2009, 9:47

ми вземи си с50 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Re: Моля за малко помощ свързана с Е30

Мнение от Mecho Puh » 27 Май 2009, 11:15

MuKi_85 написа:Значи проблема ми е следния.Купих си мотор от 525 не съм сигорен коя година беше защтото непомня но е 192 к.с. искам да го набутам в Е30.Това надявам се ще оспея да го направа.Интересува ме следното нещо как да го осиля?Колата която ще правя ще е за дрифт искам да стане малко по силен примерно 260-290 к.с. без турбина? моля за помощ от хора които са правили нещо подобно и знаят за какво става на въпрос. Благодаря предварително
...приготви си 10 хилки и бягаи при колегата дето те съветва да си вземеш S50,там ще те оправят :weed: или пак там ама с едно ново к.валче,други валчета в главата и други буталца,да разбира се и нова електроника и пак горе долу за толкоз кинти ;)
Последна промяна Mecho Puh на 27 Май 2009, 18:00, променена общо 1 път
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 27 Май 2009, 17:57

електроника за под 4к е компромис

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22

Мнение от ditk0 » 27 Май 2009, 18:14

електроники 4 бона , валове глупости те хората вече са открили топлата вода ....

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=75

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Май 2009, 21:18

ако тоя 192 коня не ти харесва можеш да ми го подариш или да измислиш разумна цена за него ;) а и няма как да стане тея коне по добре...... те ти казаха вече!!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Май 2009, 21:30

ditk0 написа:електроники 4 бона , валове глупости те хората вече са открили топлата вода ....

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... c&start=75
мятай се :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 27.05.2009

...

Мнение от MuKi_85 » 28 Май 2009, 2:00

момчета чесно казано с нищо не ми помагате :) значи :нова генерация,олекотен вал и по дулаг например от дизел електроника но за по малко парички защото нямам :) нали буталца нови кабели навсякъде и пълна реставрация на сичко което остава,Регулатор на налягането на горивото. а да и силиконови кабели на свешите до тук сум го докарал и това така или иначе ще го сложа.имам ножда от други идеики освен това което сум намислил. както и какви други скорости могат да се сложат?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 28 Май 2009, 7:06

Колега..казаха ти как седът нещата.Ако правиш нещо трябва да изпадаш от убущата с много евра ако не ,по добре си я карай на 192 коня... аз когато тръгнах да си подобрявам Е30-сито преди да го умятам.. за ковани бутала ми искаха 1200лв. за олекотен маховик още 700лв. и аз се отказах.. а тва не е нищо за 290 коня както казаха поне 10к ти трябват зада бъдеш моряк. Иначе идеята не е лоша. Успех колева в операцията. :)
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: ...

Мнение от amd » 28 Май 2009, 11:21

MuKi_85 написа:...силиконови кабели на свешите...


192 к.с. двигателя няма кабели на свещите в класическия вид! Има високо волтови бобини на всеки цилиндър и кабелите до тях са съвсем различни от тези, които ти си представяш. Говориш наизуст! (знам как е :mhihi: ), огледай хубаво този двигател, запознай се с неговата структура и след това помисли за тунинг.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 11.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
Мечтае да кара: S50/52

Re: ...

Мнение от lubaka_320 » 28 Май 2009, 11:53

MuKi_85 написа:момчета чесно казано с нищо не ми помагате :) значи :нова генерация,олекотен вал и по дулаг например от дизел електроника но за по малко парички защото нямам :) нали буталца нови кабели навсякъде и пълна реставрация на сичко което остава,Регулатор на налягането на горивото. а да и силиконови кабели на свешите до тук сум го докарал и това така или иначе ще го сложа.имам ножда от други идеики освен това което сум намислил. както и какви други скорости могат да се сложат?


а ве пич защо изобщо пускаш тема за някви неща дето са ти дошли на акъла ей така без изобщо да знаеш за кво става въпрос.290 коня искал да постигне ама нямал пари...я ходи си купи една голфета и ги пускай тея теми там в тунинг форумчетата,там щи дадат компетентен отговор

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 27.05.2009

.

Мнение от MuKi_85 » 28 Май 2009, 20:57

нали за това я пускам темата за помощ! lubaka_320 аз ако знаех нямаше да питам :( там е работата и знам за колко пари става на вупрос не се притесняваи за това

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 27.05.2009

.

Мнение от MuKi_85 » 28 Май 2009, 20:58

и другото което е не съм казвал че ще го права на веднъж а малко по малко!

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e30/34 m20b20 е46 м54б22

Мнение от ditk0 » 29 Май 2009, 1:48

Как стаа тва малко по малко днеска бутала другия месец вал след 3 месеца електроника че то знаеш ли кога ще тръгне тая кола :-)
Много ти помагаме даже спестяваме ти доста излишни проблеми :-)

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook