Е30 325i загрява
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
Е30 325i загрява
колеги помагайте с съвети... аз от 10 години карам само бмв,но такова чудо не съм видял...
Значи бегачката Е 30 325 с 170к.с.но купето е претърпяло ПТП и сега е на купе от 1.8 и нз дали и радиаторите не са за 1,8 ,но мн.бързо загрява таз кола 4...нещо не е наред ....смених глава като я взех преди месец!махнах термостата сложих нова водна помпа и т.н... но като почна да я ръчкам и загрява ...понякога карам 30 мин и нищо понякога за 10-15 мин и извира ...
ако има някой сника как изглежда с оригиналния радиатор да качи! Съмнявам се също и в виското! и капачките на радиатора и казанчето!
помагайте с съвети

Значи бегачката Е 30 325 с 170к.с.но купето е претърпяло ПТП и сега е на купе от 1.8 и нз дали и радиаторите не са за 1,8 ,но мн.бързо загрява таз кола 4...нещо не е наред ....смених глава като я взех преди месец!махнах термостата сложих нова водна помпа и т.н... но като почна да я ръчкам и загрява ...понякога карам 30 мин и нищо понякога за 10-15 мин и извира ...
ако има някой сника как изглежда с оригиналния радиатор да качи! Съмнявам се също и в виското! и капачките на радиатора и казанчето!
помагайте с съвети




ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Ти сега без термостат ли я караш? Имала ли е газ? Парното кат пуснеш духа ли яко жега? Виж си пробките на радиатора - тази долу за източване и тази горе за обезвъздушаване - при топъл мотор ще чуеш дали съскат. Важното е да видиш дали не ти губи течност. Мини си радиатора на пароструйка - от вън и от вътре. Най важното е да е обезвъздушена правилно и напълно и да не губи течност.
П.С.
На 18-ката радиатора е 44см широк, а на 25-цата треа да е 55см! Провери го.
П.С.
На 18-ката радиатора е 44см широк, а на 25-цата треа да е 55см! Провери го.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
да без термостат съм в момента...загрява по бавно но не спира посредата на скалата а продължава ... сега съм я вкарал пак в сервиз да оправят един теч който забелязах,от маркуч под радиатора ...и незнам дали е правилно обезвъздушена има пробка над термостата за обезвъздушаване ...понякога като я напълня и обезвъздуша си кара доста без ядове ...но като вляза в задръстване особено -мн бързо завира чайника
ще сменям перка с виско и радиатори с в.пътища ..наред .. че дано се оправи ...
http://www.vbox7.com/play:3c4e340b -ето я дрифтачката

http://www.vbox7.com/play:3c4e340b -ето я дрифтачката

ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
газ не е имала и няма да има ... а парното е изолирано,но сме го направили с байпас-тръбичка и си циркулира обратно водата...
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Дори и добре обезвъздушена система с неизправен клапан на капачката на радиатора, може да създаде въздушна възглавница и прегряването е въпрос на минути. Другото, което се сещам е масления радиатор.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Питах за газчицата, че мойта имала, па после я махнали, ама не махнали тройниците дето зимали вода за изпарителя и беха ги вързали "накъсо" и се образуваше 2-ри кръг - като 8 и водата си ходеше къде си иска - не всичката минаваше през радиатора!
Оправи си теча и драскай пак - според мен ти влиза от някъде въздух. Виското не го барай за са.
Оправи си теча и драскай пак - според мен ти влиза от някъде въздух. Виското не го барай за са.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз пък си мисля, че оригиналната система би била най-добра - радиатор от 325 нов, оригинален термостат и възстановяване на охладителната система в целия и кръг. Ако имаш възможност да го направиш, така ще имаш най-малко изненади. Защо да кара без термостат, като без него загрява по-бавно, не подържа нормалната работна темпратура и въобще няма контрол над охладителната течност. И както каза някой колега, огледай маследния радиатор - да не би да липсва, че и маслото ако прегрее също може да вирне водата.
BMW only!
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
А по принцип радиатора за маслото трябва ли да е топъл при загрял двигател?
Забелязъл съм че моя даже е да не кажа студен..

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Наблюдения върху ТДС-ката имам - горещ е, но можеш да си държиш пръста върху него. Това при температура в средата и нормално каране. Предполагам ако я натиснеш колата здраво, би трябвало да стане много горещ. Мен лично ме учуди този факт, защото реално погледнато ако температурата на водата е 80-90 градуса, то маслото и то ще е там някъде, че и повече, а радиатора при тази темпартура трябва да ти изгори ръката много сериозно ?
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
При М21 и М20 няма термостати за маслото, сиреч върти си постоянно от филтъра до кулера.
При работна температура на моя мотор, кулера за маслото ми пари .. не са бара, не може да се пипат ламелите на питата. Корпуса е хладен но не и самата пита ... но моя кулер е от грешната марка със силните мотори
.
Митко (танцуващаща нация) не трябва да ти е студен кулера, я го свали и го напълни с нафта, поклати малко и пак си го сложи.
При работна температура на моя мотор, кулера за маслото ми пари .. не са бара, не може да се пипат ламелите на питата. Корпуса е хладен но не и самата пита ... но моя кулер е от грешната марка със силните мотори

Митко (танцуващаща нация) не трябва да ти е студен кулера, я го свали и го напълни с нафта, поклати малко и пак си го сложи.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Има клапан ама едва ли е от негоKIM написа:dancenation написа:А по принцип радиатора за маслото трябва ли да е топъл при загрял двигател?Забелязъл съм че моя даже е да не кажа студен..
принципно до колкото знам имало клапан който пуска маслото в радиатора ,ма не съм 100%
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани