тънък и дебел макферсон
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
тънък и дебел макферсон
Тъй като ще си сменям мотора с шестак сега съм с тънък макферсон
Въпроса е добре ли ще е да сменя макферсона с дебел модел и какви са предимствата на единия пред другия?
Въпроса е добре ли ще е да сменя макферсона с дебел модел и какви са предимствата на единия пред другия?
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
ТУРБО написа:KIM написа:тънък,дебел се тая
Щом казваш!!!
Абе то,че не е все тая не е,ама може и с тънък може и дебел независиммо дали си с шестак или 4 цилиндъра.Аз съм с м20б20 и съм с тънкия макферсон.Това имаше колегата в предвид под все тая.
А иначе сменяваш пружинките и даваш газ ако нямаш пари за по истинкса интервенция,ако пък имаш бай ти Явор знам,че има един комплект амортесиори,пружини и т.н. чистак нови на арна цена!
Но си го питай него де!

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
незнам аз каде е разликата, но ще ви кажа как е мойта кола
тънак макферсон с чисто ново /от септември/ Монро рефлекс и H&R синичко /от 6-так ми казаха, че са от човека който ги вземах/ на м40б18 стои много добре ... и височината и твърдоста ... всичко е ОК
тънак макферсон с чисто ново /от септември/ Монро рефлекс и H&R синичко /от 6-так ми казаха, че са от човека който ги вземах/ на м40б18 стои много добре ... и височината и твърдоста ... всичко е ОК

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
аз съм с м40б18 и си сложих дебелия макферсон доволен съм от него не съм с кои знае какво амортесиори и колата е мн стабилна стерйините са по къси и не се мяна много като карам по лунните ни пъти6та влизам си смело в дупките и това е колата е с мн добра висо4ина и стоика само гадното е 4е трябва6е да сложа 5мм фланци за6тото джантите ми са 15-ки 7ж ет 35 и опираха принципно няма зна4ение с какви макферсони си по принцип дебелите са по здрави карата пове4е аз ги всех с тенденцията да си ложа някои ден конита.. които не се сабират в тънкия макферсон
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
ако си с тънкия макферсон, тея джанти няма да опират, това от опит ти го казвам
а иначе предимството е че след като са по дебели са по здрави съответно и амортисьора е по здрав на натоварване и огъване, ако ще слагаш много твърдо окачване и разпънка отгоре, желателно е да си с дебелите, щото от тънките има случаи на огъване и счупване
недостатъка е че тряа търсиш джанти с ЕТ по малко от 30 щото иначе ше опират, или с фланци

а иначе предимството е че след като са по дебели са по здрави съответно и амортисьора е по здрав на натоварване и огъване, ако ще слагаш много твърдо окачване и разпънка отгоре, желателно е да си с дебелите, щото от тънките има случаи на огъване и счупване

недостатъка е че тряа търсиш джанти с ЕТ по малко от 30 щото иначе ше опират, или с фланци

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Някой чете тука и се смее, ми се струва...
Защо нищо не споменавате за спирачките при двата варианта?
Защо нищо не споменавате за спирачките при двата варианта?
It's not who You are, it's who You know...
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
logout написа:Някой чете тука и се смее, ми се струва...
Защо нищо не споменавате за спирачките при двата варианта?
защото май няма разлика или бъркам

и двата вида апарати се хващат на едно и също място и като си сложи старите дискове със старите апарати няма да има проблем!
Пак неподготвено изказване

За да успокоя колегите ще кажа,че със спирачките няма абсолютно никакви дертове.На старата ми Е30 беше с тънък кол и с вентилирани дискове,а сега пък съм с дебел кол,но с плътен диск(все още)
Макар че е хубаво,ако ще слагаш дебел макферсон да сложиш и винтилирания диск с апарата,защото разликата си заслужава 


- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
VaLy0 написа:logout написа:Някой чете тука и се смее, ми се струва...
Защо нищо не споменавате за спирачките при двата варианта?
защото май няма разлика или бъркам![]()
и двата вида апарати се хващат на едно и също място и като си сложи старите дискове със старите апарати няма да има проблем!
Пак неподготвено изказване
За ABS-a ми беше мисълта... Бях се интересувал как мога да си сложа ABS на мойта - отговорът беше, че като за начало трябва да сменя предния макферсон с дебело стъбло... (отзад вече смених барабаните с дискове). Ако това е глупост, значи и мен са ме метнали

It's not who You are, it's who You know...
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани