Джанти за Дрифт ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Джанти за Дрифт ?
Ами колеги въпроса ми е следния .. Колата е е30 320 .... 15 - ки или 16 ки ?
sideways driver
- ДаниД
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 98' е39 520i
- Мечтае да кара: V8
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
...колега Small,момчето е посочило че кара 20ка...14ките са му предостатъчни,пък и ще му трябва сила и хубав асфалт за да кара с 15киsmall написа:15-ки по лесно си намираш гуми а от тез надоло за по малки мотори


Mecho Puh написа:...колега Small,момчето е посочило че кара 20ка...14ките са му предостатъчни,пък и ще му трябва сила и хубав асфалт за да кара с 15киsmall написа:15-ки по лесно си намираш гуми а от тез надоло за по малки мотори![]()
....аз карам на 15ки и е ок,ама с М50Б25
Тя твоята и със 17'-ки ще е ok


п.п не забравяй и най-важната съставка за успеха .... шперец

- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
слагаш отзаде две патерици и готово 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
То не е важен само цолажа ами и колко е ниска.
Защото висока 14-ка и ниска 16-ка може да са с еднакъв диаметър.
Аз съм забелязал че с по-ниски гуми е много по-добре.
Много по-плавно тръгва.Самата гума е много по-стабилна.
Наи-добре едни ниски 15-ки хубаво напомпени и да си свалиш
задницата колкото може за да се увеличи страничният ъгъл на колелата.
Така много по-лесно тръгва задницата.
Защото висока 14-ка и ниска 16-ка може да са с еднакъв диаметър.
Аз съм забелязал че с по-ниски гуми е много по-добре.
Много по-плавно тръгва.Самата гума е много по-стабилна.
Наи-добре едни ниски 15-ки хубаво напомпени и да си свалиш
задницата колкото може за да се увеличи страничният ъгъл на колелата.
Така много по-лесно тръгва задницата.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
виж сега да ти обесня подробно....
специално за е30 с нископрофилна гума по малко от 15 е супер смешно.... все пак не караш рено 5 ... това си е средно голяма кола на която най малкия и мотор почва от 95 коня (или там колкото е карбуратурния м10) които не са малко вземайки впредивд другите марки....
та да се върна по темата.... взимаш си гуми или 195 50 15 или 185-50 15 като вотрите ще ги намериш по трудно....
за дрифт най дорбе е да е разпъната гумата на джантата .... за такъв профил гума най добре е 8-9 инча широка джанта... тъй като такива алуминиеви ще ти е супер трудно да намериш можеш да си направиш от две метални една колкото ти трябва широка
ако намериш алуминиеви е най добре ама точно на 15 много трудно...
ето за нещо такова говоря
да обесня и защо се прави тая процедура....
когаот гумата ти е разпъната и е с нисък профил тя почти не мърда в завой от към страничния си борд и така цялото усилие се предава към протектора и....
и в този случай когато искаш да е стабилна тя си държи доста ... но искаш ли да я пързулнеш само леко чукваш съединителя и вече си в дрифта
карат се на около 3 бара налягане гумите а за наще дупки и пътища е по добре 3,5
тия работи не ти ги говоря ей така да се намирам на работа или квот съм чул... всичко е тествано и в момента карам с такъв сетуп на моята кола....
аз карам на 16х9 и отпред и отзад ....
предните ми са 205/45 задните 195/45
не питай как съм ги надувал това е един от най големите минуси при тесните гуми на широки джанти вариянтите са два за надуване ... или с шок бутилка или ти ги гърмят с бензин.... е аз за да надуя задните трябваше да се съчетаят и двете процедури едновременно инъче не ставаше но като цяло си струваше защото преди това със зимните 14ки колата тръгваше по малко
и се накланяше повече и като цяло само отрицателни черти.. .тка че на какъвто и размер да се спреш винаги гледай тези двете неща да ги спазваш... ниски и разпънати гуми
успех колега....
специално за е30 с нископрофилна гума по малко от 15 е супер смешно.... все пак не караш рено 5 ... това си е средно голяма кола на която най малкия и мотор почва от 95 коня (или там колкото е карбуратурния м10) които не са малко вземайки впредивд другите марки....
та да се върна по темата.... взимаш си гуми или 195 50 15 или 185-50 15 като вотрите ще ги намериш по трудно....
за дрифт най дорбе е да е разпъната гумата на джантата .... за такъв профил гума най добре е 8-9 инча широка джанта... тъй като такива алуминиеви ще ти е супер трудно да намериш можеш да си направиш от две метални една колкото ти трябва широка

ако намериш алуминиеви е най добре ама точно на 15 много трудно...
ето за нещо такова говоря

да обесня и защо се прави тая процедура....
когаот гумата ти е разпъната и е с нисък профил тя почти не мърда в завой от към страничния си борд и така цялото усилие се предава към протектора и....
и в този случай когато искаш да е стабилна тя си държи доста ... но искаш ли да я пързулнеш само леко чукваш съединителя и вече си в дрифта

карат се на около 3 бара налягане гумите а за наще дупки и пътища е по добре 3,5
тия работи не ти ги говоря ей така да се намирам на работа или квот съм чул... всичко е тествано и в момента карам с такъв сетуп на моята кола....
аз карам на 16х9 и отпред и отзад ....
предните ми са 205/45 задните 195/45




успех колега....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани