Е30 325i загрява

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

Е30 325i загрява

Мнение от tuning_mania » 26 Май 2009, 14:14

колеги помагайте с съвети... аз от 10 години карам само бмв,но такова чудо не съм видял...
Значи бегачката Е 30 325 с 170к.с.но купето е претърпяло ПТП и сега е на купе от 1.8 и нз дали и радиаторите не са за 1,8 ,но мн.бързо загрява таз кола 4...нещо не е наред ....смених глава като я взех преди месец!махнах термостата сложих нова водна помпа и т.н... но като почна да я ръчкам и загрява ...понякога карам 30 мин и нищо понякога за 10-15 мин и извира ...
ако има някой сника как изглежда с оригиналния радиатор да качи! Съмнявам се също и в виското! и капачките на радиатора и казанчето!
помагайте с съвети :help: :!: :?: :idea:
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

е30

Мнение от KPETEH » 26 Май 2009, 14:40

Ти сега без термостат ли я караш? Имала ли е газ? Парното кат пуснеш духа ли яко жега? Виж си пробките на радиатора - тази долу за източване и тази горе за обезвъздушаване - при топъл мотор ще чуеш дали съскат. Важното е да видиш дали не ти губи течност. Мини си радиатора на пароструйка - от вън и от вътре. Най важното е да е обезвъздушена правилно и напълно и да не губи течност.
П.С.
На 18-ката радиатора е 44см широк, а на 25-цата треа да е 55см! Провери го.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

Мнение от tuning_mania » 26 Май 2009, 14:57

да без термостат съм в момента...загрява по бавно но не спира посредата на скалата а продължава ... сега съм я вкарал пак в сервиз да оправят един теч който забелязах,от маркуч под радиатора ...и незнам дали е правилно обезвъздушена има пробка над термостата за обезвъздушаване ...понякога като я напълня и обезвъздуша си кара доста без ядове ...но като вляза в задръстване особено -мн бързо завира чайника :confused: ще сменям перка с виско и радиатори с в.пътища ..наред .. че дано се оправи ...

http://www.vbox7.com/play:3c4e340b -ето я дрифтачката 8)
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

Мнение от tuning_mania » 26 Май 2009, 15:01

газ не е имала и няма да има ... а парното е изолирано,но сме го направили с байпас-тръбичка и си циркулира обратно водата...
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 26 Май 2009, 16:51

Дори и добре обезвъздушена система с неизправен клапан на капачката на радиатора, може да създаде въздушна възглавница и прегряването е въпрос на минути. Другото, което се сещам е масления радиатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

e30

Мнение от KPETEH » 26 Май 2009, 17:53

Питах за газчицата, че мойта имала, па после я махнали, ама не махнали тройниците дето зимали вода за изпарителя и беха ги вързали "накъсо" и се образуваше 2-ри кръг - като 8 и водата си ходеше къде си иска - не всичката минаваше през радиатора!
Оправи си теча и драскай пак - според мен ти влиза от някъде въздух. Виското не го барай за са.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 26 Май 2009, 22:44

сложи си изправен термостат, защото в момента не циркулира правилно охлаждащата течност.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: гр. Троян

Мнение от rado_e30m40b16 » 27 Май 2009, 12:26

направо го махаи лятото не ти трябва :D

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Май 2009, 13:51

Aз пък си мисля, че оригиналната система би била най-добра - радиатор от 325 нов, оригинален термостат и възстановяване на охладителната система в целия и кръг. Ако имаш възможност да го направиш, така ще имаш най-малко изненади. Защо да кара без термостат, като без него загрява по-бавно, не подържа нормалната работна темпратура и въобще няма контрол над охладителната течност. И както каза някой колега, огледай маследния радиатор - да не би да липсва, че и маслото ако прегрее също може да вирне водата.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Май 2009, 14:03

А по принцип радиатора за маслото трябва ли да е топъл при загрял двигател? :roll: Забелязъл съм че моя даже е да не кажа студен..
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Май 2009, 14:15

Наблюдения върху ТДС-ката имам - горещ е, но можеш да си държиш пръста върху него. Това при температура в средата и нормално каране. Предполагам ако я натиснеш колата здраво, би трябвало да стане много горещ. Мен лично ме учуди този факт, защото реално погледнато ако температурата на водата е 80-90 градуса, то маслото и то ще е там някъде, че и повече, а радиатора при тази темпартура трябва да ти изгори ръката много сериозно ?

редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен :roll:
BMW only!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 27 Май 2009, 15:13

dancenation написа:А по принцип радиатора за маслото трябва ли да е топъл при загрял двигател? :roll: Забелязъл съм че моя даже е да не кажа студен..

принципно до колкото знам имало клапан който пуска маслото в радиатора ,ма не съм 100%
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Май 2009, 15:31

Вярно, някъде бях чел, че има клапан, тоест като термостат на маслото към радиатора.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 27 Май 2009, 15:47

При М21 и М20 няма термостати за маслото, сиреч върти си постоянно от филтъра до кулера.

При работна температура на моя мотор, кулера за маслото ми пари .. не са бара, не може да се пипат ламелите на питата. Корпуса е хладен но не и самата пита ... но моя кулер е от грешната марка със силните мотори :shock: .

Митко (танцуващаща нация) не трябва да ти е студен кулера, я го свали и го напълни с нафта, поклати малко и пак си го сложи.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Май 2009, 15:59

KIM написа:
dancenation написа:А по принцип радиатора за маслото трябва ли да е топъл при загрял двигател? :roll: Забелязъл съм че моя даже е да не кажа студен..

принципно до колкото знам имало клапан който пуска маслото в радиатора ,ма не съм 100%
Има клапан ама едва ли е от него
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook