E30 320i M20B20 - губи води, омешва масло вода..проблем?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
E30 320i M20B20 - губи води, омешва масло вода..проблем?!
Накратко историята..колата започна да губи водите, отначало НЕ в маслото...но и така не се разбра къде точно, по към края явно нещата се промениха след последното прегряване ... не от мен за съжаление, но това е друга обширна тема..Както и да е, реших най-после да видя как е "под капака" и ето какво виждам...и понеже не знам точно какво виждам
ще оставя на вас да прецените, доколкото е възможно, мисля че направих що-годе добри снимки.
Благодаря на всички колеги предварително!
Ето и снимките !
http://picasaweb.google.bg/net.master.b ... bwmZ6Q-QE#

Благодаря на всички колеги предварително!
Ето и снимките !
http://picasaweb.google.bg/net.master.b ... bwmZ6Q-QE#
- JelioNikolov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: `90 e30 sedan
закараи главата да ти е мерят дали е права и второто което е виж по главата трябва да си личи къде е лягала гарнитурата и къде не защото от снимките не се вижда добре и дано да е било от здухана гарнитура ........... нека някой по знаещ да ме поправи ако греша
а и огледай внимателно блока да няма пукнатини
а и огледай внимателно блока да няма пукнатини
JelioNikolov написа:закараи главата да ти е мерят дали е права и второто което е виж по главата трябва да си личи къде е лягала гарнитурата и къде не защото от снимките не се вижда добре и дано да е било от здухана гарнитура ........... нека някой по знаещ да ме поправи ако греша
а и огледай внимателно блока да няма пукнатини
щом е омешала сичките течности изобщо нема смисъл да я снима,а просто по хубаво да се загледа под вала за да си види 20-тина сантиметровата цепка...
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
sachs написа:JelioNikolov написа:закараи главата да ти е мерят дали е права и второто което е виж по главата трябва да си личи къде е лягала гарнитурата и къде не защото от снимките не се вижда добре и дано да е било от здухана гарнитура ........... нека някой по знаещ да ме поправи ако греша
а и огледай внимателно блока да няма пукнатини
щом е омешала сичките течности изобщо нема смисъл да я снима,а просто по хубаво да се загледа под вала за да си види 20-тина сантиметровата цепка...
Според това което аз видях...гарнитурата не е лягала много добре според мен вижда се как не са добре изчистени пръстените около цилиндрите на някой места, срещу камерите на ризата... а и имайки предвид, че мотора изглежда отварян, щото има драскано с отверки, буталата имат надраскани номера отгоре на челата...и тем подобни глупави следи.. май го е правил някой дето не е знаел точно какво прави.
Главата е права като по конец..което ме учуди, не се виждат пукнатини, поне не и от страната на клапаните, където съм снимал... Но виж изобщо не ми хрумна, че пукнатината може да от страната на вала, щото той не е махнат ама явно ще трябва да го махам

- Пецата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 487
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 compact 95' 1,6
- Мечтае да кара: m3 e92
то че никой не вижда пукнатини не значи че ги няма закарай я някъде да я надуят и след това ще разбереш
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Пецата написа:то че никой не вижда пукнатини не значи че ги няма закарай я някъде да я надуят и след това ще разбереш
Така и ще направя...само дето в Русе май нямало къде...колеги от Русе, кажете къде да ми надуят или снимат главата (проста)

М20 цепи главата точно под вала, там е най-тънката стена, на която контактуват от двете страни масло и вода и поради факта, че има неравномерно затопляне, претопляне, изменение на кристалната решетка на материала, затова се и пука най-често там. Без снимка няма как да си сигурен, че главата ти е здрава. Другото нещо е гарнитура, третото е блок, най-често от тъпа работа на велики майстори и не почистени отвори за болтовете на главата и слагането на стари болтове се пука блока при отворите по дължина на блока, това също е предпоставка, но е задължително.
- Банго
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
sachs написа:JelioNikolov написа:закараи главата да ти е мерят дали е права и второто което е виж по главата трябва да си личи къде е лягала гарнитурата и къде не защото от снимките не се вижда добре и дано да е било от здухана гарнитура ........... нека някой по знаещ да ме поправи ако греша
а и огледай внимателно блока да няма пукнатини
щом е омешала сичките течности изобщо нема смисъл да я снима,а просто по хубаво да се загледа под вала за да си види 20-тина сантиметровата цепка...

точно така нали знаете не питайте старило питайте патило
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- 9900
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: кара на татко си колата
- Мечтае да кара: е30....
сашко што не пишеш как трьгваш от място докато е студена и как в последните месеци водицата си излизаше от ауспуха пак ти продалжаваше да си ходиш на полигона после този виновен онзи виновен и несериозен.''термостата '' като уж штеше да сменяш пак тьй отиваше стрелката надясно .''вьздушна бьзглавница '' се казва това а не дьрвения квото ти обяснява сьс велизар.дотук с обширната тема.
п.п. за водицата от ауспуха мой да питаш тези от сервиза срещу вас дето ти се радваха как трьгваш на студен мотор
п.п. за водицата от ауспуха мой да питаш тези от сервиза срещу вас дето ти се радваха как трьгваш на студен мотор

- 9900
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: кара на татко си колата
- Мечтае да кара: е30....
- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ти не ми бери грижата Пламенчо ами ми намери една перка, че и радиаторче че да си съ6ера колицата, пък кой кво приказвал...аз видях как ми върна колата, тъй че няа кво да говорим по темата сто пъти камо ли пък тука. И за протокола, през живота си не съм тръгвал с гуми на студен мотор. Сигурно съм единствения идиот, който си пали колата сутрин и седи 5 мин, да поработи и не давам газ преди 80 градуса, било то с голфа, петицата или тройка..
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Няма да се плашиш само, ако ти е пукната главата ще купиш една стара може и тя да е пукната, така че винаги може да е по зле
1 познат смени 4 така, един вид винаги може да е по зле


- net_master
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Ами не знам дали е добра новина..не съм махнал вала още, обаче светнах под него и се вижда - няма пукнатина добре огледах, а доколкото разбрах за такова губене на води се очаква да е голяма... Май да се съсредоточа върху блока и все пак да занеса някъде на дефектоскопия
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Съсредоточи се върху свалянето на разпределителния вал, измиването на главата на пароструйка и най-вече в гледането точно под вала. Там при измита глава се вижда една особено приятна цепка. След като я видиш, започваш да търсиш глава (здрава), носиш я на някой сервиз да я надуят. Ако е ОК - слагаш, оправяш си охлаждането и караш 

- Egoist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 30.12.2008
- Кара: kolite da se 4upqt
- Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
- Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)
а защо загряват толкова много тия м20-ки че един фр има м20б20 и негвата също загрява понякога по необясними причини 

всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад 

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани