М1018 Не пали.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
М1018 Не пали.
Колеги помагайте. Днеска имах малко свободно време и си викам да се заема с някои дребни работи, които все отлагам. Да сложа зумер, да преместа лапмичката на алармата и такива глулости. Преди около 30 мин свърших и си викам "я да запаля ей така". Като врътнах ключа аха да залали и све едно съм го върнал и се чува някакво странно почукване, ли незнам как да го обясня, пускам ключа и нещо жужи. Връщам го в начална позиция и пак пробвам на контакт това нещо жужи, не можах да разбера от каде но някаде около карбуратора, като врътна да запаля, този път само направи 1/16 оборот и пак тва странно почукване. Докато трае то, т.е. аз държа ключа чувам все едно едно двигателя се пълни с бензин. Бензиновия филтър се е напълнил до горе, а като махнах въздушния фитър не мирише на бензин. И също така като дам на позицията, на която трябва да запаля панела на ЦД-то се отваря при следващата проба да запаля се вдига и се връща същото прави и като го няма панела, но тогава пластината, на която седи се сваля и вдига. Двигателя е М10Б18 карбуратор. До вчера колата си палеше на газ и на бензин (винаги я паля на бензин), нямаше проблем със вървежа нито на газ нито на бензин. Алармата е някаква китайска и не съм връзвал имобилаизер, в началото си помислих че е от него, но аз просто нямам. По кабелите за ключа за запалването не съм пипал. Просто еи така спря да пали.Извинявам се ако има друга такава тема с подобен проблем но не можах да намеря. И моля без излищен спам в достатъчно голям филм съм.
П.П. Когато я купувах колата човека ми каза, че старата аларма(тази която аз свалих) е направила някаква мизери с имобилаизера и тои просто и срязал кабелите, и си карал така без аларма и без проблеми, както и аз до скоро. Мисълта ми беше, дали е възможно да е останал този проблемен имобилаизер някаде и да се е "събудил" сега. И каде мога да го потърся, да видя дали има изобщо. До днеска поне 2 месеца съм карал с новата аларма и демонтирана стара и нямаше проблем, ама знам ли вече
П.П. Когато я купувах колата човека ми каза, че старата аларма(тази която аз свалих) е направила някаква мизери с имобилаизера и тои просто и срязал кабелите, и си карал така без аларма и без проблеми, както и аз до скоро. Мисълта ми беше, дали е възможно да е останал този проблемен имобилаизер някаде и да се е "събудил" сега. И каде мога да го потърся, да видя дали има изобщо. До днеска поне 2 месеца съм карал с новата аларма и демонтирана стара и нямаше проблем, ама знам ли вече
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
акумулатора ти е умрял !!!
зареди го!
зареди го!

От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- iventi
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.12.2008
- Кара: E30
- Мечтае да кара: BMW E30 DTM
- Детайли за колата: BMW E30 323.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани