Джанти за Дрифт ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.05.2009
Местоположение: Плевен

Джанти за Дрифт ?

Мнение от dermanski » 22 Май 2009, 16:08

Ами колеги въпроса ми е следния .. Колата е е30 320 .... 15 - ки или 16 ки ?
sideways driver

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 98' е39 520i
Мечтае да кара: V8

Мнение от ДаниД » 22 Май 2009, 16:14

15 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 497
Регистриран на: 22.05.2008

Мнение от Пешо » 22 Май 2009, 16:18

14

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 22 Май 2009, 16:51

13
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.11.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е34

Мнение от small » 22 Май 2009, 17:17

15-ки по лесно си намираш гуми а от тез надоло за по малки мотори :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 22 Май 2009, 17:21

small написа:15-ки по лесно си намираш гуми а от тез надоло за по малки мотори :mhihi:
...колега Small,момчето е посочило че кара 20ка...14ките са му предостатъчни,пък и ще му трябва сила и хубав асфалт за да кара с 15ки :roll: :confused: ....аз карам на 15ки и е ок,ама с М50Б25
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Мнение от ///vlado » 22 Май 2009, 17:29

Mecho Puh написа:
small написа:15-ки по лесно си намираш гуми а от тез надоло за по малки мотори :mhihi:
...колега Small,момчето е посочило че кара 20ка...14ките са му предостатъчни,пък и ще му трябва сила и хубав асфалт за да кара с 15ки :roll: :confused: ....аз карам на 15ки и е ок,ама с М50Б25


Тя твоята и със 17'-ки ще е ok :twisted: Но наистина ... 14-ки и ако си намериш едни ниски гуми ще си перф :)

п.п не забравяй и най-важната съставка за успеха .... шперец Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 22 Май 2009, 17:39

мнда на ключкик мое и да е добре...17ка :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 22 Май 2009, 18:58

14 ки


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 22 Май 2009, 20:35

слагаш отзаде две патерици и готово :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Мнение от GRINGO » 22 Май 2009, 21:02

То не е важен само цолажа ами и колко е ниска.
Защото висока 14-ка и ниска 16-ка може да са с еднакъв диаметър.
Аз съм забелязал че с по-ниски гуми е много по-добре.
Много по-плавно тръгва.Самата гума е много по-стабилна.
Наи-добре едни ниски 15-ки хубаво напомпени и да си свалиш
задницата колкото може за да се увеличи страничният ъгъл на колелата.
Така много по-лесно тръгва задницата.
The power is nothing without control.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Мнение от lubeto » 22 Май 2009, 21:30

пренапомпани ниски 14 или 15


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 22 Май 2009, 23:14

виж сега да ти обесня подробно....
специално за е30 с нископрофилна гума по малко от 15 е супер смешно.... все пак не караш рено 5 ... това си е средно голяма кола на която най малкия и мотор почва от 95 коня (или там колкото е карбуратурния м10) които не са малко вземайки впредивд другите марки....
та да се върна по темата.... взимаш си гуми или 195 50 15 или 185-50 15 като вотрите ще ги намериш по трудно....
за дрифт най дорбе е да е разпъната гумата на джантата .... за такъв профил гума най добре е 8-9 инча широка джанта... тъй като такива алуминиеви ще ти е супер трудно да намериш можеш да си направиш от две метални една колкото ти трябва широка ;)
ако намериш алуминиеви е най добре ама точно на 15 много трудно...
ето за нещо такова говоря
Изображение
да обесня и защо се прави тая процедура....
когаот гумата ти е разпъната и е с нисък профил тя почти не мърда в завой от към страничния си борд и така цялото усилие се предава към протектора и....
и в този случай когато искаш да е стабилна тя си държи доста ... но искаш ли да я пързулнеш само леко чукваш съединителя и вече си в дрифта 8)
карат се на около 3 бара налягане гумите а за наще дупки и пътища е по добре 3,5
тия работи не ти ги говоря ей така да се намирам на работа или квот съм чул... всичко е тествано и в момента карам с такъв сетуп на моята кола....
аз карам на 16х9 и отпред и отзад ....
предните ми са 205/45 задните 195/45 :shock: не питай как съм ги надувал това е един от най големите минуси при тесните гуми на широки джанти вариянтите са два за надуване ... или с шок бутилка или ти ги гърмят с бензин.... е аз за да надуя задните трябваше да се съчетаят и двете процедури едновременно инъче не ставаше но като цяло си струваше защото преди това със зимните 14ки колата тръгваше по малко :mhihi: и се накланяше повече и като цяло само отрицателни черти.. .тка че на какъвто и размер да се спреш винаги гледай тези двете неща да ги спазваш... ниски и разпънати гуми 8) ;)
успех колега....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 22 Май 2009, 23:26

голфа има яка стойка
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 23 Май 2009, 0:44

Явор написа:голфа има яка стойка
:yes: :yes: :yes: олд скуул руулз ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook